dziwne stuki w silniku gsx-r 750 srad - filmik
Posty: 21
• Strona 1 z 2 • 1, 2
dziwne stuki w silniku gsx-r 750 srad - filmik
Witam mam taki problem , wczoraj zauwazylem dziwne stuki w silniku .
jest to 1 / 2 stuki co kilka sekund . dzis spróbuje zdiagnozowac w którym miejscu silnika słychac dokładnie te puki .
http://www.youtube.com/watch?v=eW-e1ZbpoOw
prosze o jakas podpowiedz co z tym moze byc
---------------------------------
wyczytalem na forum motocyklistow takie coÅ› :
jest to 1 / 2 stuki co kilka sekund . dzis spróbuje zdiagnozowac w którym miejscu silnika słychac dokładnie te puki .
http://www.youtube.com/watch?v=eW-e1ZbpoOw
prosze o jakas podpowiedz co z tym moze byc
---------------------------------
wyczytalem na forum motocyklistow takie coÅ› :
Dla wszystkich zainteresowanych (Kokesz juz wie podobno), moj koles ktorego Srada spotkalo to samo sprawdzil to w serwisie po numerze ramy i okazalo sie ze te Srady 750 , roczniki 96 mialy wadliwe sworznie tłokowe które były wykonane z kiepskiego materiału i się wyrabiały. Dealer Suzuki w Szczecinie juz raz na to trafil i po wymianie samych sworzni wszystko chodzi cichutko....
Tylko prosze bez tekstów typu - sworznie to słychać inaczej itp, sprawdzaliśmy i rozkminialiśmy już każdy możliwy motyw i nic innego nie pozostało. Niestety trza bedzie silniczek rozbierac
- r0x0r19
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 23/3/2010, 22:46
- Lokalizacja: Rybnik
- rafal124jdm
- Świeżak
- Posty: 22
- Dołączył(a): 5/9/2011, 06:41
- Lokalizacja: TOS
czyli jest prawdopodobieństwo że coś z rozrządem nie tak, a to nie jest jeszcze tak tragicznie .
aha, dodam że motocykl został do mnie przywieziony na boku, ulało się troche oleju . czy mogło to wpłynąc na rozwój takiego stukania. ?
aha, dodam że motocykl został do mnie przywieziony na boku, ulało się troche oleju . czy mogło to wpłynąc na rozwój takiego stukania. ?
- r0x0r19
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 23/3/2010, 22:46
- Lokalizacja: Rybnik
no to powiem że pocieszyliście mnie bardzo
bo już naprawde myślałem że to coś gorszego typu panewki itp, a łańcuch lepiej nowy kupic, pojde do jakiegos serwisu zeby mi to zrobili bo sam grzebac nie bede
---
zamieszczam jeszcze jeden film . prosze bardzo
http://www.youtube.com/watch?v=ioasybqq6EA
2 problem to straszne walenie z wydechu . idą ognie . nie jest to zdrowe ale czym to moze byc spowodowane. ? także nie wkręca się na obroty tylko wali z rury .
a i dodam jeszcze ze stuki na wolnych obrotach słychac bez gazowania bez niczego . mam nadzieje nadal ze to rozrzad
także zamieszczam na jakim filtrze jezdzil poprzedni wlasciciel czy jazda na takim filtrze moze powodowac niewchodzenie na obroty. ? bo w chwili obecnej ciezko wbija na obroty i strzela z wydechu . ?
(otwórz link)

bo już naprawde myślałem że to coś gorszego typu panewki itp, a łańcuch lepiej nowy kupic, pojde do jakiegos serwisu zeby mi to zrobili bo sam grzebac nie bede

---
zamieszczam jeszcze jeden film . prosze bardzo

http://www.youtube.com/watch?v=ioasybqq6EA
2 problem to straszne walenie z wydechu . idą ognie . nie jest to zdrowe ale czym to moze byc spowodowane. ? także nie wkręca się na obroty tylko wali z rury .
a i dodam jeszcze ze stuki na wolnych obrotach słychac bez gazowania bez niczego . mam nadzieje nadal ze to rozrzad

także zamieszczam na jakim filtrze jezdzil poprzedni wlasciciel czy jazda na takim filtrze moze powodowac niewchodzenie na obroty. ? bo w chwili obecnej ciezko wbija na obroty i strzela z wydechu . ?

- r0x0r19
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 23/3/2010, 22:46
- Lokalizacja: Rybnik
Jak dla mnie za bogata mieszanka, a dokładnie nie dochodzi do pełnego spalania w komorze i dochodzi do zapłonu w wydechu, nie jest to dobre, bo dużo nagaru a dwa coś w końcu Ci "roz***wali" Zawsze możesz odpalić bez filtra na postoju przy garażu, nic się nie stanie jak pochodzi te parę sekund. Zobaczysz wtedy jak działa czy cały czas masz te strzały. Jeśli tak to sprawdź gaźnik, może trzeba skalibrować.
Co do filtra to jest materiałowy jeśli dobrze widzę, umyj go dobrze i wysusz powietrzem pod ciśnieniem (kompresor w garażu albo na stacji) ale pamiętaj że czyści się dmuchając od środa a nie po zewnętrznej stornie (żeby wydmuchiwać syf a nie wbijać w filtr) dobrym wyjściem jest jeszcze spryskać filtr na końcu preparatem konserwującym po wysuszeniu oczywiście. Koszt nie wielki bo koło 20 złotych. Opryskujesz filtr z zewnątrz. Powstaje taka lekko lepkawa warstwa. Dzięki temu filtr jeszcze lepiej filtruje
Tylko nie kupuj jakiegoÅ› szajsu tylko K&N.
Co do filtra to jest materiałowy jeśli dobrze widzę, umyj go dobrze i wysusz powietrzem pod ciśnieniem (kompresor w garażu albo na stacji) ale pamiętaj że czyści się dmuchając od środa a nie po zewnętrznej stornie (żeby wydmuchiwać syf a nie wbijać w filtr) dobrym wyjściem jest jeszcze spryskać filtr na końcu preparatem konserwującym po wysuszeniu oczywiście. Koszt nie wielki bo koło 20 złotych. Opryskujesz filtr z zewnątrz. Powstaje taka lekko lepkawa warstwa. Dzięki temu filtr jeszcze lepiej filtruje

-
Przemk - Świeżak
- Posty: 61
- Dołączył(a): 22/8/2011, 08:00
- Lokalizacja: Warszawa
yhy. a jeszcze mi powiedz jak samemu moge wyregulowac skład mieszanki ? czy wgl jest taka możliwośc bez jakich kolwiek urządzeń. ?
filtr teraz mam k&n . czy da sie go jakos skalibrowac do prosta czy juz z nim raczej nic nie zrobie. ? powiem tak . 4 dni temu jeszcze normalnie chodzil . do odcinki a teraz naraz po przywiezieniu go na boku przestal chodzic jak powinien . czyli poprostu strzela z wydechu i pali pewnie na 3 gary .
a ten, gdzie moge dostac klucz do swiec. ?
i czy u was tak ciezko wyciaga sie fajki
?
także dodam że przerywanie moze byc spowodowane tym ze mam mało paliwa bo pompa jest odkryta w polowie jak nie wiecej
filtr teraz mam k&n . czy da sie go jakos skalibrowac do prosta czy juz z nim raczej nic nie zrobie. ? powiem tak . 4 dni temu jeszcze normalnie chodzil . do odcinki a teraz naraz po przywiezieniu go na boku przestal chodzic jak powinien . czyli poprostu strzela z wydechu i pali pewnie na 3 gary .
a ten, gdzie moge dostac klucz do swiec. ?
i czy u was tak ciezko wyciaga sie fajki

także dodam że przerywanie moze byc spowodowane tym ze mam mało paliwa bo pompa jest odkryta w polowie jak nie wiecej

- r0x0r19
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 23/3/2010, 22:46
- Lokalizacja: Rybnik
SRADy lubiły strzelać fochy na niskim poziomie paliwa.
Filtr masz K&N nie możesz myć go wodą i wysuszyć, bo po myciu musisz go nasączyć specjalnym płynem, inaczej będzie przepuszczał za dużo syfu. Ale wpływu na moto wielkiego to nie ma. K&N jest bardzo dobry, lepszy od zwykłego papierzaka na pewno.
Po prostu wyreguluj, zsynchronizuj i wyczyść (profesjonalnie), wymień świece, skasuj luzy zaworowe. I powinno być ok. A w ramach normalnego serwisu i tak powinieneś to zrobić.
Filtr masz K&N nie możesz myć go wodą i wysuszyć, bo po myciu musisz go nasączyć specjalnym płynem, inaczej będzie przepuszczał za dużo syfu. Ale wpływu na moto wielkiego to nie ma. K&N jest bardzo dobry, lepszy od zwykłego papierzaka na pewno.
Po prostu wyreguluj, zsynchronizuj i wyczyść (profesjonalnie), wymień świece, skasuj luzy zaworowe. I powinno być ok. A w ramach normalnego serwisu i tak powinieneś to zrobić.
-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
wyczyscilem jak narazie tylko 3 bo do 4 nie umialem juz dojsc bo klucz nie wchodzil . 1 od lewej . ciezko dojsc .
a te fajki strasznie ciezko wychodzÄ…
.
a co do tej regulacji to tak jak mowilem okolo 4/5 dni temu normalnie palil dzien przed tym nim go bralem, na 2 dzien przywiozl mi go i ciezko palil i lapal obroty . moze z powodu tego paliwa bo bylo malo, przejechalem sie i koniec bo nie bylo swiatel podlaczonych i kierunkow . ale ogarnolem to i jutro sprobuje przejechac sie
a te fajki strasznie ciezko wychodzÄ…

a co do tej regulacji to tak jak mowilem okolo 4/5 dni temu normalnie palil dzien przed tym nim go bralem, na 2 dzien przywiozl mi go i ciezko palil i lapal obroty . moze z powodu tego paliwa bo bylo malo, przejechalem sie i koniec bo nie bylo swiatel podlaczonych i kierunkow . ale ogarnolem to i jutro sprobuje przejechac sie

- r0x0r19
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 23/3/2010, 22:46
- Lokalizacja: Rybnik
http://moto.allegro.pl/klucz-do-swiec-p ... 34423.html
http://moto.allegro.pl/klucz-dlugi-do-s ... 96217.html
podejdzie któryś klucz do świec ze srada 750 . ? cr9ek
to jest 16 chyba co nie . ?
http://moto.allegro.pl/klucz-dlugi-do-s ... 96217.html
podejdzie któryś klucz do świec ze srada 750 . ? cr9ek
to jest 16 chyba co nie . ?
- r0x0r19
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 23/3/2010, 22:46
- Lokalizacja: Rybnik
panowie teraz mam kolejny problem, aczkolwiek.. wciskam sprzęgło, wrzucam 1 i automatycznie zgasa mi moto [ bez szarpnięcia ]
tak jak by nie było sprzęgła, mimo to wciskam i slychac jakies odgłosy jak ciągnę klamke sprzęgła . 2 dni temu jeszcze odpalalem moto na 1 z wcisniętym sprzęgłem i odpalał normalnie . teraz moto odpala, wkreca sie na obroty na luzie a jak wrzuce 1 ze sprzęgłem to gaśnie ;/a jak mam 1, wciskam sprzeglo to wgl 0 reakcji rozrusznika .
--
chyba znalazlem przyczyne, czytając na innych forach . albo czujnik stopki bocznej, albo zaklejone tarcze sprzęgłowe
ale mozecie jeszcze cos podpowiedziec
tak jak by nie było sprzęgła, mimo to wciskam i slychac jakies odgłosy jak ciągnę klamke sprzęgła . 2 dni temu jeszcze odpalalem moto na 1 z wcisniętym sprzęgłem i odpalał normalnie . teraz moto odpala, wkreca sie na obroty na luzie a jak wrzuce 1 ze sprzęgłem to gaśnie ;/a jak mam 1, wciskam sprzeglo to wgl 0 reakcji rozrusznika .
--
chyba znalazlem przyczyne, czytając na innych forach . albo czujnik stopki bocznej, albo zaklejone tarcze sprzęgłowe

ale mozecie jeszcze cos podpowiedziec

- r0x0r19
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 23/3/2010, 22:46
- Lokalizacja: Rybnik
Posty: 21
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości