Zobacz wątek - Pomocy bo już nie mam pomysłów honda crf 250 2004 nie odpala

Pomocy bo już nie mam pomysłów honda crf 250 2004 nie odpala

Enduro, Cross
_________

Moderatorzy: Walenty, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, henio12323, Beavis

Pomocy bo już nie mam pomysłów honda crf 250 2004 nie odpala

Postprzez Dzesiu10 » 21/9/2011, 13:48

Witam,
moto było igła paliło zawsze czy zimne czy ciepłe. Po odstawieniu po około tygodniu nie chce zapalić ani na kopa ani na pych. no to jazda: świece sprawdziłem 3 irydowe dedykowane na kazdej taka sama mocna iskra wiec to nie to, świeca mokra więc paliwo dochodzi, gaźnik wyczyściłem dość profesjonalnie, benzyna kompresor, jeden zawór dolotowy prawy nie trzymał luzu wiec została wymieniona płytka i teraz luzy są na 100% ok , dolot 0.15 wydech 0.25 . nic to nie dało moto ani raz samo nie obróci wałem nic a nic nie załapie, no to zdjąłem głowice i wymieniłem uszczelkę pod nią na nówke z odpowiednimi momentami dociągu, tłok jak i gładz w pięknym stanie tłok ma 20 mth jak i korba, kopka chodzi gładko żadnych przytarć nowy olej, olej czysty nie było w nim płynu chłodniczego, nowy łancuch rozrządu ,rozrząd idealnie złozony na punktach jak w serwisówka każe. podsumowując zawory wyregulowane, iskra w dobrym momencie gmp, uszczelka pod głowicą odpada ,palony bez filtra powietrza jak i z i bez zmian,gaźnik czysty z ustawieniami dysz jak na początku i jak każe serwisówka. sprawdzane na 3 rodzajach wachy zeby ja wykluczyć i kompresja jest bo czuje się po kopce. żaden zawór nie zawieszony.... i jedno pytanie o co ***** chodzi? pomocy bo ja nie mam już siły . Henio ,Durvin ,Bosti jakieś sugestie? 1 raz się z takim czyms spotykam, zobacze jeszcze moduł i fajke ale iskra jest i to porządna... pomocy
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra


Postprzez zbyho222 » 21/9/2011, 13:56

Nie mnie pytałeś o radę ale może.... Może Paliwo złe spróbuj zalać swieżym :) mi nat Cr robiła a paliwo było zaledwie 8 dni w baku i tez nie paliła... Wszystko posprawdzałem tak jak ty i nic.... po nalaniu swieżego od razu odpaliła... Problem może być też głebiej... ogólenie CRF mają najmniej żywotny silnik od innych marek i lubi od czasu do czasu coś jebnąć od tak sobie :)
Honda Cr 250 2007
zbyho222
Świeżak
 
Posty: 462
Dołączył(a): 11/8/2010, 18:31

Postprzez Dzesiu10 » 21/9/2011, 14:05

dzięki za odpowiedz:) wachy były 3 rodzaje z czego jedna świeża prosto z orlenu, strzeli tylko w wydech i tyle;/ masz jeszcze jakieś pomysły bo w teorii chyba wszystko zrobiłem :( niestety
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez henio12323 » 21/9/2011, 14:13

hmm no rzeczywiscie sprawa dziwna jak wszystko jest ok a nie pali ;/ ja bym drązył temat gaźnika :D wyczysc filtr powietrza :P zalej troszke paliwa pod swiece i zobacz czy chociaz zacznie strzelać. na pewno rozrząd nie jest przesuniety ? i spróbuj tez na dekompresatorze pokopac go na otwartej przepustnicy takich 5 srednich kopów. a potem jeden porządny z odpuszczeniem dekompresatora. wtedy zwykle moto łapie bezproblemowo w kazdych warunkach
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Dzesiu10 » 21/9/2011, 14:19

moto ma automatyczny dekompresor, rozrząd na pewno ok idealnie na znakach ąz za dobrze , wleje benzyne na tłok i zobacze . jak bede coś wiedział to napisze. dzięki wam panowie, jak jakies pomysły jeszcze to prosze piszcie .
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez zbyho222 » 21/9/2011, 14:25

Sprawdzć czy rozrząd się nie przestawił jeszcze raz kumplowi i CRF 250 2007... dosyć czesto pada spręzynka od napinacza rozrządu
Honda Cr 250 2007
zbyho222
Świeżak
 
Posty: 462
Dołączył(a): 11/8/2010, 18:31

Postprzez kris514 » 21/9/2011, 17:16

a może na samostarcie spróbuj wiem że to trochę inny sprzęt ale mój chiński skuter jak postoi całą zimę to potem tylko samostart pomaga
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez wawzon » 21/9/2011, 18:55

Moze glupie ale sproboj odkrecic wydech tam przy silniku i odpal bez tlumika

Kolega mial podbna sytuacje i z wydechem cos bylo
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez damian8178 » 21/9/2011, 20:16

łożyska wszystkie git?
damian8178
Świeżak
 
Posty: 75
Dołączył(a): 6/7/2011, 10:41

Postprzez Dzesiu10 » 22/9/2011, 11:39

już mam chłopaki odpowiedź ! rozebrałem wszystko od nowa i okazało sie ze pękł pierścień i olej przedostawał się do komory spalania stad problemy, bez sciągnięcia cylindra nic nie było widać, teraz mam dostep do korby itd wiec sprawdze wszystko gruntownie. czesci juz do mnie jada , potem powiem co i jak:)
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez henio12323 » 22/9/2011, 12:56

aaa :D no to nie ciekawie jak pierscionek pekł ;/ wiesz moze co było przyczyną pekniecia ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Dzesiu10 » 22/9/2011, 18:29

moto przed odstawieniem sie zagrzało bo jeździło w głebokim błocie moze to wna przegrzania?
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez henio12323 » 22/9/2011, 20:34

hmm zagrzanie i gwałtowne schłodzenie jak juz. ale i to raczej nie spowodowało by czegos takiego. ja kata topiłem w ostrych błotach, tylko było tak że jechałem pierwszy ;P a woda wszędzie wyglądała tak samo... tylko że co kilkadziesiat metrów pół moto sie chowało ;/ wiec pyrkałem. wiatrach chodził cały czas silnik rozgrzany mocno a nagle... woda po pół moto. ale i tak nic sie nie działo... póki chodził to nie ma raczej opcji cokolwiek sie stac..
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Dzesiu10 » 23/9/2011, 00:06

no tez mi to nie pasuje ;/ nie wiem założe nowe i zobaczymy
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez Dzesiu10 » 26/9/2011, 12:25

podbijam , motocykl zrobiony zapalił od strzała:) temat do zamkniecia! pozdrawiam
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr