problem z hondÄ… mtx 125
• Strona 1 z 1
problem z hondÄ… mtx 125
Witam kupiłem honde mtx 125 i jestem początkującym motocyklistą.
Zakupiona honda miała nie podłączony gaźnik i nie wiem jak podłączyć wężyki. Próbowałem ale nie wiem czy jest dobrze . Proszę o pomoc , a mianowicie jak by ktoś mógł to proszę o wysłanie dobrze podłączonego gaźnika.
Zakupiona honda miała nie podłączony gaźnik i nie wiem jak podłączyć wężyki. Próbowałem ale nie wiem czy jest dobrze . Proszę o pomoc , a mianowicie jak by ktoś mógł to proszę o wysłanie dobrze podłączonego gaźnika.
dawid
- dawcio51
- Świeżak
a myslisz że ktos ci wysle dobrze podłączony gaźnik xd ?
tam nie masz zadnych kombinacji z przewodami. jak wsadzasz gaźnik to masz do podłączenia tylko 1 przewód - przewód od baku do gaźnika. reszte otworów (wylotów ) to są przelewy, i powinno sie do nich załozyc węzyki które odprowadzają paliwo pod motocykl. czyli podpinasz ok 30 cm węzyki i puszczasz w okolice wahacza
tam nie masz zadnych kombinacji z przewodami. jak wsadzasz gaźnik to masz do podłączenia tylko 1 przewód - przewód od baku do gaźnika. reszte otworów (wylotów ) to są przelewy, i powinno sie do nich załozyc węzyki które odprowadzają paliwo pod motocykl. czyli podpinasz ok 30 cm węzyki i puszczasz w okolice wahacza
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
-
henio12323 - Moderator
Dziękuję . Mam jeszcze jedno pytanie , a mianowicie czy na wałku napędzającym pompę wody ma być wbity klin czy co ? Ponieważ zauważyłem , że moja pompa wody nie działa, po rozebraniu dekla , w którym znajduje sie sprzęgło i wyciągnięciu wałka zauważyłem , że czegoś brakuje . Nie wiem co ma tam być . domyślam się , że jakiś klin ale czy ja go gdzieś dostane ? Zależy mi na czasie , więc prosze o szybką odpowiedź . Z góry dzięki;)
dawid
- dawcio51
- Świeżak