Zobacz wątek - Suzuki DR 125s słabe osiągi
NAS Analytics TAG

Suzuki DR 125s słabe osiągi

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Suzuki DR 125s słabe osiągi

Postprzez kamilo1409 » 16/9/2011, 17:00

Witam. Tak jak w temacie mam dr 125 i mam chyba poważny problem. Motor mam prawie rok, przed wakacjami na 5 biegu wyciągałem nim 90+km/h gdzie do 6 nie chciał się rozpędzić. A ostatnio wybrałem się na drogę i moto wyciąga mi ledwo 80 i to na 4 więc nie mam jak wrzucić 5 i 6 bo się do tego stopnia nie może rozpędzić. Nie wiem co może być przyczyną, ale ktoś mi powiedział ze to tłok do wymiany. Czy to prawda? Do tego wszystkiego jak mocno się zagrzeje to ma gdzieś o 40% mniej mocy. Bardzo proszę o pomoc.
kamilo1409
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 30/1/2011, 17:31


Postprzez henio12323 » 16/9/2011, 18:25

a dymi ? jezeli dymi zwłaszcza na rozgrzanym na niebieskawy kolor przy ostrym dodaniu gazu to tak moze byc tłok do wymiany. ale jak długo stał i nagle tak sie dzieje to moze po prostu trzeba zrobic mu reanimacje małą w postaci wymiany swiecy, oleju, czyszczeniu gaźniczka, regulacje zaworów.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kamilo1409 » 16/9/2011, 18:37

Moto jest jeżdzone od wiosny Więc wszystkie czynności reanimujące o jakich mówiłeś były robione. A czy motor dymi jak jest rozgrzany? Chyba dymi normalnie tak jak na zimnym, nie wiem bo nigdy nie przyglądałem się temu. Ale ciekawi mnie czego spadły mu osiągi. To jest dziwne dla mnie
kamilo1409
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 30/1/2011, 17:31

Postprzez henio12323 » 16/9/2011, 21:18

no to sprawdź czy dymi. jak dymi na w/w kolor to moze tłok rzeczywiscie padł i stąd brak mocy. na zimnym moze dymic troche ale na rozgrzanym nie powinien
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kamilo1409 » 17/9/2011, 20:41

Przykro mi ale motor nie dymi
kamilo1409
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 30/1/2011, 17:31

Postprzez stareRadio » 17/9/2011, 20:58

to sie w sumie mozesz cieszyc ze nie dymi :)

sprawdz moze na poczetek kompreche i porownaj z katalogową
stareRadio
Świeżak
 
Posty: 443
Dołączył(a): 25/8/2011, 11:57
Lokalizacja: Dębica

Postprzez kamilo1409 » 17/9/2011, 21:35

A jak mam sprawdzić katalogową kompresje? Jak nie mam żadnej książki, ani nigdy się z taką nie spotkałem
kamilo1409
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 30/1/2011, 17:31

Postprzez henio12323 » 17/9/2011, 21:56

to poszukaj w necie.. albo poczytaj na bardziej obeznanych forach ile te silniczki powinny miec cisnienia żeby kwalifikowały sie do jazdy jeszcze. to bedzie najbardziej miarodajne.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kamilo1409 » 17/9/2011, 22:23

Ale skoro pali od pierwszego kopa to kompresja na pewno jest dobra
kamilo1409
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 30/1/2011, 17:31



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr