junak 901
Posty: 5
• Strona 1 z 1
junak 901
siemka
mam pytanie, zakupiłem junaka 901 sport 50 cm,
no i chodzi o to że trochę słabawy jest, no jak na 50 to nie źle, ale jak jade pod górkę to mu mocy brakuje
, no i pomyślałem że może stuningować go na 80 lub 110, tyle że na 80 w serwisie chcą 500 zł, to się raczej nie opłaca, i w ogóle dużej różnicy raczej nie będzie 50 a 80, ale na 110 może sie opłaca, jak myślicie ?

mam pytanie, zakupiłem junaka 901 sport 50 cm,
no i chodzi o to że trochę słabawy jest, no jak na 50 to nie źle, ale jak jade pod górkę to mu mocy brakuje

- benek1994
- Świeżak
- Posty: 47
- Dołączył(a): 8/10/2011, 09:55
Jeżeli to zmiana całego silnika na 80, to się opłaca. Jeżeli tylko cylinder to nie bardzo. Zaś jeżeli zmienisz sam cylinder na 110 nie zmieniając reszty silnika to jego żywotność drastycznie spadnie. Kupując oryginalny silnik 110 masz też zmienione w nim przełożenie początkowe (niższe obroty, prędkość ta sama w stosunku do 50ccm.
Kawasaki ER-5, 98r.
- jackal_pl
- Świeżak
- Posty: 299
- Dołączył(a): 9/3/2009, 19:55
- Lokalizacja: Okolice Gliwic
Wiesz od 50 nie ma co wymagać
a jak masz 125 to osiągi mogą być około 100 zobacz na you tube jak się zbierają takie silniki

a jak masz 125 to osiągi mogą być około 100 zobacz na you tube jak się zbierają takie silniki

Benzyna we krwi, wiatr we włosach....
-
blazejvs125 - Świeżak
- Posty: 207
- Dołączył(a): 30/4/2011, 16:01
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości