Buty problem
			Posty: 13
			 • Strona 1 z 1
		
	
Buty problem
Mam dosc dziwny problem, dla wiekszosci zapewne smieszny.
a wiec 3 miesiace temu kupilem swoje pierwsze moto KTM 400exc - wiem ze zbyt ambitnie jak na poczatek 
 
A problemem jest stroj, a dokladniej buty. Do tej pory jezdzilem w jakichs starych adidasach, lecz wkoncu zainwestowalem w buty firmy forma. Po ich zalozeniu (rozm 46) nie moge zmienic biegu na wyzszy bo poprostu stopa w tym bucie nie miesci mi sie pod wybierakiem, but jest duzo wyzszy na wyskosci palcow niz zwykle adidasy :/
Czy mozna przesunac wybierak zeby byl nieco wyzej czy ja poprostu jestem jakis nieogarniety?
				
			a wiec 3 miesiace temu kupilem swoje pierwsze moto KTM 400exc - wiem ze zbyt ambitnie jak na poczatek
 
 
A problemem jest stroj, a dokladniej buty. Do tej pory jezdzilem w jakichs starych adidasach, lecz wkoncu zainwestowalem w buty firmy forma. Po ich zalozeniu (rozm 46) nie moge zmienic biegu na wyzszy bo poprostu stopa w tym bucie nie miesci mi sie pod wybierakiem, but jest duzo wyzszy na wyskosci palcow niz zwykle adidasy :/
Czy mozna przesunac wybierak zeby byl nieco wyzej czy ja poprostu jestem jakis nieogarniety?

- moldy12
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 20/9/2011, 17:03
- Rafałek16
- Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 2/7/2011, 20:50
- Lokalizacja: LBN.
wybieraka raczej nie przestawisz  ale jak koledzy piszą odkręcasz śrubke dociskającą dzwignie zmiany biegów do wałka. przestawiasz nieco wyzej - nawet 1 frez wyzej to juz dosyc spora róznica. potem przydało by sie srubke wkleic na klej ( ogólnie do wszystkiego klej sie przyda wiec mozesz od razu kupic
 ale jak koledzy piszą odkręcasz śrubke dociskającą dzwignie zmiany biegów do wałka. przestawiasz nieco wyzej - nawet 1 frez wyzej to juz dosyc spora róznica. potem przydało by sie srubke wkleic na klej ( ogólnie do wszystkiego klej sie przyda wiec mozesz od razu kupic  ) bo lubi sie odkręcic i wtedy po frezach nie zostanie nic
 ) bo lubi sie odkręcic i wtedy po frezach nie zostanie nic 
				 ale jak koledzy piszą odkręcasz śrubke dociskającą dzwignie zmiany biegów do wałka. przestawiasz nieco wyzej - nawet 1 frez wyzej to juz dosyc spora róznica. potem przydało by sie srubke wkleic na klej ( ogólnie do wszystkiego klej sie przyda wiec mozesz od razu kupic
 ale jak koledzy piszą odkręcasz śrubke dociskającą dzwignie zmiany biegów do wałka. przestawiasz nieco wyzej - nawet 1 frez wyzej to juz dosyc spora róznica. potem przydało by sie srubke wkleic na klej ( ogólnie do wszystkiego klej sie przyda wiec mozesz od razu kupic  ) bo lubi sie odkręcic i wtedy po frezach nie zostanie nic
 ) bo lubi sie odkręcic i wtedy po frezach nie zostanie nic 
KTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				 
 henio12323
- Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
wybierak to pewna część w skrzyni biegów  wiec nie jeden pieron
 wiec nie jeden pieron  
wojciech moze i tak wygodnie dla ciebie ja tam wole normalnie mieć buta pod dzwignia. tak mam ustawioną że do zbijania nie musze podnosic nogi, a wbija mi sie bardzo łatwo. i pewnie a to jest podstawa. zeby pewnie sie wbijało
 ja tam wole normalnie mieć buta pod dzwignia. tak mam ustawioną że do zbijania nie musze podnosic nogi, a wbija mi sie bardzo łatwo. i pewnie a to jest podstawa. zeby pewnie sie wbijało 
				 wiec nie jeden pieron
 wiec nie jeden pieron  
wojciech moze i tak wygodnie dla ciebie
 ja tam wole normalnie mieć buta pod dzwignia. tak mam ustawioną że do zbijania nie musze podnosic nogi, a wbija mi sie bardzo łatwo. i pewnie a to jest podstawa. zeby pewnie sie wbijało
 ja tam wole normalnie mieć buta pod dzwignia. tak mam ustawioną że do zbijania nie musze podnosic nogi, a wbija mi sie bardzo łatwo. i pewnie a to jest podstawa. zeby pewnie sie wbijało 
KTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				 
 henio12323
- Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Jednak nie jest to takie proste jakby mogło sie wydawać, przełożenie o jeden frez wyżej powoduje, że dźwignia przy zmianie biegu w górę zachacza o łańcuch. Natomiast w obecnym położeniu dźwignia jest na równo ze stopką i nie mogę pod nią płynnie manewrować stopą. 
Jedyne co mi przychodzi do głowy to zmiana dźwigni na jakaś aftermarketową, nieco bardziej uniesioną. Tylko gdzie taką znajdę?
				
			Jedyne co mi przychodzi do głowy to zmiana dźwigni na jakaś aftermarketową, nieco bardziej uniesioną. Tylko gdzie taką znajdę?
- moldy12
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 20/9/2011, 17:03
hmm a moze twoja dzwignia po prostu zaliczyła glebe i sie pokrzywiła ;P bo nie moze tak byc żebys nie mógł pod nia wsadzic buta a zeby po uniesieniu o co kolwiek haczyła ;/ ja mam ten sam silnik i u mnie jest spore pole manewru... takze albo jest pogięta, albo ktos załozył inna, albo masz dziwne moto xd
				KTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				 
 henio12323
- Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
noo niby tak  jest bardzo blisko. ale ja mam ten sam silnik i u mnie nie ma opcji żeby haczyło o łancuch ;P chyba że bym maxymalnie wielką zebatke wsadził i maxymalnie do góry podniósł dzwignie ;P nikt by nie zrobił hard enduro żeby nie mozna było buta pod dzwignie wsadzic
 jest bardzo blisko. ale ja mam ten sam silnik i u mnie nie ma opcji żeby haczyło o łancuch ;P chyba że bym maxymalnie wielką zebatke wsadził i maxymalnie do góry podniósł dzwignie ;P nikt by nie zrobił hard enduro żeby nie mozna było buta pod dzwignie wsadzic 
				 jest bardzo blisko. ale ja mam ten sam silnik i u mnie nie ma opcji żeby haczyło o łancuch ;P chyba że bym maxymalnie wielką zebatke wsadził i maxymalnie do góry podniósł dzwignie ;P nikt by nie zrobił hard enduro żeby nie mozna było buta pod dzwignie wsadzic
 jest bardzo blisko. ale ja mam ten sam silnik i u mnie nie ma opcji żeby haczyło o łancuch ;P chyba że bym maxymalnie wielką zebatke wsadził i maxymalnie do góry podniósł dzwignie ;P nikt by nie zrobił hard enduro żeby nie mozna było buta pod dzwignie wsadzic 
KTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				 
 henio12323
- Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
			Posty: 13
			 • Strona 1 z 1
		
	
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 48 gości



 chcesz wbic bieg do gory i sie nie da bo styka sie z lancuchem jak jest za bardzo podniesiona na frezach.
 chcesz wbic bieg do gory i sie nie da bo styka sie z lancuchem jak jest za bardzo podniesiona na frezach.