Zobacz wątek - Niepokojąco długie zejście z obrotów
NAS Analytics TAG

Niepokojąco długie zejście z obrotów

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Niepokojąco długie zejście z obrotów

Postprzez Grzybu » 4/5/2007, 11:18

Witam

Zakładam nowy temat bo nie znalazłem nic o tym w archiwum.

Mam problem z obrotami w cbr 1000 F. Motorek fajnie odpala, nie ma dziur w mocy - ciągnie gładko i płynnie jak to w CBR, ale bardzo powoli schodzi z obrotów. Jak się szybko zamknie gaz to on sobie powoli schodzi do wartości jałowych. (z opóźnieniem może 3 sekundowym) Jest to o tyle kłopotliwe, że przy zmianie biegów kiedy na moment włączam sprzęgło efekt jest taki jakbym nie odjął przy tym gazu.
Cebre kupiłem bez drugiej linki od gazu (tej zamykającej przepustnice), ale na sucho jak sprawdzałem to sprężyna raczej zamyka przepustnice bo nawet słychać jak dźwigienka opiera się o śrubę oporową. Chyba że podciśnienie robi takie zamieszanie.

Jak myślicie, jest to sprawa tej linki, regulacji, czy może np. wytartych iglic czy przepustnic w gaźnikach.
Dodam, że nie określę ile to pali bo zegary oszukują (nie miałem okazji zmierzyć)
Śruba obrotów biegu jałowego nie ma na ten efekt wpływu.
Ostatnio zrobiłem niecałe 200km trasę i efekt jakby się pogorszył (czyli jeszcze dłużej schodzi z obrotów) - a może coś się od (nieznacznych) wibracji odkręca i rozregulowuje..?

Czekam na opinie.
Pozdr.
Avatar użytkownika
Grzybu
Bywalec
 
Posty: 784
Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
Lokalizacja: Syc.oof


Postprzez kris » 4/5/2007, 12:11

Ja mam niepokojące bardzo szybko zchodzenie z obrotów az zwalania moto .... :? :x
Avatar użytkownika
kris
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 449
Dołączył(a): 31/1/2006, 16:23
Lokalizacja: Biała Podlaska


Postprzez Grzybu » 4/5/2007, 15:21

no, to chyba dobrze, że zwalnia.... a co - ma przyspieszać ? :shock: sprecyzuj może bardziej, bo jak narazie to wygląda mi to raczej na ironię a nie konkretny problem :?

Do tematu dodam, że już się rozglądam za tą brakującą linką, ale jakoś nie chce mi się wierzyć, żeby jej brak powodował takie problemy.
Avatar użytkownika
Grzybu
Bywalec
 
Posty: 784
Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
Lokalizacja: Syc.oof

Postprzez oorbus » 4/5/2007, 15:52

załóż tę linke. pomoże. :lol:

i napisz o efektach.

pozdro
667 - nowy lepszy szatan
bez gratów.
Avatar użytkownika
oorbus
Świeżak
 
Posty: 104
Dołączył(a): 20/7/2006, 15:16

Postprzez Grzybu » 4/5/2007, 16:12

Ok. Tylko muszę ją najpierw zdobyć...

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Grzybu
Bywalec
 
Posty: 784
Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
Lokalizacja: Syc.oof

Postprzez oorbus » 4/5/2007, 18:46

jak masz starą ale pękniętą, to kup w rowerowym linke jakowąś o podobnej długości i przełóż do pancerza.
końcówkę przełóż i zalutuj.
proste i tanie :lol: i działa. mi już któryś sezon.
pozdro
667 - nowy lepszy szatan
bez gratów.
Avatar użytkownika
oorbus
Świeżak
 
Posty: 104
Dołączył(a): 20/7/2006, 15:16

Postprzez Grzybu » 4/5/2007, 18:58

Kiedyś w mojej starej Kawie ze sprzęgłem robiłem taki numer (linka od ręcznego jakiejś puszki i lutowanie) ale niestety nie mam pancerza od tego gazu, więc pytam po aukcjach na allegro. - na razie mina :( nie ma tego tam za dużo.
Jak ktoś posiada tą linkę to piszcie. Albo inną od gazu - tylko, że nie mam starej na porównanie to nie wiem jaka tam podpasuje.
Avatar użytkownika
Grzybu
Bywalec
 
Posty: 784
Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
Lokalizacja: Syc.oof

Postprzez michael » 4/5/2007, 23:20

pancerz na metry i linka od hamulca z rowerowego plus lutowanie. dobrze zlutowana lepsza niż fabryczna ;)
1952 SHL M-04
2000 Suzuki GSF 600 S Bandit
michael
Bywalec
 
Posty: 515
Dołączył(a): 25/1/2007, 20:56
Lokalizacja: Białystok

Postprzez neptyk » 6/5/2007, 01:52

nie wiem czy to ci pomoże. mam tez cebre 1000 f i tez mi wolno schodzi z obrotów a te drugą linke mam... i zwłaszcza gdy jest mocno nagrzana. tyle ze ja wiem co mojej(moze i twojej) jest. jak mi mechanik czyścił gazniki to zauważyliśmy że jeden z nich, a moze dwa bardzo ciezko sie zamykały-ze starosci albo sprężyna za słaba albo przytarty lekko. w każdym razie trzeba sie przyzwyczaić albo...kupić nowe gazniki :)
jawa50>>>jawa175>>>3xjawa350ts>>>cbr1000>>>zzr1100...wreszcie upragniona hayabusa :))
neptyk
Świeżak
 
Posty: 83
Dołączył(a): 10/3/2007, 21:47
Lokalizacja: szczecinek

Postprzez Grzybu » 6/5/2007, 15:19

Dzięki za poradę. Ja też czuję, że to bardziej wina gaźników niż brak tej linki. Tymbardziej, że tak jak piszesz, po trasie (czyli przy pełnym nagrzaniu pieca) ten objaw jest wyraźniejszy a na drugi dzień znów było tak jak wcześniej.
Nie lubię ubytków więc brak linki szybko uzupełnię, ale zdaje mi się, że to nie pomoże... :(
Tylko, że bardziej prawdopodobne wydaje mi się zużycie niż zatarcie tych gaźników.
Niebawem zrobiÄ™ rozpoznanie - ale najpierw linka ;)
Avatar użytkownika
Grzybu
Bywalec
 
Posty: 784
Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
Lokalizacja: Syc.oof

Postprzez spek » 12/5/2008, 09:25

Witam ja się pozwolę wtrącić z takim pytaniem a mianowicie ile powinna mieć obrotów Honda cbr 600 f3 przy rozgrzanym silniku na biegu jałowym :?:
Avatar użytkownika
spek
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 19/4/2008, 17:00

Postprzez Ryjek » 12/5/2008, 10:02

Na jałowym koza powinna mieć jakoś 1200 - 1300 rpm
A co do problemu Grzybu. To jedna linka cięgnie przepustnice żeby ją otwierać, a jak puścisz rolla to druga linka zamyka przepustnice. Żółtki nie robią nic na próżno, i obie linki są potrzebne do czegoś. Jeżeli się okaże że po wymianie linki dalej nie schodzi to najprawdopodobniej gdzieś podciśnienie ucieka w gaźnikach. Pewnie membrana bączka któregoś. Bączki podciśnieniowe są odpowiedzialne za zamykanie gaziurków. jeszcze luknij czy wszystkie śrubki masz podkręcane i czy wszystkie węże podciśnieniowe są ok. Pozdrawiam i daj znać co się dzieje po wymianie link
tylko cebra
dcsport.pl (otwórz link)
Avatar użytkownika
Ryjek
Świeżak
 
Posty: 121
Dołączył(a): 27/1/2007, 16:26
Lokalizacja: Kraków



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości




na górê