Upadek pytanie
			Posty: 5
			 • Strona 1 z 1
		
	
Upadek pytanie
Hmm piszę i potrzebuje szybkiej odpowiedzi, wczoraj kupiłem rieju mrx 50 am6, mniejsza oto i jade sobie dziś przez dróżke polną i koleina też mniejsza oto może miałem z 25 na liczniku no i położyło mnie na lewą, i teraz pytanie bo mam tak jakby krzywą kiere,
znaczy się wiecie oco chodzi mam kiere lekko w lewo o lagi i koło jest prosto czy to da się naprostować, bo gdzieś czytałem że to normalka, ale za bardzo nic nie moge znalezc,
ProszÄ™ o odpowiedzi pozdrawiam, przepraszam za banalne pytanie ale w tego typu moto siÄ™ nie znam ;p
				
			znaczy się wiecie oco chodzi mam kiere lekko w lewo o lagi i koło jest prosto czy to da się naprostować, bo gdzieś czytałem że to normalka, ale za bardzo nic nie moge znalezc,
ProszÄ™ o odpowiedzi pozdrawiam, przepraszam za banalne pytanie ale w tego typu moto siÄ™ nie znam ;p
- daderga
- Świeżak
- Posty: 164
- Dołączył(a): 16/8/2010, 12:09
jezeli kiera prosta a poszło tylko na lagach  to są 2 opcje. albo stajesz przed moto łapiesz koło miedzy kolana
 to są 2 opcje. albo stajesz przed moto łapiesz koło miedzy kolana  i kierownicą prostujesz. albo skręcasz kierą i dajesz z kopa tak żeby sie naprostowało
 i kierownicą prostujesz. albo skręcasz kierą i dajesz z kopa tak żeby sie naprostowało  mozna poluzowac lagi w półkach wtedy latwiej pójdzie. ale w terenie jak tak ci sie stanie to raczej nie bedziesz siedział i rozkręcał półek ;P
 mozna poluzowac lagi w półkach wtedy latwiej pójdzie. ale w terenie jak tak ci sie stanie to raczej nie bedziesz siedział i rozkręcał półek ;P
				 to są 2 opcje. albo stajesz przed moto łapiesz koło miedzy kolana
 to są 2 opcje. albo stajesz przed moto łapiesz koło miedzy kolana  i kierownicą prostujesz. albo skręcasz kierą i dajesz z kopa tak żeby sie naprostowało
 i kierownicą prostujesz. albo skręcasz kierą i dajesz z kopa tak żeby sie naprostowało  mozna poluzowac lagi w półkach wtedy latwiej pójdzie. ale w terenie jak tak ci sie stanie to raczej nie bedziesz siedział i rozkręcał półek ;P
 mozna poluzowac lagi w półkach wtedy latwiej pójdzie. ale w terenie jak tak ci sie stanie to raczej nie bedziesz siedział i rozkręcał półek ;PKTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				 
 henio12323
- Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Dzięki Heniek wielkie zawsze na Ciebie można liczyć ,
a ten tego to uda mi się to dokładnie naprostować ? czy już krzywizna zostanie bo to był prkatycznie leciutki ślizg na lewą strone a tu sie wygielo i mam pytanie czesto sie tak zdarza ?
Ps : a jak na drugi raz wpadne w wąską koleine dosyć głęboką to co robić ;p ?
				
			a ten tego to uda mi się to dokładnie naprostować ? czy już krzywizna zostanie bo to był prkatycznie leciutki ślizg na lewą strone a tu sie wygielo i mam pytanie czesto sie tak zdarza ?
Ps : a jak na drugi raz wpadne w wąską koleine dosyć głęboką to co robić ;p ?
- daderga
- Świeżak
- Posty: 164
- Dołączył(a): 16/8/2010, 12:09
jedyne co zrobić jak się wjedzie w koleinę to hamować bo już jak cię ściągnęło to z niej nie wyjedziesz. tylko nie tak po heblach do oporu tylko starać się jechać tą koleiną, zwolnić i wyjechać z niej. jak zaczniesz próbować z niej wyjeżdżać jak szybciej lecisz to prawdopodobnie kolejna gleba będzie.
				SUZUKI DR 350se => na 3 z gazu idzie na koło
			- domin195
- Świeżak
- Posty: 420
- Dołączył(a): 13/3/2011, 21:14
to norma jest w takich moto w terenie  i mi sie tak dosyc czesto zdarza przy glebach. ustawisz sobie dokładnio na prosto. ja ustawiam sobie pod błotnik
 i mi sie tak dosyc czesto zdarza przy glebach. ustawisz sobie dokładnio na prosto. ja ustawiam sobie pod błotnik  bo on zazwyczaj jest prosto
 bo on zazwyczaj jest prosto  
 
róznie bywa zalezy jakie masz oponki ;P jak ostra kostka to wiecej gazu i wyjedziesz. mozna dociazyc tył zeby przód powędrował w góre. jak słabe kostki to lepiej wyhamowac od razu i wyjechac z tego ;D
 zeby przód powędrował w góre. jak słabe kostki to lepiej wyhamowac od razu i wyjechac z tego ;D
				 i mi sie tak dosyc czesto zdarza przy glebach. ustawisz sobie dokładnio na prosto. ja ustawiam sobie pod błotnik
 i mi sie tak dosyc czesto zdarza przy glebach. ustawisz sobie dokładnio na prosto. ja ustawiam sobie pod błotnik  bo on zazwyczaj jest prosto
 bo on zazwyczaj jest prosto  
 
róznie bywa zalezy jakie masz oponki ;P jak ostra kostka to wiecej gazu i wyjedziesz. mozna dociazyc tył
 zeby przód powędrował w góre. jak słabe kostki to lepiej wyhamowac od razu i wyjechac z tego ;D
 zeby przód powędrował w góre. jak słabe kostki to lepiej wyhamowac od razu i wyjechac z tego ;DKTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				 
 henio12323
- Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
			Posty: 5
			 • Strona 1 z 1
		
	
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 54 gości
