Zobacz wątek - Swap Silnika Od CBR 125 , Moduł!
NAS Analytics TAG

Swap Silnika Od CBR 125 , Moduł!

i inne małe pojemności
_________

Swap Silnika Od CBR 125 , Moduł!

Postprzez Alan766 » 2/10/2011, 18:26

Witam, mam takie małe pytanko, Mam okazje Kupić silnik (goły) od Hondy CBR 125, Chcialbym, go, zamontować, Tylko nie wiem, Czy Moduł Zaplonowy Musi Też być od CBR.?.. Czy nie ma roznicy. I jeszcze sprawa gaźnika, BO silnik jest bez gaźnika, Czy jest roznica, czy bedzie z wtryskiem czy bez ?.. Bo wole bez, Ale moze, silnik, jeden jest przystosowany, do wtrysku, a drogi do gaźnika... Prosze o szybką odpowiedź. Pozdrawiam.:D
Alan766
Świeżak
 
Posty: 97
Dołączył(a): 10/4/2011, 20:02
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez henio12323 » 2/10/2011, 18:41

moduł i cała elektryka musi byc od CBR. ( no nie cała elektryka, tylko ta potrzebna do uruchomienia silnika) co do gaźnik wtrysk. to zawsze mozna przerobic. ale jak był na wtrysku to lepiej zeby na wtrysku został ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Alan766 » 2/10/2011, 19:17

Ok, Bardzo Dziękuje, o to właśnie mi chodzilo.:D
Alan766
Świeżak
 
Posty: 97
Dołączył(a): 10/4/2011, 20:02
Lokalizacja: Warszawa



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr