Zobacz wątek - problem z dokręceniem kolektora
NAS Analytics TAG

problem z dokręceniem kolektora

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

problem z dokręceniem kolektora

Postprzez swiderski » 9/10/2011, 17:11

mam następujący problem. zużyły mi się już uszczelki od kolektorów, więc postanowiłem je wymienić. podczas odkręcania kolektorów moim oczom ukazał się lekki obraz rozpaczy. tylko dwie szpilki były całe, reszta to zwykłe śruby wkręcone w gwint (moto używane sprowadzone z anglii). wszystko było fajnie do czasu, gdy zacząłem wkręcać śruby z powrotem. niestety nie wszystkie weszły tak samo jak wyszły. przy jednej ze śrub gwint wyleciał razem z nią :/
nie mam pojecia co mam z tym teraz zrobić ? czy nagwintować na większy gwint i wkręcić redukcje gwinta ? macie jakiś patent na taki ból głowy ?
bardzo prosze o pomoc !!
swiderski
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 24/5/2009, 08:54


Postprzez Raphae7 » 9/10/2011, 18:00

Jak jest miejsce to na większy wymiar.Albo rozwiercić,większy gwint i tuleje(właśnie o tą redukcję mi chodzi) wkręcić jeszcze na jakimś kleju epox.
XT 600 2KF '89 & XL 500 '84
Raphae7
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 2/10/2011, 12:15
Lokalizacja: Wałbrzych


Postprzez swiderski » 9/10/2011, 18:40

miejsce jest, więc tak zrobie. nawiercę większy gwint, wpakuje jakąś redukcje (tuleje) na kleju i w to wkręcę moją śrubę. mam nadzieję, że nie będzie jakiegoś syfu.
swiderski
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 24/5/2009, 08:54

Postprzez stareRadio » 9/10/2011, 19:03

nie wiem czy wkręcasz wszystko na szpilkach czy też wszysto juz na śrubach, ale z własnego doświadczenia polecam posmarować gwint dobrą ilością smaru grafitowego, bardzo pomaga przy next odkręcaniu. Jeśli składasz na śrubach, zastosuj chromonikle (A2)
stareRadio
Świeżak
 
Posty: 443
Dołączył(a): 25/8/2011, 11:57
Lokalizacja: Dębica

Postprzez swiderski » 9/10/2011, 19:25

mam dwie szpilki, a reszta to nawiercone gwinty. chromonikle (A2) to jest rodzaj śrub ?
swiderski
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 24/5/2009, 08:54

Postprzez henio12323 » 9/10/2011, 19:41

polecam zapoznać sie z ofertą firmy RECOIL :) mysle że to by rozwiązało twój problem
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez hugo2003 » 9/10/2011, 20:16

Raphae7 napisał(a):Jak jest miejsce to na większy wymiar.Albo rozwiercić,większy gwint i tuleje(właśnie o tą redukcję mi chodzi) wkręcić jeszcze na jakimś kleju epox.


Byc moze wlasnie jakis magik tak wymienil wczesniej uszczelke skrecajac na klej a potem wszystko wychodzi z gwintem.... poprostu jak kolega henio mowi na smar wkrec i tyle -ja bym tak zrobil!
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań

Postprzez swiderski » 10/10/2011, 19:30

OK ! wielkie dzięki za pomoc. spróbuje z tym recoil.
swiderski
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 24/5/2009, 08:54



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 13 gości




na górê