Pomocy bo już nie mam pomysłów honda crf 250 2004 nie odpala
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Pomocy bo już nie mam pomysłów honda crf 250 2004 nie odpala
Witam,
moto było igła paliło zawsze czy zimne czy ciepłe. Po odstawieniu po około tygodniu nie chce zapalić ani na kopa ani na pych. no to jazda: świece sprawdziłem 3 irydowe dedykowane na kazdej taka sama mocna iskra wiec to nie to, świeca mokra więc paliwo dochodzi, gaźnik wyczyściłem dość profesjonalnie, benzyna kompresor, jeden zawór dolotowy prawy nie trzymał luzu wiec została wymieniona płytka i teraz luzy są na 100% ok , dolot 0.15 wydech 0.25 . nic to nie dało moto ani raz samo nie obróci wałem nic a nic nie załapie, no to zdjąłem głowice i wymieniłem uszczelkę pod nią na nówke z odpowiednimi momentami dociągu, tłok jak i gładz w pięknym stanie tłok ma 20 mth jak i korba, kopka chodzi gładko żadnych przytarć nowy olej, olej czysty nie było w nim płynu chłodniczego, nowy łancuch rozrządu ,rozrząd idealnie złozony na punktach jak w serwisówka każe. podsumowując zawory wyregulowane, iskra w dobrym momencie gmp, uszczelka pod głowicą odpada ,palony bez filtra powietrza jak i z i bez zmian,gaźnik czysty z ustawieniami dysz jak na początku i jak każe serwisówka. sprawdzane na 3 rodzajach wachy zeby ja wykluczyć i kompresja jest bo czuje się po kopce. żaden zawór nie zawieszony.... i jedno pytanie o co ***** chodzi? pomocy bo ja nie mam już siły . Henio ,Durvin ,Bosti jakieś sugestie? 1 raz się z takim czyms spotykam, zobacze jeszcze moduł i fajke ale iskra jest i to porządna... pomocy
moto było igła paliło zawsze czy zimne czy ciepłe. Po odstawieniu po około tygodniu nie chce zapalić ani na kopa ani na pych. no to jazda: świece sprawdziłem 3 irydowe dedykowane na kazdej taka sama mocna iskra wiec to nie to, świeca mokra więc paliwo dochodzi, gaźnik wyczyściłem dość profesjonalnie, benzyna kompresor, jeden zawór dolotowy prawy nie trzymał luzu wiec została wymieniona płytka i teraz luzy są na 100% ok , dolot 0.15 wydech 0.25 . nic to nie dało moto ani raz samo nie obróci wałem nic a nic nie załapie, no to zdjąłem głowice i wymieniłem uszczelkę pod nią na nówke z odpowiednimi momentami dociągu, tłok jak i gładz w pięknym stanie tłok ma 20 mth jak i korba, kopka chodzi gładko żadnych przytarć nowy olej, olej czysty nie było w nim płynu chłodniczego, nowy łancuch rozrządu ,rozrząd idealnie złozony na punktach jak w serwisówka każe. podsumowując zawory wyregulowane, iskra w dobrym momencie gmp, uszczelka pod głowicą odpada ,palony bez filtra powietrza jak i z i bez zmian,gaźnik czysty z ustawieniami dysz jak na początku i jak każe serwisówka. sprawdzane na 3 rodzajach wachy zeby ja wykluczyć i kompresja jest bo czuje się po kopce. żaden zawór nie zawieszony.... i jedno pytanie o co ***** chodzi? pomocy bo ja nie mam już siły . Henio ,Durvin ,Bosti jakieś sugestie? 1 raz się z takim czyms spotykam, zobacze jeszcze moduł i fajke ale iskra jest i to porządna... pomocy
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
- Dzesiu10
- Bywalec
- Posty: 857
- Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
- Lokalizacja: Zielona Góra
Nie mnie pytałeś o radę ale może.... Może Paliwo złe spróbuj zalać swieżym
mi nat Cr robiła a paliwo było zaledwie 8 dni w baku i tez nie paliła... Wszystko posprawdzałem tak jak ty i nic.... po nalaniu swieżego od razu odpaliła... Problem może być też głebiej... ogólenie CRF mają najmniej żywotny silnik od innych marek i lubi od czasu do czasu coś jebnąć od tak sobie 


Honda Cr 250 2007
- zbyho222
- Świeżak
- Posty: 462
- Dołączył(a): 11/8/2010, 18:31
dzięki za odpowiedz:) wachy były 3 rodzaje z czego jedna świeża prosto z orlenu, strzeli tylko w wydech i tyle;/ masz jeszcze jakieś pomysły bo w teorii chyba wszystko zrobiłem
niestety

Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
- Dzesiu10
- Bywalec
- Posty: 857
- Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
- Lokalizacja: Zielona Góra
hmm no rzeczywiscie sprawa dziwna jak wszystko jest ok a nie pali ;/ ja bym drązył temat gaźnika
wyczysc filtr powietrza
zalej troszke paliwa pod swiece i zobacz czy chociaz zacznie strzelać. na pewno rozrząd nie jest przesuniety ? i spróbuj tez na dekompresatorze pokopac go na otwartej przepustnicy takich 5 srednich kopów. a potem jeden porządny z odpuszczeniem dekompresatora. wtedy zwykle moto łapie bezproblemowo w kazdych warunkach


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
moto ma automatyczny dekompresor, rozrząd na pewno ok idealnie na znakach ąz za dobrze , wleje benzyne na tłok i zobacze . jak bede coś wiedział to napisze. dzięki wam panowie, jak jakies pomysły jeszcze to prosze piszcie .
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
- Dzesiu10
- Bywalec
- Posty: 857
- Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
- Lokalizacja: Zielona Góra
a może na samostarcie spróbuj wiem że to trochę inny sprzęt ale mój chiński skuter jak postoi całą zimę to potem tylko samostart pomaga
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
już mam chłopaki odpowiedź ! rozebrałem wszystko od nowa i okazało sie ze pękł pierścień i olej przedostawał się do komory spalania stad problemy, bez sciągnięcia cylindra nic nie było widać, teraz mam dostep do korby itd wiec sprawdze wszystko gruntownie. czesci juz do mnie jada , potem powiem co i jak:)
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
- Dzesiu10
- Bywalec
- Posty: 857
- Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
- Lokalizacja: Zielona Góra
aaa
no to nie ciekawie jak pierscionek pekł ;/ wiesz moze co było przyczyną pekniecia ?

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
hmm zagrzanie i gwałtowne schłodzenie jak juz. ale i to raczej nie spowodowało by czegos takiego. ja kata topiłem w ostrych błotach, tylko było tak że jechałem pierwszy ;P a woda wszędzie wyglądała tak samo... tylko że co kilkadziesiat metrów pół moto sie chowało ;/ wiec pyrkałem. wiatrach chodził cały czas silnik rozgrzany mocno a nagle... woda po pół moto. ale i tak nic sie nie działo... póki chodził to nie ma raczej opcji cokolwiek sie stac..
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości