Zobacz wątek - Motor 125 dla wysokiego :-(

Motor 125 dla wysokiego :-(

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Boshi, Black-Ghost, leff

Motor 125 dla wysokiego :-(

Postprzez fonque12 » 26/9/2011, 20:02

Witam. Jestem nowym użytkownikiem na tym forum. Może ktoś mi tu pomoże. Miałem skuter 2 lata temu. Teraz potrzebny mi motor. Mam 16 lat i przymierzam się do kupna. Szukam ścigacza 125. Niestety mam wzrost 187... I tu pytanie jaki motocykl był by dobry. Honda CBR odpada i NSR raczej też. Nie chciał bym wyglądać jak idiota na tym sprzęcie.. Na motor ma 6 tys. Dziękuję i pozdrawiam
fonque12
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 26/9/2011, 19:59


Postprzez motoftw » 26/9/2011, 20:15

Sportowe 125 na wzrost ~190 jakoś mi się nie widzą, wszystkie są malutkie, obczaj sobie varadero 125 :wink:
Honda CB 500 ----> Honda NX 650
Avatar użytkownika
motoftw
Stały bywalec
 
Posty: 1180
Dołączył(a): 5/8/2009, 19:25

Postprzez fonque12 » 26/9/2011, 20:24

Niestety potrzebuję motoru. A Varadero był by dobry do mnie? A hyosung?
fonque12
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 26/9/2011, 19:59

Postprzez deejayslonio » 26/9/2011, 20:28

Na moto bazarze widziałem ostatnio Yamahę R125 - bardzo wysokie siodło jak na tak małą pojemność.
deejayslonio
 

Postprzez fonque12 » 26/9/2011, 20:38

Varadero ma do 100km/h 19 sekund. . A jakieś inne propozycje?
fonque12
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 26/9/2011, 19:59

Postprzez C-bool » 26/9/2011, 21:55

To jest 125cc, to nie ma być nie wiadomo jak szybkie, to ma cię wstępnie przygotować do jazdy w przyszłości większymi motocyklami...
No ale jeśli już chcesz mieć coś mocniejszego to jest jeszcze Yamaha TDM 125.

A YZF-125R co z tego, że siodło wysoko, skoro motocykl mały. Poza tym za tą cenę się nie dostanie takowej.
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez fonque12 » 27/9/2011, 07:44

Czyli tdm była by na mnie dobra? Nie był bym za wysoki? A yamaha tdr jaką na wielkość? Zastanawia mnie też cały czas hyosung. Wie ktoś coś na jego temat?
fonque12
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 26/9/2011, 19:59

Postprzez fonque12 » 27/9/2011, 11:13

czytałem też o innych motorach. A yamaha tzr do mojego wzrostu by się nadawała? Chciał bym normalnie wyglądać na motorku. .
fonque12
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 26/9/2011, 19:59

Postprzez matiuss » 27/9/2011, 11:17

male Viaderko to swietny sprzet, znajomy kupil takowy w salonie hondy, i musze przyznac ze szaleje strasznie. Jesli chodzi o 125 to nawet bym sie nie zastanawial a bral varadero. Czego Ty wymagasz nod 125? 3 s do 100? 125 sa po to zeby nauczyl sie ogarniac moto, a potem stopniowo przesiadl sie na wieksze.
matiuss
Świeżak
 
Posty: 103
Dołączył(a): 27/4/2008, 14:06

Postprzez fonque12 » 27/9/2011, 11:25

tak ale 19 sekund to skuter odblokowany szybciej przyspiesza. . .
fonque12
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 26/9/2011, 19:59

Postprzez matiuss » 27/9/2011, 11:28

Dobra nie wazne.
matiuss
Świeżak
 
Posty: 103
Dołączył(a): 27/4/2008, 14:06

Postprzez fonque12 » 27/9/2011, 11:38

ja będę jeździł motorem czasem w trasy z wujkiem. . A motorem czasem będzie trzeba coś wyprzedzać. . Nie jestem szaleńcem. . Chce tylko bym w takiej sytuacji miał szansę zdarzyć. . .
fonque12
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 26/9/2011, 19:59

Postprzez regis440 » 27/9/2011, 12:46

fonque12 napisał(a): A motorem czasem będzie trzeba coś wyprzedzać. . Nie jestem szaleńcem. . Chce tylko bym w takiej sytuacji miał szansę zdarzyć. . .


ale jak sie cos wyprzedza to 0-100 nie ma praktycznie znaczenia, liczy sie 60-120, a przy tej predkosci spora role odgrywaja opory - bez mocy i momentu nic nie ugrasz

z reszta przy 15km (ograniczenie kategorii A1) to powyzej 90km/h jakiegos szalu nie bedzie, bez znaczenia czy motocykl wyglada jak scigacz, golas , czy turystyk

jak chcesz troche lepsza dynamike to trzeba zejsc z waga motocykla - moze jakies supermoto - kiedys przymierzalem sie do Yamachy DT 125 SM (a jestem jeszcze troche wyzszy i pewnie grubszy :P ) i nie bylo jakiejs tragedii - tyle ze ten sprzet ma 28 KM wiec nie jest na A1

podobny tyle ze legalny(i slabszy) MZ 125 SM

niestety przy takim wzroscie jest slabawo w malych kategoriach
regis440
Świeżak
 
Posty: 220
Dołączył(a): 9/9/2010, 14:22

Postprzez Kelhorn » 27/9/2011, 16:10

Jak dla mnie to 125cc ma spełniać dwa wymogi - być japońskie i tanie. Varadero jest jak na 125cc ciężkie to raz, dwa, silnik w V'ce ma moc nadal małą, a koszty serwisu zauważalnie większe od reszty. No i ceny sztuk w dobrym stanie są spore, za 6k kupisz albo sprzęt do włożenia kasy, albo padlinę, której tylko szrot pomoże.

Tak czy inaczej zostajemy z trzema modelami CBR 125, CBF 125 i YBR 125. YZF 125R pomijam od razu bo jest drogie i nie oferuje niczego, czego nie ma pozostała trójka. Czy weźmiesz cbr, czy cbf czy ybr - jest to praktycznie bez różnicy. Wszystkie sprzęty przyspieszają i hamują tak samo. Prowadzą się też podobnie. Chcesz ściga - cebra. Chcesz "turystyka" - cbf albo ybr.
Kelhorn
Świeżak
 
Posty: 161
Dołączył(a): 8/4/2011, 17:42

Postprzez motoftw » 27/9/2011, 18:47

Kelhorn napisał(a):Jak dla mnie to 125cc ma spełniać dwa wymogi - być japońskie i tanie. Varadero jest jak na 125cc ciężkie to raz, dwa, silnik w V'ce ma moc nadal małą, a koszty serwisu zauważalnie większe od reszty. No i ceny sztuk w dobrym stanie są spore, za 6k kupisz albo sprzęt do włożenia kasy, albo padlinę, której tylko szrot pomoże.

Tak czy inaczej zostajemy z trzema modelami CBR 125, CBF 125 i YBR 125. YZF 125R pomijam od razu bo jest drogie i nie oferuje niczego, czego nie ma pozostała trójka. Czy weźmiesz cbr, czy cbf czy ybr - jest to praktycznie bez różnicy. Wszystkie sprzęty przyspieszają i hamują tak samo. Prowadzą się też podobnie. Chcesz ściga - cebra. Chcesz "turystyka" - cbf albo ybr.


Vka w varadero leci lepiej niż singiel z cbr czy cbf, jak chcesz mocy to kupuj 2t.
Honda CB 500 ----> Honda NX 650
Avatar użytkownika
motoftw
Stały bywalec
 
Posty: 1180
Dołączył(a): 5/8/2009, 19:25

Postprzez DamianSc » 28/9/2011, 01:02

Chłopie nie masz wyglądac tylko nauczyc się jeździc a dobra 125 do nauki jest dobrą rzeczą, sprawdziłem to na sobie. Mając około 185cm miałem Hondę NSR i wcale nie przeszkadzał mi mój wzrost, ogółem motocykle sportowe nie są przystosowane dla osób wysokich.

Sam kilka lat temu miałem taki dylemat jakie 125, szukając , czytając sprawdzając postawiłem na NSR ! Dwusuwowy silnik co nie jest dobrym spełnieniem dla kieszeni ale jednak jest dużo mocniejszy od czterosuwowych 125 . Jeżeli nie będzie Ci szkoda pieniędzy na dobry olej np: Motul700, Castrol2tRacing,Mobil1 2T, jakoś tak to awaryjnośc na pewno się zmniejszy lecz nie oznacza to że kupując dobry olej całkowicie ja wyeliminujesz.
Twój budżet nie jest za duży, klasa 125 w nowych rocznikach bardzo się ceni. Wiec na twoim miejscu zdecydowanie wolał bym w dośc dobrym stanie NSR niż w kiepskim jakaś Aprilie.

Licz się tylko z tym że jakiego 2 suwa byś nie kupił i nie był on długo robiony będziesz miał z nim na 80% niespodzianki (mówię tu o Silniku). Na twoim miejscu szukał bym czegoś do 4,5 k żeby 1,5k miec na włożenie w punkcie wyjścia (Do Nsr masz mnóstwo części na rynku),ale to tylko moja skromna podpowiedź.
Avatar użytkownika
DamianSc
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 5/9/2011, 20:02
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez fonque12 » 29/9/2011, 11:42

no więc teraz wybór nsr czy tzr. . I pytanie czy lepiej kupić motocykl w zimę po sezonie czy teraz na koniec sezonu
fonque12
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 26/9/2011, 19:59

Postprzez madcap » 29/9/2011, 11:58

nie ma reguły
jeśli kupujesz od osoby prywatnej, to u niej nie ma obniżki posezonowej
może co najwyżej lekko spuścić z ceny
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
Avatar użytkownika
madcap
Administrator
 
Posty: 5896
Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
Lokalizacja: wieje wiatr?

Postprzez DamianSc » 30/9/2011, 12:51

Jeśli masz garaż i lubisz majsterkowac nie mówię tu o przyklejaniu ,,TankPada,, tylko coś w rodzaju zmian oleju odpowietrzanie hamulca, wymiana klocków , montaż Crash Padów, czyszczenie gaźnika, polerki itp. To kup sobie teraz na jesień bo w Zimę raczej jeździc nie będziesz wiec będzisz miał sporo czasu żeby się pobawic.

Z Yamaha TZR 125 nigdy nie miałem do czynienia jedynie z 50, ale z tego co pamiętam jest zdecydowanie mniejsza od Nsr.
Sprawa druga: Do TZR masz zdecydowanie mniej częsci na rynku i są one droższe od Nsr.

Jeśli byś miał jakieś pytania i chciał kupic jakąś ,,NSR,, służę pomocą na GG możesz podesłac link i Ci powiem co myślę.

A jeżeli już masz coś na oku to jedz to zobaczyc z osobą która co nie co ma o tym pojęcia, bo Ja będac u paru sprzedawców dostawałem takie kity że smiac mi się chciało czego Ci nie życzę !

Jak chcesz mogę Ci sprzedac Yamahe BWS :d z klatką, cylem 70 za 2k, jak byś włożył w nią z drugie tyle to byś Wheelie robił jak Ghost Rider !

Pozdrawiam.
Avatar użytkownika
DamianSc
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 5/9/2011, 20:02
Lokalizacja: Sosnowiec



Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr