Kawasaki ZX-6R , MOC!
• Strona 1 z 1
Kawasaki ZX-6R , MOC!
Witam mam pytanie, jestem w posiadaniu Ninji ZX-6R 2008r.
Nie jestem znawcą mechaniki motocyklowej, więc chcaiłbym się dowiedzieć czy mozna by uzyskać jeszcze większą moc z motoru? zastosowanie np. power comander ?
Proszę o odp. Z góry dzieki ;]
Nie jestem znawcą mechaniki motocyklowej, więc chcaiłbym się dowiedzieć czy mozna by uzyskać jeszcze większą moc z motoru? zastosowanie np. power comander ?
Proszę o odp. Z góry dzieki ;]
- sebo7521
- Świeżak
Zmienić dolot (filtr k&n)
Układ wydechowy.
PCV
Tyle by nieingerować zbytnio w trwałość jednostki.
Oczywiście jeśli jesteśprzy kasie możęsz sobie wymienić wałki rozrządu silnik rozwiercić zmienić mape wtrysku itp.
Może Turbo
Jednak jak nie znasz siÄ™ na mechanice to troche kasy wydasz na zabawe z mocÄ…
Układ wydechowy.
PCV
Tyle by nieingerować zbytnio w trwałość jednostki.
Oczywiście jeśli jesteśprzy kasie możęsz sobie wymienić wałki rozrządu silnik rozwiercić zmienić mape wtrysku itp.
Może Turbo

Jednak jak nie znasz siÄ™ na mechanice to troche kasy wydasz na zabawe z mocÄ…
- hubi199
- Bywalec
Niedawno widziałem króćce ssące do 636 na Ebay.com nie aż tak kosmicznie drogie.. koło 150 funtów chyba. Oczywiście poprawiające moc. Co do zwiększania mocy, zainwestowałbym też w świece irydowe. Dodadzą w sumie raczej dziesiąte części konika, ale polepszą charakterystykę silniczka. Wiem, bo sam stosuję. Poza tym dobry dolot, wydeszek i potem PC. lepsza rada? Kupić litra... taka prawda ;]

<b>ZxR 636 2006</b>
-
PrimoGhost - Stały bywalec
http://moto.allegro.pl/filtr-powietrza- ... 72660.html
a tki filt bylby dobry? plus do tego bym dobral jakis wydeszek i PC ?
a tki filt bylby dobry? plus do tego bym dobral jakis wydeszek i PC ?
- sebo7521
- Świeżak