enduro i wyposażenię
• Strona 1 z 1
enduro i wyposażenię
Witam to mój pierwszy post na forum i proszę o pomoc i wyrozumiałość
chcę kupić motor, i to nie byle jaki. Chodzi mi o enduro 125cc którym był bym w stanie jeździć zimą [do szkoły] oraz coś co umożliwi mi nie zamarznąć przy zawrotnej prędkości 50km/h [bo szybciej nie pojadę, tyle mi ta zimą wystarczy] ani nie złapać reumatyzmu. Proszę też o informację co trzeba okresowo i tak dalej robić w motorze by mi dobrze służył [przepraszam lecz jestem zielony w temacie bo nigdy nie miałem motocykla ani takowym nie jeździłem a mój mózg nie ogarnia rozkładu jazdy autobusów
]
chcę kupić motor, i to nie byle jaki. Chodzi mi o enduro 125cc którym był bym w stanie jeździć zimą [do szkoły] oraz coś co umożliwi mi nie zamarznąć przy zawrotnej prędkości 50km/h [bo szybciej nie pojadę, tyle mi ta zimą wystarczy] ani nie złapać reumatyzmu. Proszę też o informację co trzeba okresowo i tak dalej robić w motorze by mi dobrze służył [przepraszam lecz jestem zielony w temacie bo nigdy nie miałem motocykla ani takowym nie jeździłem a mój mózg nie ogarnia rozkładu jazdy autobusów

- Polishdude18
- Świeżak
zalezy jakie enduro. masz soft enduro i hard enduro
jako dojazd do szkoły zapewne chcesz soft enduro. tu nie robi sie duzo. przy np yamaszce DT 125 robiesz tyle co nic
raz - dwa razy na rok zmienisz olej, co troche przetrzepiesz filtr powietrza
no i dbasz o dolewki oleju do zbiorniczka pod dozownik. ( o ile mówa o 2T, bo równie dobrze mozesz kupic jakiegos 4T gdzie robisz niektóre rzeczy jeszcze rzadziej ) wiec nie bede sie rozpisywał. bo sie nie sprecyzowałes
co do zimy, to ochraniacze na kolana
dobre rękawiczki, mozna dołozyc podgrzewane manetki,
z tego co mi wiadomo na zime najlepszyt jest skuterek
a to dla tego że nogi masz za podestami, i nie jest tak zimno
i nie zamoczysz sie jak na enduraku który potrafi z przedniego koła chlapac na całego ciebie