Zobacz wÄ…tek - Problem z obrotami YAMAHA YZF R6
NAS Analytics TAG

Problem z obrotami YAMAHA YZF R6

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Problem z obrotami YAMAHA YZF R6

Postprzez tomecki87 » 19/9/2011, 17:05

Witam serdecznie! Mam do szanownych kolegów prośbę o pomoc. Posiadam yamahe r6 1999r jednak od jakiegoś czasu moto stoi w garażu po tym jak zaczoł bardzo nierówno palic jakby na 2 cylindry i w ogole niedał sie wkręcic na obroty mimo całkowicie odkręconej manetki. Postanowiłem zsynchronizować gaźniki i tu pojawia się problem. Motor w żaden sposób nie moze utrzymać wolnych obrotów co uniemożliwia synchro. Gdy tylko zaczynam zpuszczać ssanie lub wskazówka zejdzie poniżej 2000 rpm motor gaśnie. Gaźniki czyścilem a 4 śruby do regulacji mieszanki ustawiłem na 2 obroty. Czy ktoś wie w czym może być problem? Z góry dzięki za odpowiedzi.
tomecki87
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 19/9/2011, 16:07


Postprzez numberuno » 19/9/2011, 19:16

Sprawdź kompresję. Mogą być podparte zawory albo pierścienie powiedziały papa
http://bikepics.com/members/numberuno/ | | www.diety-treningi.pl Jakby ktoś potrzebował, zapraszam.
numberuno
Świeżak
 
Posty: 306
Dołączył(a): 25/1/2007, 09:49


Postprzez tomecki87 » 20/9/2011, 10:05

Dziś postaram się zerknąć na te zawory. Przy okazji może je wyreguluje. Mam tylko nadzieje że to nie pierścienie jak napisałeś:/ Dzięki. napisze później co i jak.
tomecki87
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 19/9/2011, 16:07

Postprzez tomecki87 » 21/9/2011, 12:47

Wiec popatrzyłem pod pokrywe zaworów ale tam wydaje się wszystko wporządku. luzy zaworowe w normie, krzywki ładne. A mógł się rozrząd przestawić?
tomecki87
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 19/9/2011, 16:07

Postprzez zxer » 21/9/2011, 14:16

sprawdzales elektryke moze fajkocewki ? Od kiedy tak zaczal sie zachowywac ? Tak nagle czy po tym jak go czyms moze podrazniles ?
tea who you yea bunny
Avatar użytkownika
zxer
Stały bywalec
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
Lokalizacja: Londyn / inowroclaw

Postprzez fyszmen » 21/9/2011, 14:53

Jak długo motocykl stał w garażu? 3 lata temu gdy kupiłem mojego gpz 500 od gościa z Austrii u którego stał 5 lat kompletnie nie używany miałem podobne problemy. Okazało się że na jednym cylindrze kompresja jest o wiele za mała ponieważ po tak długim czasie "chwyciło" tłoka. Trzeba było oddać t w ręce dobrego mechanika i problem znikł. Świece masz dobre? Nie ma przebić na kablach?
R6 2003r.
Avatar użytkownika
fyszmen
Świeżak
 
Posty: 181
Dołączył(a): 13/6/2011, 09:30
Lokalizacja: Gorlice

Postprzez tomecki87 » 21/9/2011, 15:39

Podpinałem do każdej fajki świece i iskra jest więc to chyba ok. Zaczął się tak zachowywać z dnia na dzień z tym że czasami chodził prawie normalnie czyli na wszystkie gary i dość równo ,ale to tylko chwilę. Od tamtej pory w garażu stoi jakieś 1,5 roku bo nie było kiedy się za to zabrać:/
tomecki87
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 19/9/2011, 16:07

Postprzez fyszmen » 21/9/2011, 15:46

Sprawdź kompresje może akurat takie coś jest jak u mnie było. Nie zalewa ci świec? Czy odpalasz go na tym paliwie co przez półtora roku w baku się znajdowało?
R6 2003r.
Avatar użytkownika
fyszmen
Świeżak
 
Posty: 181
Dołączył(a): 13/6/2011, 09:30
Lokalizacja: Gorlice

Postprzez tomecki87 » 21/9/2011, 15:53

A pytałem o rozrząd, bo nie bardzo mi się zgadzają znaki na dolotowym wałku. Na wylotowym znaki są tak jak mają być względem głowicy a dolotowym jest jakby cofnięty że go nawet nie widać. hmm...
tomecki87
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 19/9/2011, 16:07

Postprzez tomecki87 » 21/9/2011, 15:57

Sprawdzę to na pewno tylko czekam na manometr. paliwo całe spuściłem i odpalałem na świeżym a świece ladnie spalają.
tomecki87
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 19/9/2011, 16:07



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na górê