Zobacz wątek - wymiana tarcz sprzęgłowych SV 1000
NAS Analytics TAG

wymiana tarcz sprzęgłowych SV 1000

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

wymiana tarcz sprzęgłowych SV 1000

Postprzez amahay » 28/9/2011, 21:07

Witam .
Coś klei mi się sprzęgło i najprawdopodobniej przez olej .
Z tego co słyszałem mimo wszystko to też wina już słabego stanu tarcz .
Znajomy mechanik mówi żebym się upewnił czy przy tak małym przebiegu trzeba wymieniać tarcze razem z przekładkami i sprężynami ? czy wystarczy same tarcze i git ?
Przebieg 25 tys km prawie .
Avatar użytkownika
amahay
Stały bywalec
 
Posty: 1090
Dołączył(a): 25/3/2010, 16:08
Lokalizacja: Wrocław


Postprzez sonycbr77 » 29/9/2011, 17:36

wymien na poczatek sam olej i zobacz czy bedzie poprawa samo sprzeglo jak nie slizga sie przy ostrzejszym rozpedzaniu i nie ciagnie biegi dobrze wchodza to powinno byc jeszcze dobre, ja mam 23 tys i na sprzeglo jeszcze nie narzekam
Avatar użytkownika
sonycbr77
Bywalec
 
Posty: 853
Dołączył(a): 2/12/2010, 13:28
Lokalizacja: Turek


Postprzez limak14 » 29/9/2011, 18:01

Jeżeli juz rozbierzesz sprzęgło to sciągnij sobie serwisówkę i tam masz wszystkie dane jakie wymiary powinny mieć tarcze sprzęgłowe itp.
Sprawdzisz wszystko i bedzie ok.
Ja jak miałem FZRkę i zalałem ją Castrole to mi sie slizgalo sprzęgło, ale po zmianie na Motul-a przeszło. To akurat u mnie zadziałało i nie mowię, że u ciebie bedzie tak samo.
A jaki zalałeś olej?
Avatar użytkownika
limak14
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Postprzez amahay » 30/9/2011, 23:13

Była zalana repsolem 10w40 i dolałem motula 10w40 niedawno (coś mi się ubzdurało że wcześniej zalewałem motulem)
i po tym zalaniu nagle to ... ale mi się sprzęgło nie ślizga tylko klei . Ma takie chwile że biegi wchodzą mega ciężko potem lajtowo .
No i jak odpalam na jedynce na sprzęgle to rusza delikatnie i czasem ciężko wrzucić luz .
A po prostu jak to jest mimo wszystko wina oleju + tarcz to chciałbym wymienić to i to .
Avatar użytkownika
amahay
Stały bywalec
 
Posty: 1090
Dołączył(a): 25/3/2010, 16:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez sonycbr77 » 3/10/2011, 12:47

moze masz za duzy luz na klamce sprobuj podciagnac
Avatar użytkownika
sonycbr77
Bywalec
 
Posty: 853
Dołączył(a): 2/12/2010, 13:28
Lokalizacja: Turek

Postprzez amahay » 4/10/2011, 11:36

mam pompę i wszystko jest sprawne na bank ;) ostatnio nawet stalowy oplot założyłem .
Problem tkwi w środku na bank ale nie wiem czy wymieniać tylko tarczę czy cały komplet (tarcze,przekładki i sprężyny) .
Avatar użytkownika
amahay
Stały bywalec
 
Posty: 1090
Dołączył(a): 25/3/2010, 16:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez henio12323 » 4/10/2011, 12:00

zrób tak jak kolega limak napisał :) rozbierz i pomierz wszystko. bedzie w serwisówce opisane jaka grubosc maja mieć tarcze, jaka przekładki a jaka spręzyny. jak cos sie nie bedzie zgadzało to to wymienisz. bez sensu wymieniac np spręzyny jak są jeszcze dobre. a nikt ci nie wywróży z fusów czy u cieie to jest do wymiany czy nie :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez amahay » 4/10/2011, 13:28

Hehe . dobrze powiedziane .
ogarnę temat jak będzie trochę wolnego czasu.
Avatar użytkownika
amahay
Stały bywalec
 
Posty: 1090
Dołączył(a): 25/3/2010, 16:08
Lokalizacja: Wrocław



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê