Zobacz wątek - sport i troche wygody.....

sport i troche wygody.....

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

sport i troche wygody.....

Postprzez palgumeniedusze » 19/9/2011, 20:01

o wiec....ostatnio wybralem sie z dziewczyna na zlot....gsxr 750 K4...no i w pierwsza starone nei bylo tragedii 140 predkosc przleotowa troche bolac dupa i rece...no ale w druga strone w transalpie kolegi padly kable i hundzina palila na jeden tlok...predokosc zmalala do 100 ....i tu jest problem bolace rece wrecz dretwiejace itp itd....czasami zdaza mi sie wyleciec nad morze czy w gory i zorbic ok 1000 km w week i zastanawiam sie nad zamontowaniem wysokiej kieronicy (oczywiscie miala by to byc kiera tylko na takie wyjazdy z dziewczyna) co za tym idzie trza zmienic polke....i moje pytanie jest takie czy ktos juz taki myk z profanowaniem sportowego motocykla juz uczynil?? czy mozna dobrac jakas polke od innego motocykl ?czy jakas firma cus takiego robi albo czy ktos kogos zna kto takie cuda rzezbI? pozdro :)
habba babba!
Avatar użytkownika
palgumeniedusze
Stały bywalec
 
Posty: 1295
Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
Lokalizacja: WLKP


Postprzez pan_wiewiorka » 19/9/2011, 20:15

Są kierownice typu clip ale z taką prześmieszna regulacją góra/dół + lewo/prawo + skosy. Chyba 500 zł to kosztuje. Używają tego stunterzy ale powinna się u Ciebie sprawdzić. Poza tym montowanie kiery turystycznej wymaga półki, która ma możliwość zamocowania riserów, u Ciebie chyba tego nie ma więc zmiana kiery równałaby się zmianie półki.
pan_wiewiorka
 

Postprzez palgumeniedusze » 19/9/2011, 20:57

no wlasnie chdzi mi o polke....widzialem kiedys takie polki o ile sie nie myle firmy ABR ale kosztowaly 300 euro....:(
habba babba!
Avatar użytkownika
palgumeniedusze
Stały bywalec
 
Posty: 1295
Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
Lokalizacja: WLKP

Postprzez pan_wiewiorka » 19/9/2011, 21:18

No to trochę, pozostaje Ci szukanie tej kiery, można ją kształtować właściwie dowolnie. Jak mi się uda, to gdzieś poszperam za producentem. Chyba w którejś MM o tym pisali.
pan_wiewiorka
 

Postprzez Repsol » 20/9/2011, 09:17

Plus do takich dedykowanych kierownic do supersportów będziesz musial jeszcze dokupic dłuzsze linki i być może również przewody hamulcowe. W 954 seryjne nie były wystarczająco długie.

http://www.ebay.de/sch/i.html?_nkw=supe ... m270.l1313
2 x ZX6R
Avatar użytkownika
Repsol
Świeżak
 
Posty: 275
Dołączył(a): 7/4/2008, 10:19

Postprzez Invi » 20/9/2011, 10:45

Z pasażerką faktycznie dużo ciężej nie przenosić ciężaru na kierownicę, ale to też da się zrobić, i bezpieczeństwo prowadzenia wzrośnie :P

Co do prostej kiery w plastiku to sprawdź najpierw czy nie będziesz haczył czaszą o nową kierą.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6273
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez lonewolf » 20/9/2011, 20:09

Mam u siebie nieco wyższą kierownicę w K1. Rączki pochodzą od CBR 900 (chyba SC33). Są o jakieś 1 do 1,5cm max wyższe od standardowych gixxerowskich. Różnica jest taka, że jak przy 130km/h średnio dało się jeździć tak teraz przy 90km/h jadę i jest całkiem OK. Wiadomo, że prędzej czy później ręce się zmęczą, ale ze sporta nie zrobisz turystyka. Ja jestem zadowolony i polecam taką modyfikację.
Avatar użytkownika
lonewolf
Bywalec
 
Posty: 588
Dołączył(a): 29/5/2008, 19:48

Postprzez Czester » 20/9/2011, 20:35

A po co zmieniać półkę? Kupujesz risery, np takie:

http://moto.allegro.pl/uchwyty-mocowani ... 22959.html

Przewiercasz półkę w dwóch miejscach, wkręcasz, pasujesz do tego jakąś kiere co by o czachę nie czepiała i gitara.
Wypadki chodzą po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
Avatar użytkownika
Czester
Administrator
 
Posty: 4651
Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez JędrekZDW » 20/9/2011, 21:08

CzesterTX napisał(a):A po co zmieniać półkę? Kupujesz risery, np takie:

http://moto.allegro.pl/uchwyty-mocowani ... 22959.html

Przewiercasz półkę w dwóch miejscach, wkręcasz, pasujesz do tego jakąś kiere co by o czachę nie czepiała i gitara.


kumpel takie cos zastosowal w sc33 i zdaje egzamin po skroceniu czaszy 8)
sc33 FireBlade
Avatar użytkownika
JędrekZDW
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 29/5/2008, 11:19
Lokalizacja: Zduńska Wola

Postprzez palgumeniedusze » 20/9/2011, 21:44

o to mi wlasnie chodzilo :D
habba babba!
Avatar użytkownika
palgumeniedusze
Stały bywalec
 
Posty: 1295
Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
Lokalizacja: WLKP

Postprzez krakn » 1/10/2011, 20:42

hm, przerabianie sporta na turystyk to jak wbijanie gwoździ gumowym młotkiem, a nie warto by kupić coś wygodnego do jazdy na wyjazdy? FJR, albo Fazer1000?
Marauder, CBR600RR, FAZER FZ1000GT.
Avatar użytkownika
krakn
Świeżak
 
Posty: 38
Dołączył(a): 27/9/2011, 17:24

Postprzez palgumeniedusze » 4/10/2011, 20:35

nie..... szlifiera musi byc!!! ale na wyjazdy po 1000 km z plecakiem kiera sie przyda :)
habba babba!
Avatar użytkownika
palgumeniedusze
Stały bywalec
 
Posty: 1295
Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
Lokalizacja: WLKP

Postprzez Atlantis » 5/10/2011, 07:44

palgumeniedusze napisał(a):nie..... szlifiera musi byc!!! ale na wyjazdy po 1000 km z plecakiem kiera sie przyda :)


Eh. Sport to sport, nie służy do wypadów nad morze. W krajach, w których się normalnie zarabia miałbyś 2 motocykle: turystyczny i ściga. Zastanów się czy ta kiera nie zepsuje Ci sportowego zacięcia tego sprzęta.
Avatar użytkownika
Atlantis
Świeżak
 
Posty: 381
Dołączył(a): 5/6/2011, 19:19
Lokalizacja: Poznań

Postprzez palgumeniedusze » 5/10/2011, 16:13

no przeciez nie bedzie na stale.... niestety na 2 motrocykle mnie nie stac :D
habba babba!
Avatar użytkownika
palgumeniedusze
Stały bywalec
 
Posty: 1295
Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
Lokalizacja: WLKP

Postprzez Seba_ER5 » 5/10/2011, 23:16

W 1000 k4 znajomy mial polke i kiere prosta. Tak juz kupil ale moto i pulka poszla do nowego klienta. Taka zabawa to rzad 1000zl...
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5220
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez pan_wiewiorka » 6/10/2011, 06:56

W sumie, to i tak dobrze. Kumpel jaki czas temu zmienił kobietę. Niestety musiał przez to zmienić sprzęta, bo JEJ nie odpowiadała pozycja. Przesiadł się z SV na, uwaga! XVS 1100. Teraz chce to opchnąć i kupić motocykl. Moja rada, odpuść Plecaka i tyle, bo za jakiś czas z 2 zrobią się 4oo.
pan_wiewiorka
 

Postprzez skidmarks » 6/10/2011, 07:48

Może spróbuj dla "plecaka" takie uchyty zainstalować http://allegro.pl/uchwyt-na-bak-angrip- ... 78246.html
Yamaha YZF 1000
Avatar użytkownika
skidmarks
Stały bywalec
 
Posty: 1401
Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
Lokalizacja: zachód Polski

Postprzez sebekmelior » 6/10/2011, 08:36

a mi się teraz uwidziala sąsiada VFR800 ale to sprzęt jak się zestarzeje teraz jeszcze czas na full plastik :D a co do kombinowania z polka i kierownica to nie robiłbym takich rzeczy :( przystankow wiecej lub przelotowa zwiększ :D

EDIT: te UP uchwyty wrrrr w życiu :( a tfu na sporta uchwyty :( chcesz wygody to zmieniaj klasę:p a Ty nie narzekaj tylko tak jak mowie planuj wypady z przystankami i tyle nie kalecz sobie motocykla a kasę na półkę i kierownice spożytkuj dobrze w sezonie :)
Bo maszyna to nie wszystko, najwazniejsza jest pasja!!
sebekmelior
Świeżak
 
Posty: 368
Dołączył(a): 5/6/2008, 16:31

Postprzez palgumeniedusze » 10/10/2011, 09:08

dupa nie narzeka wiec spoko chlopy motocykla nie sprzedam :) zawsze jakis bedzie
habba babba!
Avatar użytkownika
palgumeniedusze
Stały bywalec
 
Posty: 1295
Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
Lokalizacja: WLKP



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości




na gr