Zobacz wątek - Pytanie o tlok

Pytanie o tlok

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, leff, henio12323, rosa, cycu_rsko

Pytanie o tlok

Postprzez toma1 » 12/10/2011, 20:08

Witam, Panowie mam pytanie czy ten tlok jest napewno orginal czy tylko sciema marketingowa, http://moto.allegro.pl/mz-ts-250-orygin ... 37857.html
toma1
Świeżak
 
Posty: 174
Dołączył(a): 24/8/2010, 18:15


Postprzez sonycbr77 » 12/10/2011, 21:32

wyglada ladnie ale czy to oryginal tego nie wiem cena wydaje mi sie przystepna za caly komplet
Avatar użytkownika
sonycbr77
Bywalec
 
Posty: 853
Dołączył(a): 2/12/2010, 13:28
Lokalizacja: Turek

Postprzez henio12323 » 12/10/2011, 22:46

wypytaj dokładnie sprzedawcy, moze bedzie miał jakis dokument potwierdzający to. wygląda w sumie normalnie, niektóre chinczyki wyglądaja podobnie ;P no i cena jest dosyc okazyjna. z tego co sie orientowałem do simsonka droższe były
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25955
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez sonycbr77 » 13/10/2011, 12:05

chinczyk czy nie w MZ bedzie chodzil ja bym bral jak jest w komplecie a jak okaze sie lipa to cena i tak jest smieszna
Avatar użytkownika
sonycbr77
Bywalec
 
Posty: 853
Dołączył(a): 2/12/2010, 13:28
Lokalizacja: Turek

Postprzez toma1 » 13/10/2011, 18:21

Panowie cena jest wysoka, tutaj jest smieszna cena http://allegro.pl/mz-etz-250-251-nowy-t ... 64232.html Ale mi nie chodzi o cene tylko bardziej o jakosc. Mz jest w rodzinie od nowosci w orginale ma przejechane 15 tys km. Chodzi jak zegarek,tylko lekko cos mi dzwoni szelepie w cylindzrze tak przy3-4tys obr. sciaglem cylinder tloka wszysto ok po wlorzeni tloka w cylinder praktycznie zerowy luz ,wal na korbie tez ok, tylko sworzen w tlok wsizguje sie jak po masle, malym paluszkiem bez zadnego oporu i wydaje mi sie ze tam mam luz i tam sie tlucze, dlatego chce zmienic tloka i nie chce kupic szajsu.
toma1
Świeżak
 
Posty: 174
Dołączył(a): 24/8/2010, 18:15



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr