Zobacz wątek - Brak chłodzenia Piaggio nrg pomocy
NAS Analytics TAG

Brak chłodzenia Piaggio nrg pomocy

i inne małe pojemności
_________

Brak chłodzenia Piaggio nrg pomocy

Postprzez bgamal » 18/9/2011, 17:06

Witam, zakupiłem skuter piaggio nrg 50 i stwierdziłem brak chłodzenia po kilkunasto minutowej jeździe płyn się gotuję, chłodnica jest gorąca , wywala płyn korkiem, jaka może być tego przyczyna? I następne pytanie rozrusznik nie reaguje, jak sprawdzić czy to rozrusznik czy może coś innego? za wszystkie odp z góry dziękuję
bgamal
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 18/9/2011, 16:47
Lokalizacja: warszawa


Postprzez koszters » 18/9/2011, 17:57

moze filtr powietrza jest zawalony ?
koszters
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 23/3/2011, 19:51
Lokalizacja: jg


Postprzez henio12323 » 18/9/2011, 17:57

zobacz czy pompa pracuje. odkrec ten dekielek cały od pompy i zobacz czy sie wiatrak kręci. co do rozrusznika. posprawdzaj wszystkie przewody, i posłuchaj czy sie moze przekaźnik załącza czy nie. jak tak to słychac takie klikanie w okolicach siedzenia
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Kamcio666 » 19/9/2011, 06:00

a może ci akumulator padł spróbuj podłączyć inny i będziesz wiedział co z rozrusznikiem .
Kamcio666
Świeżak
 
Posty: 52
Dołączył(a): 8/7/2011, 05:46

Postprzez bgamal » 21/9/2011, 21:14

Kamcio666 napisał(a):a może ci akumulator padł spróbuj podłączyć inny i będziesz wiedział co z rozrusznikiem .
akumulator naładowany i nic nie klika nawet
bgamal
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 18/9/2011, 16:47
Lokalizacja: warszawa

Postprzez bgamal » 21/9/2011, 21:21

henio12323 napisał(a):zobacz czy pompa pracuje. odkrec ten dekielek cały od pompy i zobacz czy sie wiatrak kręci. co do rozrusznika. posprawdzaj wszystkie przewody, i posłuchaj czy sie moze przekaźnik załącza czy nie. jak tak to słychac takie klikanie w okolicach siedzenia
w którym miejscu jest ta pompa, czy przekaźniki są różne trzeba kupić identyczny

kolego jak się rejestrowałeś to kliknąłeś zapoznanie się z regulaminem :?
przeczytaj go jeszcze raz z uwzględnieniem pisowni post pod swoim postem i opcją '"edytuj"


senekkorzenna
bgamal
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 18/9/2011, 16:47
Lokalizacja: warszawa

Postprzez henio12323 » 22/9/2011, 08:16

po 1 edytuj posty ;)
pompe masz za megnetem ;P po prawej stronie motocykla i po prawej stronie silnika, czyli daleko od koła w strone cylindra, ale przed cylkiem :P bedziesz widział przewody idące do takiej pokrywy całej. przekaźniki są rózne i trzeba kupic jak juz to taki sam, ale to nie jest powiedziane że przekaźnik od razu padł
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez bgamal » 22/9/2011, 19:50

ok dzięki, pzd.
bgamal
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 18/9/2011, 16:47
Lokalizacja: warszawa

Postprzez bgamal » 24/9/2011, 12:46

przekaźnik okazał się dobry przeczyściłem styki i troszkę blaszkę dogiąłem i kręci super. Ale z rana mam problem z paleniem jak wykręcę świece i wleje do cylindra trochę benzyny to zaskoczy od razu. Zdjąłem dekielek i jest magneto czy żeby dostać się do pompy muszę najpierw ściągnąć magneto czy to wychodzi w całości.I jeszcze 1pytanko czy do zbiorniczka oleju mogę wlać spec mix 2t semisynthetic, w opisie jest że do skuterów oraz na etykiecie również. za odp z góry dziękuję
bgamal
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 18/9/2011, 16:47
Lokalizacja: warszawa

Postprzez bgamal » 8/10/2011, 20:44

Panowie proszę o poradę zapala mi się kontrolka temperatury po ok 1min pracy silnika ale wydaje mi się że pompa chodzi płyn tłoczy, gdy zdjąłem przewód płyn zleciał odpalilem silnik i znowu zacząły wylatywać resztki poza tym cały obwód chlodzenia jest gorący, czy może czujnik się zepsuć?. Pzd


nie wziąłeś sobie do serca mojej uwagi odnośnie korzystania z opcji "edytuj" :x
dostajesz ostrzeżenie i to może zainspiruje Ciebie do przeczytania ponownego regulaminu

senekkorzenna
bgamal
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 18/9/2011, 16:47
Lokalizacja: warszawa

Postprzez henio12323 » 8/10/2011, 20:50

moze ale wtedy raczej by stale pokazywał max, albo w ogóle. żeby po minucie, tzn sie rozkalibrował to raczej mało prawdopodobne, a przynajmniej nigdy o czyms takim nie słyszałem. a czy np cylinder nie jest duuuuuzo bardziej gorętszy niz pozostałe przewody ? moze termostat jest na nic, i w cylku jest duzo wieksza temp i czujnik załącza, a restza układu pomału dostaje ciepły płyn i sie nagrzewa i tak, ale nie na tyle by dobrze schłodzic cylek ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez bgamal » 9/10/2011, 10:28

henio12323 napisał(a):moze ale wtedy raczej by stale pokazywał max, albo w ogóle. żeby po minucie, tzn sie rozkalibrował to raczej mało prawdopodobne, a przynajmniej nigdy o czyms takim nie słyszałem. a czy np cylinder nie jest duuuuuzo bardziej gorętszy niz pozostałe przewody ? moze termostat jest na nic, i w cylku jest duzo wieksza temp i czujnik załącza, a restza układu pomału dostaje ciepły płyn i sie nagrzewa i tak, ale nie na tyle by dobrze schłodzic cylek ?
termostat jest dobry na pewno otwiera się,zdaje się że chłodnica nie jest aż tak gorąca jak cylinder jest po prostu ciepła. czyli coś z pompą, zatem muszę rozbierać cały silnik?
bgamal
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 18/9/2011, 16:47
Lokalizacja: warszawa

Postprzez henio12323 » 9/10/2011, 18:25

zobacz samą pompe :) bo moze rzeczywiscie nie pompować. ale to juz napisałem wyżej. wiec czytaj ze zrozumieniem
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez bgamal » 9/10/2011, 18:50

henio12323 napisał(a):zobacz samą pompe :) bo moze rzeczywiscie nie pompować. ale to juz napisałem wyżej. wiec czytaj ze zrozumieniem
Już to czytałem i zrozumiałem dekielek odkręciłem i jest magneto nie widać pompy, jeżeli nie wiesz czy da się sprawdzić bez rozbierania silnika to powiedz i nie wprowadzaj mnie w błąd. Pozdrawiam
bgamal
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 18/9/2011, 16:47
Lokalizacja: warszawa

Postprzez henio12323 » 9/10/2011, 19:37

pompa znajduje sie za magnetem, nie pod. czyli nie przy wale, jak dostałes sie do magneta to znaczy że nie to odkręciłes co trzeba
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez bgamal » 10/10/2011, 20:42

henio12323 napisał(a):pompa znajduje sie za magnetem, nie pod. czyli nie przy wale, jak dostałes sie do magneta to znaczy że nie to odkręciłes co trzeba

Pompa jest za magnetem dostałem się do niej może kojarzysz inny model lub znasz tylko nowsze, mój jest staruszek z 95r ale to już nie ważne, wiatrak się kręci, odłączyłem przewody przy chłodnicy zachowując wodę w przewodach i odpaliłem, pcha wodę w górę. Nie wiem może za słabo. sam już głupieje nie wiem czemu ta kontrolka się zapala może za słabo odpowietrzam bądź dostaje w jakiś sposób powietrza
bgamal
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 18/9/2011, 16:47
Lokalizacja: warszawa



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 70 gości




na górê