Motor 125 dla wysokiego :-(
Posty: 19
• Strona 1 z 1
Motor 125 dla wysokiego :-(
Witam. Jestem nowym użytkownikiem na tym forum. Może ktoś mi tu pomoże. Miałem skuter 2 lata temu. Teraz potrzebny mi motor. Mam 16 lat i przymierzam się do kupna. Szukam ścigacza 125. Niestety mam wzrost 187... I tu pytanie jaki motocykl był by dobry. Honda CBR odpada i NSR raczej też. Nie chciał bym wyglądać jak idiota na tym sprzęcie.. Na motor ma 6 tys. Dziękuję i pozdrawiam
- fonque12
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 26/9/2011, 19:59
To jest 125cc, to nie ma być nie wiadomo jak szybkie, to ma cię wstępnie przygotować do jazdy w przyszłości większymi motocyklami...
No ale jeśli już chcesz mieć coś mocniejszego to jest jeszcze Yamaha TDM 125.
A YZF-125R co z tego, że siodło wysoko, skoro motocykl mały. Poza tym za tą cenę się nie dostanie takowej.
No ale jeśli już chcesz mieć coś mocniejszego to jest jeszcze Yamaha TDM 125.
A YZF-125R co z tego, że siodło wysoko, skoro motocykl mały. Poza tym za tą cenę się nie dostanie takowej.
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
-
C-bool - Mieszkaniec forum
- Posty: 2915
- Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
- Lokalizacja: Poznań
male Viaderko to swietny sprzet, znajomy kupil takowy w salonie hondy, i musze przyznac ze szaleje strasznie. Jesli chodzi o 125 to nawet bym sie nie zastanawial a bral varadero. Czego Ty wymagasz nod 125? 3 s do 100? 125 sa po to zeby nauczyl sie ogarniac moto, a potem stopniowo przesiadl sie na wieksze.
- matiuss
- Świeżak
- Posty: 103
- Dołączył(a): 27/4/2008, 14:06
fonque12 napisał(a): A motorem czasem będzie trzeba coś wyprzedzać. . Nie jestem szaleńcem. . Chce tylko bym w takiej sytuacji miał szansę zdarzyć. . .
ale jak sie cos wyprzedza to 0-100 nie ma praktycznie znaczenia, liczy sie 60-120, a przy tej predkosci spora role odgrywaja opory - bez mocy i momentu nic nie ugrasz
z reszta przy 15km (ograniczenie kategorii A1) to powyzej 90km/h jakiegos szalu nie bedzie, bez znaczenia czy motocykl wyglada jak scigacz, golas , czy turystyk
jak chcesz troche lepsza dynamike to trzeba zejsc z waga motocykla - moze jakies supermoto - kiedys przymierzalem sie do Yamachy DT 125 SM (a jestem jeszcze troche wyzszy i pewnie grubszy

podobny tyle ze legalny(i slabszy) MZ 125 SM
niestety przy takim wzroscie jest slabawo w malych kategoriach
- regis440
- Świeżak
- Posty: 220
- Dołączył(a): 9/9/2010, 14:22
Jak dla mnie to 125cc ma spełniać dwa wymogi - być japońskie i tanie. Varadero jest jak na 125cc ciężkie to raz, dwa, silnik w V'ce ma moc nadal małą, a koszty serwisu zauważalnie większe od reszty. No i ceny sztuk w dobrym stanie są spore, za 6k kupisz albo sprzęt do włożenia kasy, albo padlinę, której tylko szrot pomoże.
Tak czy inaczej zostajemy z trzema modelami CBR 125, CBF 125 i YBR 125. YZF 125R pomijam od razu bo jest drogie i nie oferuje niczego, czego nie ma pozostała trójka. Czy weźmiesz cbr, czy cbf czy ybr - jest to praktycznie bez różnicy. Wszystkie sprzęty przyspieszają i hamują tak samo. Prowadzą się też podobnie. Chcesz ściga - cebra. Chcesz "turystyka" - cbf albo ybr.
Tak czy inaczej zostajemy z trzema modelami CBR 125, CBF 125 i YBR 125. YZF 125R pomijam od razu bo jest drogie i nie oferuje niczego, czego nie ma pozostała trójka. Czy weźmiesz cbr, czy cbf czy ybr - jest to praktycznie bez różnicy. Wszystkie sprzęty przyspieszają i hamują tak samo. Prowadzą się też podobnie. Chcesz ściga - cebra. Chcesz "turystyka" - cbf albo ybr.
- Kelhorn
- Świeżak
- Posty: 161
- Dołączył(a): 8/4/2011, 17:42
Kelhorn napisał(a):Jak dla mnie to 125cc ma spełniać dwa wymogi - być japońskie i tanie. Varadero jest jak na 125cc ciężkie to raz, dwa, silnik w V'ce ma moc nadal małą, a koszty serwisu zauważalnie większe od reszty. No i ceny sztuk w dobrym stanie są spore, za 6k kupisz albo sprzęt do włożenia kasy, albo padlinę, której tylko szrot pomoże.
Tak czy inaczej zostajemy z trzema modelami CBR 125, CBF 125 i YBR 125. YZF 125R pomijam od razu bo jest drogie i nie oferuje niczego, czego nie ma pozostała trójka. Czy weźmiesz cbr, czy cbf czy ybr - jest to praktycznie bez różnicy. Wszystkie sprzęty przyspieszają i hamują tak samo. Prowadzą się też podobnie. Chcesz ściga - cebra. Chcesz "turystyka" - cbf albo ybr.
Vka w varadero leci lepiej niż singiel z cbr czy cbf, jak chcesz mocy to kupuj 2t.
Honda CB 500 ----> Honda NX 650
-
motoftw - Stały bywalec
- Posty: 1179
- Dołączył(a): 5/8/2009, 19:25
Chłopie nie masz wyglądac tylko nauczyc się jeździc a dobra 125 do nauki jest dobrą rzeczą, sprawdziłem to na sobie. Mając około 185cm miałem Hondę NSR i wcale nie przeszkadzał mi mój wzrost, ogółem motocykle sportowe nie są przystosowane dla osób wysokich.
Sam kilka lat temu miałem taki dylemat jakie 125, szukając , czytając sprawdzając postawiłem na NSR ! Dwusuwowy silnik co nie jest dobrym spełnieniem dla kieszeni ale jednak jest dużo mocniejszy od czterosuwowych 125 . Jeżeli nie będzie Ci szkoda pieniędzy na dobry olej np: Motul700, Castrol2tRacing,Mobil1 2T, jakoś tak to awaryjnośc na pewno się zmniejszy lecz nie oznacza to że kupując dobry olej całkowicie ja wyeliminujesz.
Twój budżet nie jest za duży, klasa 125 w nowych rocznikach bardzo się ceni. Wiec na twoim miejscu zdecydowanie wolał bym w dośc dobrym stanie NSR niż w kiepskim jakaś Aprilie.
Licz się tylko z tym że jakiego 2 suwa byś nie kupił i nie był on długo robiony będziesz miał z nim na 80% niespodzianki (mówię tu o Silniku). Na twoim miejscu szukał bym czegoś do 4,5 k żeby 1,5k miec na włożenie w punkcie wyjścia (Do Nsr masz mnóstwo części na rynku),ale to tylko moja skromna podpowiedź.
Sam kilka lat temu miałem taki dylemat jakie 125, szukając , czytając sprawdzając postawiłem na NSR ! Dwusuwowy silnik co nie jest dobrym spełnieniem dla kieszeni ale jednak jest dużo mocniejszy od czterosuwowych 125 . Jeżeli nie będzie Ci szkoda pieniędzy na dobry olej np: Motul700, Castrol2tRacing,Mobil1 2T, jakoś tak to awaryjnośc na pewno się zmniejszy lecz nie oznacza to że kupując dobry olej całkowicie ja wyeliminujesz.
Twój budżet nie jest za duży, klasa 125 w nowych rocznikach bardzo się ceni. Wiec na twoim miejscu zdecydowanie wolał bym w dośc dobrym stanie NSR niż w kiepskim jakaś Aprilie.
Licz się tylko z tym że jakiego 2 suwa byś nie kupił i nie był on długo robiony będziesz miał z nim na 80% niespodzianki (mówię tu o Silniku). Na twoim miejscu szukał bym czegoś do 4,5 k żeby 1,5k miec na włożenie w punkcie wyjścia (Do Nsr masz mnóstwo części na rynku),ale to tylko moja skromna podpowiedź.
-
DamianSc - Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 5/9/2011, 20:02
- Lokalizacja: Sosnowiec
nie ma reguły
jeśli kupujesz od osoby prywatnej, to u niej nie ma obniżki posezonowej
może co najwyżej lekko spuścić z ceny
jeśli kupujesz od osoby prywatnej, to u niej nie ma obniżki posezonowej
może co najwyżej lekko spuścić z ceny
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
-
madcap - Administrator
- Posty: 5894
- Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
- Lokalizacja: wieje wiatr?
Jeśli masz garaż i lubisz majsterkowac nie mówię tu o przyklejaniu ,,TankPada,, tylko coś w rodzaju zmian oleju odpowietrzanie hamulca, wymiana klocków , montaż Crash Padów, czyszczenie gaźnika, polerki itp. To kup sobie teraz na jesień bo w Zimę raczej jeździc nie będziesz wiec będzisz miał sporo czasu żeby się pobawic.
Z Yamaha TZR 125 nigdy nie miałem do czynienia jedynie z 50, ale z tego co pamiętam jest zdecydowanie mniejsza od Nsr.
Sprawa druga: Do TZR masz zdecydowanie mniej częsci na rynku i są one droższe od Nsr.
Jeśli byś miał jakieś pytania i chciał kupic jakąś ,,NSR,, służę pomocą na GG możesz podesłac link i Ci powiem co myślę.
A jeżeli już masz coś na oku to jedz to zobaczyc z osobą która co nie co ma o tym pojęcia, bo Ja będac u paru sprzedawców dostawałem takie kity że smiac mi się chciało czego Ci nie życzę !
Jak chcesz mogę Ci sprzedac Yamahe BWS :d z klatką, cylem 70 za 2k, jak byś włożył w nią z drugie tyle to byś Wheelie robił jak Ghost Rider !
Pozdrawiam.
Z Yamaha TZR 125 nigdy nie miałem do czynienia jedynie z 50, ale z tego co pamiętam jest zdecydowanie mniejsza od Nsr.
Sprawa druga: Do TZR masz zdecydowanie mniej częsci na rynku i są one droższe od Nsr.
Jeśli byś miał jakieś pytania i chciał kupic jakąś ,,NSR,, służę pomocą na GG możesz podesłac link i Ci powiem co myślę.
A jeżeli już masz coś na oku to jedz to zobaczyc z osobą która co nie co ma o tym pojęcia, bo Ja będac u paru sprzedawców dostawałem takie kity że smiac mi się chciało czego Ci nie życzę !
Jak chcesz mogę Ci sprzedac Yamahe BWS :d z klatką, cylem 70 za 2k, jak byś włożył w nią z drugie tyle to byś Wheelie robił jak Ghost Rider !
Pozdrawiam.
-
DamianSc - Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 5/9/2011, 20:02
- Lokalizacja: Sosnowiec
Posty: 19
• Strona 1 z 1
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości