Zobacz wątek - r1 vs zx9r ,gsxr1000
Advertisement
NAS Analytics TAG

r1 vs zx9r ,gsxr1000

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

r1 vs zx9r ,gsxr1000

Postprzez ggggrzesiek2 » 14/9/2011, 10:24

witam wszystkich zmotoryzowanych chcem kupic nowe moto i mam dylemat pomiedzy r1, zx9r i gsxr1000 cena kolo 10 tys zł napiszcie co wiecie na co zwracać uwage przy kupnie itp :)
ggggrzesiek2
Świeżak
 
Posty: 50
Dołączył(a): 2/7/2010, 19:28


Postprzez ggggrzesiek2 » 14/9/2011, 10:36

mam 19 lat prawka niemam dopiero mam zamiar sie wkoncu zapisac w tym sezonie okolo 6-7 tyz na zx7r kwola w granicach 10 do 12 jest mozliwa . a ubrania to osobna kasa
ggggrzesiek2
Świeżak
 
Posty: 50
Dołączył(a): 2/7/2010, 19:28


Postprzez ggggrzesiek2 » 14/9/2011, 11:11

nie sprzedałem zx7r i chcem cos lzejszego i mocniejszego
ggggrzesiek2
Świeżak
 
Posty: 50
Dołączył(a): 2/7/2010, 19:28

Postprzez maciej.k » 14/9/2011, 11:25

No dobra... po poście wyżej sam przejrzałem co kolega pisał i faktycznie nic się nie trzyma kupy.
Avatar użytkownika
maciej.k
Świeżak
 
Posty: 106
Dołączył(a): 13/6/2011, 10:25

Postprzez Aimar » 14/9/2011, 11:27

Za 10 możesz kupić erłana bez dwójki ale wtedy lipa z lansem :D
Tak poważniej to za fajnego i zadbanego sporta z początku wieku trzeba dać koło 15 tysi. Do tych tańszych trzeba doliczyć koszty niezbędnego remontu i wyjdzie na to samo (albo lepiej). Chyba że jesteś hardkorem i lubisz niesprawne 150 konne sporty. Za dobre pieniądze kupisz Thunderace z końca produkcji ale on lekki nie jest.
Proponuję dozbierać do następnego sezonu a w międzyczasie możesz szukać "okazji".
Aimar
Świeżak
 
Posty: 109
Dołączył(a): 5/11/2010, 09:29
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez ggggrzesiek2 » 14/9/2011, 11:39

miałem fzr a nie fazera i to było 2009-2010 w tamtym roku na wakacjach kupiłem zx7r i smigałem nim do poniedziałku sa takie osoby ktore kupuja litra po skuterze 50 i smigaja bez zadnych problemów a r1 kolo roku 2000 idzie ladna znalezc za te pieniadze z tego co widze trza tylko szukac okazji spozniłem sie niecałe 2 tygodnie bo niedaleko mnie była r1 2003 rok i to stan 5+ stała panu w garazu bo zona niepozwalala jezdzic i sprzedał za 9;5 tysiaca zł
ggggrzesiek2
Świeżak
 
Posty: 50
Dołączył(a): 2/7/2010, 19:28

Postprzez ggggrzesiek2 » 14/9/2011, 12:08

Wez ziomek skończ.Napisałem ten post żeby mi ktoś napisał coś madrego o tych moto a nie żeby mi ktoś jakieś swoje głupie teorie wygłaszał. Nieznasz mnie skąd wiesz jak ja jeżdże, jakie mam umiejętności, sugerujesz się tym że niemam prawka prosze cię. Jeżeli chcesz jakoś mi pomóc to napisz mi coś mądrego o tych 3 moto :P
ggggrzesiek2
Świeżak
 
Posty: 50
Dołączył(a): 2/7/2010, 19:28

Postprzez froger » 14/9/2011, 13:14

Kolega nie prosił o prawienie morałów.
Ja bym brał gsx-r, o ile wiem w yamahach od zawsze lubi skrzynia biegow padac (2gi bieg). kawasaki to inna bajka, ale jakos nie ufam firmie co produkuje supersporty w cenach znacznie nizszych od yamahy/suzuki - tym bardziej ze jest juz wieeelka legenda co do pekajacych ram w kawasakach.
froger
Świeżak
 
Posty: 170
Dołączył(a): 14/5/2008, 21:18
Lokalizacja: Andrychów

Postprzez regis440 » 14/9/2011, 14:22

pomijajac kwestie formalne...

ja sobie poteoretyzuje, bo na scigacze nie wsiadam :P , zastanow sie nad czym bardziej Ci zalezy: wieksza szmoc czy nizsza masa

zlotym srodkiem jest 750 , gixer 750 po 2000r ma wage 600(podobno rozni sie tylko pojemnoscia i przez to moca) a moc na kole dzieki lepszemu przeniesieniu napedu jest prawie taka sama jak w erłan '98

wszystko zalezy jak jezdzisz, jezeli dobrze technicznie w zakretach to ja bym szukal gixera 600 albo 750 - K1 i nowsze (znam 2 osoby ktore mialy 1000, stwierdzily ze w zakretach to kicha jest i przesiadly sie na 600), jezeli w zakretach musisz nadrabiac moca, to wtedy litr, z wymienionych suzuki jest chyba najbardziej extramalny
regis440
Świeżak
 
Posty: 220
Dołączył(a): 9/9/2010, 14:22

Postprzez Przemo_rene » 14/9/2011, 14:38

tylko gsxr 1000 z turbo i z nitro i brak tłumika i blacha zagięta w V oraz obowiązkowo tylni kapeć wydarty na środku do zera da ci najwiecej lansu. Ogarnij się koleś albo najlepiej od razu strzel sobie w głowę zanim kogoś innego pozamiatasz przy okazji na sprzęcie.

ps. co do zwinności 600 nad 1000 - tu się zgadam. Jakbym miał na tor amatorsko coś brać to tylko nowe 600. Od razu 10 sekund bym urwał. Po ulicach to bez znaczenie - tylko kwestia umiejętności ridera. W korkach moją krową mieszczę się tam gdzie nawet skuterzyści się boją.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez Seba_ER5 » 14/9/2011, 16:35

GSXR k1 bedzie najlepsza konstrukcja. Najlepsza najwytrzymalsza krowa a jeszcze lepiej k2.
Tyle ode mnie
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5220
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez maciek1985 » 14/9/2011, 16:55

Aimar napisał(a):Za 10 możesz kupić erłana bez dwójki ale wtedy lipa z lansem :D
Tak poważniej to za fajnego i zadbanego sporta z początku wieku trzeba dać koło 15 tysi. Do tych tańszych trzeba doliczyć koszty niezbędnego remontu i wyjdzie na to samo (albo lepiej). Chyba że jesteś hardkorem i lubisz niesprawne 150 konne sporty. Za dobre pieniądze kupisz Thunderace z końca produkcji ale on lekki nie jest.
Proponuję dozbierać do następnego sezonu a w międzyczasie możesz szukać "okazji".


Sorki że dołożę swoje 2 gorsze do tematu, ale bardzo się z tobą nie zgadzam. Z takim podejściem do sprawy to kupując motocykl za
20000 zł to trzeba dołożyć 10000zł a jak za 30000 zł to 15000zł do dołożenia trzeba mieć w zanadrzu.
Po co tak generalizować mój znajomy sprzedał idealną R1 2000r z kpl kluczyków (oryginalnych nie dorabianych), ks serwisową nie wymagającą wkładów finansowych za 11300 zł.

Co do pytania zakładającego temat to odp jest jedna GSXR 1000.
maciek1985
Świeżak
 
Posty: 311
Dołączył(a): 6/12/2009, 14:59

Postprzez Atlantis » 14/9/2011, 18:06

froger napisał(a):tym bardziej ze jest juz wieeelka legenda co do pekajacych ram w kawasakach.


Hah, tak samo jak ta legenda, że ponoć w co drugim Suzi GSR 600 rama składa się po paru latach z dwóch części ;>
Avatar użytkownika
Atlantis
Świeżak
 
Posty: 381
Dołączył(a): 5/6/2011, 19:19
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Invi » 14/9/2011, 19:27

froger napisał(a):tym bardziej ze jest juz wieeelka legenda co do pekajacych ram w kawasakach.


Legendą to to jest to że to o pękających ramach w kawasaki jest legendą :P


Mało jasno to napisałem w sumie.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez Kelhorn » 14/9/2011, 19:46

Tylko gixxer 1000. Z prostego powodu - nie podoba mi się to moto i im więcej taki "jeśćcuf" jak autor je zgruzuje, tym lepiej dla planety.

P.S. Do posiadaczy gixxerów - spokojnie, bez piany na ustach i broni w ręku, to tylko żarcik taki :).
Kelhorn
Świeżak
 
Posty: 161
Dołączył(a): 8/4/2011, 17:42

Postprzez dokter » 14/9/2011, 23:05

maciek1985 napisał(a):Po co tak generalizować mój znajomy sprzedał idealną R1 2000r z kpl kluczyków (oryginalnych nie dorabianych), ks serwisową nie wymagającą wkładów finansowych za 11300 zł.


A to co za dowód? Jedyny dowód to taki że twój kumpel zrobił się w łosia bo mógł spokojnie więcej wyrwać za tak zadbany egzemplarz jak piszesz (no chyba że mankamenty były nieźle ukryte :D). Tak rozumując to można nawet trafić na takie moto za 1k pln.......nigdy nie wiadomo co sprzedającemu do głowy strzeli :P R1 ceny zaczynają się od 9k...zaczynają to znaczy że te ogłoszenia się ignoruje. Sensowne dopiero od 13+.

Co do autora tematu.

1. Słownik ortograficzny a najlepiej jakiś szybki kurs poprawnej polszczyzny.
2. Ciuchy na moto.
3. Prawo jazdy na moto.
4. Sportowa 600tka (i tak cię sponiewiera) CBR 600 2001/2003 zadbaną w okolicach 10 tyś powinieneś wyrwać.
5. Jak punkt 4. nie odpowiada to oczywiście Hayke albo CBR 929 RR REPSOL. Dopchasz do centrum miasta staniesz obok i wszystkie laski twoje!
Life is deadly.
Avatar użytkownika
dokter
Świeżak
 
Posty: 142
Dołączył(a): 19/7/2010, 20:59
Lokalizacja: Pomorze

Postprzez ggggrzesiek2 » 18/9/2011, 10:53

ggggrzesiek2
Świeżak
 
Posty: 50
Dołączył(a): 2/7/2010, 19:28

Postprzez hubi199 » 18/9/2011, 11:08

Motocykl łądnie wygląda na tych zdjęciach.
Co na miejscu zobaczysz to nie wiadomo.
Nie jestem znawcą, ale czy ten amor skrętu ma być tak blisko klamki sprzęgła?
hubi199
Bywalec
 
Posty: 581
Dołączył(a): 24/8/2011, 12:56
Lokalizacja: J-no

Postprzez dokter » 18/9/2011, 11:47

Klamka hamulca wygląda jakby się zawijała troszkę za bardzo może to kwestia perspektywy a może zagięta....no i 18kkm w moto z 2001....
Life is deadly.
Avatar użytkownika
dokter
Świeżak
 
Posty: 142
Dołączył(a): 19/7/2010, 20:59
Lokalizacja: Pomorze

Postprzez Przemo_rene » 18/9/2011, 11:54

:O ZBIEŻNOŚĆ USTAWIŁ w nim..... o kurva...
J.A.K ?

patrząc po tym gdzie jest amor skrętu i jak bezkolizyjnie współpracuje to widać, że sprzedawca "mechanik" to jakiś kowal artystyczny. Fakt. Piec i rama i zawiecha mogąbyć zdrowe ale i tak bym go rozebrał po kupnie w mak i poskładał jak należy i wywalił ten amor bo się ktośzabije...
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Następna strona


Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości




na gr