Zobacz wątek - Jak wymienić olej w skrzymi biegów Junak 901 sport
NAS Analytics TAG

Jak wymienić olej w skrzymi biegów Junak 901 sport

i inne małe pojemności
_________

Jak wymienić olej w skrzymi biegów Junak 901 sport

Postprzez jacekkasja » 13/9/2011, 10:58

Witam wszystkich posiadaczy Junaka 901, niedawno kupiłem Junaka 901 sport i zastanawiam się jak wymienić olej w skrzyni biegów, w serwisie powiedzieli, że skrzynia smarowana jest olejem z silnika, ale to chyba byłoby śmieszne, skrzynia to skrzynia i powinna mieć oddzielny wlew i wylew. jakby ktoś mógł to proszę o fotki.
jacekkasja
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 13/9/2011, 10:43


Postprzez henio12323 » 13/9/2011, 16:29

w motocyklach ten sam olej idzie do skrzyni biegów jak i do smarowania sprzęgła , wału i rozrządu całego. spust masz od dołu, wlew po prawej stronie powinienes miec taki czarny korek ;)
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez jacekkasja » 13/9/2011, 18:50

Czyli koleś w serwisie miał racje? Wymienia się tylko olej silnikowy i on jest do wszystkiego?.
jacekkasja
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 13/9/2011, 10:43

Postprzez henio12323 » 13/9/2011, 19:01

tak chyba napisałem :) lejesz jeden olej. sa czasem motocykle z 2 oddzielnymi wlewami. z crossówek wiem że ma tak honda CRF. moto wyczynowe/sportowe czesto maja pompy które oddzielnie tłocza olej na rozrząd i wał a oddzielnie na skrzynie. wlewasz jeden olej do silnika. ale potem ten olej nie bardzo sie miesza ze sobą. w twoim silniku normalnie masz pomieszany olej, ale to nie wyczynówka... wiec tu nie ma potrzeby ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez jacekkasja » 13/9/2011, 19:27

henio12323 bardzo ci dziękuje za info. Mam jeszcze jedno pytanie, Mam ten motorek na dotarciu i rano odpala za pierwszym razem, cyknięcie i pali, a jak przejadę z 5 km, gdy silnik jest rozgrzany muszę kręcić kilka razy zanim odpali. wydaje mi się, że to wina gażnika, powieteze jest odkręcone na 1,25 obrotu i świeca jest okopcona na czarno i lekko mokra. Po dotarciu na ile obrotów odkręcić najlepiej śrubkę powietrza?
jacekkasja
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 13/9/2011, 10:43



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na górê