Uniwersalny efektowny motocykl do około 15000 złotych
Posty: 47
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
panie wiewiórka...
tak wiec oboje mamy racjÄ™...
piszmy o rzeczach, które zależą od gustu, jako o swoich odczuciach, a nie o prawdzie objawionej...
wczoraj siedziałem na RRce... ten silnik przy wchodzeniu na obroty bzyczy... w sensie ma wysoki dźwięk... jak mam opisać, że moj nizsze dzwieki wydaje... pisze, ze jest bardziej basowy... a wiadomo, że przy jakimkolwiek cruiserze/chopperze to bzyczek tylko...
wczesniej pisano, ze motocykl jest niewygodny... teraz, że jest niewygodny, ale dla Ciebie... co jest mozliwe...
moc... tu nie ma co komentować... ma 72KM i ileś tam sekund do setki i dwusetki... nie ma co spekulować, siegnij do danych i porownaj...
SV650 to ta sama liga... na papierze na zblizone osiagi... nie jezdzilem nim... nie potrafie CI wytlumaczyc, dlaczego to byla inna czasoprzestrzen... nie wiem dlaczego ER6F wąchał spaliny... moze kwestia ridera...
podsumowujÄ…c:
ER6F to bardzo ciekawy motocykl... trochę do miasta, troche na trase, troche do poświrowania...
ale nie ma sensu porownywac go z niczym innym jak z gsxf czy diversionem...
nie ma startu z moto sportowymi
nie ma startu z moto do stuntu
nie ma startu z prawdziwym turystykiem...
i taka idea motocykla mi (gust, pamietasz?) odpowiada...
bede go zmieniał... na CBR F4i... tak tak... dokladnie ten mułowaty, co się nudzi po jednym sezonie
tak wiec oboje mamy racjÄ™...
piszmy o rzeczach, które zależą od gustu, jako o swoich odczuciach, a nie o prawdzie objawionej...
wczoraj siedziałem na RRce... ten silnik przy wchodzeniu na obroty bzyczy... w sensie ma wysoki dźwięk... jak mam opisać, że moj nizsze dzwieki wydaje... pisze, ze jest bardziej basowy... a wiadomo, że przy jakimkolwiek cruiserze/chopperze to bzyczek tylko...
wczesniej pisano, ze motocykl jest niewygodny... teraz, że jest niewygodny, ale dla Ciebie... co jest mozliwe...
moc... tu nie ma co komentować... ma 72KM i ileś tam sekund do setki i dwusetki... nie ma co spekulować, siegnij do danych i porownaj...
SV650 to ta sama liga... na papierze na zblizone osiagi... nie jezdzilem nim... nie potrafie CI wytlumaczyc, dlaczego to byla inna czasoprzestrzen... nie wiem dlaczego ER6F wąchał spaliny... moze kwestia ridera...
podsumowujÄ…c:
ER6F to bardzo ciekawy motocykl... trochę do miasta, troche na trase, troche do poświrowania...
ale nie ma sensu porownywac go z niczym innym jak z gsxf czy diversionem...
nie ma startu z moto sportowymi
nie ma startu z moto do stuntu
nie ma startu z prawdziwym turystykiem...
i taka idea motocykla mi (gust, pamietasz?) odpowiada...
bede go zmieniał... na CBR F4i... tak tak... dokladnie ten mułowaty, co się nudzi po jednym sezonie
- Grosheck
- Świeżak
- Posty: 64
- Dołączył(a): 3/9/2010, 10:17
Gdy kumpel podjezdzał swoim Banditem 600 to mój wydawał się 2 razy szczuplejszy...
zakładam, że 1400 jest jeszcze większa... i cięższa...
ale generalnie to moto dla dzieci
nie jeździłem nigdy na nakedzie, przeto spytam:
na moim przy ok. 100-120km/h jazda jest juz raczej uciążliwa, dopoki się nie schowasz na baku za szybkę...
jak to wyglada przy nakedzie?
zakładam, że 1400 jest jeszcze większa... i cięższa...
ale generalnie to moto dla dzieci
nie jeździłem nigdy na nakedzie, przeto spytam:
na moim przy ok. 100-120km/h jazda jest juz raczej uciążliwa, dopoki się nie schowasz na baku za szybkę...
jak to wyglada przy nakedzie?
- Grosheck
- Świeżak
- Posty: 64
- Dołączył(a): 3/9/2010, 10:17
100-120km/h to jazda uciążliwa? No proszę Cię, toż to sama przyjemność! Na nakedzie walka z wiatrem zaczyna się od 160km/h, do tej granicy jest przyzwoicie.
Wypadki chodzÄ… po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
-
Czester - Administrator
- Posty: 4656
- Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
- Lokalizacja: Suwałki
Koledzy, przeanalizowałem całość i wydaje mi się, że za bardzo odbiegacie od tematu. Zarówno kasa na utrzymanie sprzętu jak i doświadczenie nie pozwalają mi na motocykle pokroju Gienka. Szukam motocykla do 15-18k, w pojemności 600-800ccm coś sporego gabarytowo, siedziało mi się idealnie na FZ8 Fazer. Także porównywanie ER6F do Gienka nie ma sensu.
- adamnowak
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 27/9/2011, 14:28
- Lokalizacja: Wawa
adamnowak napisał(a):100km/h to ludzie na skuterach 125ccm latają hehe
które mają wysoką szybę...
vfr to duży motocykl...
nie ma z ER6F nic wspólnego poza dużą ilością plastiku...
też o nim myślałem... ale odpuściłem go sobie własnie z uwagi na wielkosc i wage...
- Grosheck
- Świeżak
- Posty: 64
- Dołączył(a): 3/9/2010, 10:17
-
maciejka69 - Stały bywalec
- Posty: 1091
- Dołączył(a): 4/8/2011, 12:50
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
-
maciejka69 - Stały bywalec
- Posty: 1091
- Dołączył(a): 4/8/2011, 12:50
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
hoho takie rzeczy to tylko w erze znaczy T-mobile. 6 litrow spali CI nawet duzy bandit. przy spokojnej jezdzie- jak mu bedziesz cisnac to licz na 8. I tak z kazdym moto jest podobnie, zalezy od stylu jazdy. wystarczy wybrac sie w jakas traske z innymi moto i wiesz juz czy Twoj sprzet duzo pali CHyba ze jak wyzej napisal P. wiewiorek jakies do 500 ccm.
- logicsys
- Świeżak
- Posty: 37
- Dołączył(a): 17/4/2011, 19:50
- Lokalizacja: Gorzów WLKP
Posty: 47
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości