zamiana silnika w yamaha r6 2000 r
Posty: 11
• Strona 1 z 1
zamiana silnika w yamaha r6 2000 r
witam mam pytanie czy ktoś może zamontował silnik do yamahy r6 rok 2000 nowszy silnik z roku 2005 wiem ze jest kilka problemów z mocowaniem ramy następna sprawa to ze silnik starszy jest na gaznikach a nowszy model na wtryskach a gdybym do tego silnika z roku 2005
zamienił góre silnika glowice zawory i zamontował gazniki z roku 2000 czy to będzie grało
zamienił góre silnika glowice zawory i zamontował gazniki z roku 2000 czy to będzie grało
- altis
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 22/9/2011, 19:37
- Lokalizacja: krakow
Że do silnika na wtryskach dokopcować górę na gaźnikach? Genialne.... zdajesz sobie w ogóle sprawę, co napisałeś? Nawet, jakby to działało, to naplułbyś w twarz ludziom, którzy spędzili setki roboczogodzin ustalając optymalne parametry dla tego właśnie silnika... ehhh. nie mam siły.

<b>ZxR 636 2006</b>
-
PrimoGhost - Stały bywalec
- Posty: 1148
- Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
- Lokalizacja: z DW-957
Nie ma takiego czegos jak tuleji na tlokach..
Masz albo sworznie w tlokach albo pierscienie to powiedz co ci popekalo pierscienie czy cos?
Moze chodzi Ci o tuleje cylindrow. Najlepsza rzecza bylaby wymiana tej uszkodzonej rzeczy. Albo kup taki sam silnik inny i poprostu wymien i wsio.
Masz albo sworznie w tlokach albo pierscienie to powiedz co ci popekalo pierscienie czy cos?
Moze chodzi Ci o tuleje cylindrow. Najlepsza rzecza bylaby wymiana tej uszkodzonej rzeczy. Albo kup taki sam silnik inny i poprostu wymien i wsio.
- Kicaj.
- Świeżak
- Posty: 69
- Dołączył(a): 30/5/2010, 18:29
- Lokalizacja: Poznań
Nicasil mu popekal. To jest wada fabryczna pierwszych R6. Nie jestem pewien ale chyab dół od 2002/3 modelu bedzie pasowal trzeba glowice przelozyc i wsio. Reki sobie nie dam uciac ale kiedys ten watek sie przewijał.
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5222
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Mam R6 z 2001 i tak się sklada ze pewien mechanik który jest niezłym magikiem, poskładał mi silnik ten z 2001 razem z silnikiem od R6 z 2003r. Już sie wypowiadałem na forum z tym tematem. Wiec ten kto twierdzi, że czesci z 2003 nie bedą pasowac do 2001-2 się grubo myli.
Poszedł mi cylinder z tłokiem. Majster dorwał w eleganckim stanie silnik z 2003 roku i to co bylo w moim uszkodzone to zabrał częsci własnie z silnika 2003. Dokładnie nie wymienie co przełożył ale na pewno był to dolny blok silnika z cylindrami, tloki i jakieś tam jeszcze częsci.
Na dowód tego moge pokazac fote mojej R6 gdzie dekiel od alternatora mam załozony z R6 2003 ponieważ dekiel z 2001 nie pasuje do bloku silnika od 2003, tak wiec musze latac z czarnym deklem z 2003r (w 2001 jest dekiel "popielaty")
Cos tam majster jeszcze wspomniał, ze musial ciut delikatnie przerobic mocowanie silnika ale nie wpływało to na konstrukcję i trakcję motocykla. Chyba chodzilo o przerobienie mocowan silnika na bloku silnikowym.
Poszedł mi cylinder z tłokiem. Majster dorwał w eleganckim stanie silnik z 2003 roku i to co bylo w moim uszkodzone to zabrał częsci własnie z silnika 2003. Dokładnie nie wymienie co przełożył ale na pewno był to dolny blok silnika z cylindrami, tloki i jakieś tam jeszcze częsci.
Na dowód tego moge pokazac fote mojej R6 gdzie dekiel od alternatora mam załozony z R6 2003 ponieważ dekiel z 2001 nie pasuje do bloku silnika od 2003, tak wiec musze latac z czarnym deklem z 2003r (w 2001 jest dekiel "popielaty")
Cos tam majster jeszcze wspomniał, ze musial ciut delikatnie przerobic mocowanie silnika ale nie wpływało to na konstrukcję i trakcję motocykla. Chyba chodzilo o przerobienie mocowan silnika na bloku silnikowym.
-
omerx - Świeżak
- Posty: 170
- Dołączył(a): 9/4/2009, 19:51
- Lokalizacja: Leszno
adamRS napisał(a):To już jest rzeźba i nie masz gwarancji że taki silnik długo posłuży.
Żadna tam rzeźba, częsci pasować, pasują.
Co do gwarancji to nigdy jej nie masz, chyba że zapatrzysz się w ASO z częsciami.
Jak kupi drugi uzywany silnik to tez nie ma gwarancji czy długo na nim polata, chyba ze przy kupnie rozbierze silnik na częsci pierwsze i rzuci okiem na tłoki, pierscienie, cylindry itp, a wątpie aby któryś ze sprzedających zgodził się na rozebranie silnika przed sprzedażą.
Ja na tej swojej "rzeźbie" przelatałem cały sezon od marca i jestem bardzo zadowolony z remontu silnika. Moto chodzi jak trzeba. Jak padnie to trudno, gwarancji nikt mi nie daje i nie dałby nawet jak bym kupił drugi silnik albo czesci z 2001r
-
omerx - Świeżak
- Posty: 170
- Dołączył(a): 9/4/2009, 19:51
- Lokalizacja: Leszno
Qrde jak zlozyl dol tloki plus cylindry z glowica to nie ma prawa sie nic stac. Tam jest napedzane lancuchem tylko - zawory.
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5222
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości