Zobacz wątek - Cross 4 suw czy 2 suw? Koszta napraw itd. Wybór sprzętu.
NAS Analytics TAG

Cross 4 suw czy 2 suw? Koszta napraw itd. Wybór sprzętu.

Enduro, Cross
_________

Postprzez lapfactor » 21/9/2011, 17:28

ja nadal upieram się przy XR najlepsze o to dowód (bo na razie był dowód słowny tylko) znalazłem porządny film z Xr jest wszystko skoki podjazdy (nie małe) błoto na podjazdach proszę zauważyć że radzi sobie lepiej niż większość wyczynówek :) http://www.youtube.com/watch?v=e5dp6839 ... grec_index
Yamaha Dt80MXS 7/10
KX80 r 99 8/10
Fantic rc80 99/10
Avatar użytkownika
lapfactor
Świeżak
 
Posty: 121
Dołączył(a): 25/7/2011, 19:16
Lokalizacja: Poznań


Postprzez Miodzik » 21/9/2011, 20:33

lapfactor napisał(a):ja nadal upieram się przy XR najlepsze o to dowód (bo na razie był dowód słowny tylko) znalazłem porządny film z Xr jest wszystko skoki podjazdy (nie małe) błoto na podjazdach proszę zauważyć że radzi sobie lepiej niż większość wyczynówek :) http://www.youtube.com/watch?v=e5dp6839 ... grec_index

Człowieku , daj już spokój , co temat to Twoje bezsensowne wypowiedzi o tym jak to źle się w Polsce dzieje bo co druga osoba jeździ na Cr,Kx,Sx,Yz,Rm.
Polecasz mu Xr'a , który nawet w połowie nie nadaje się do tego co w zamiarze ma autor.
Avatar użytkownika
Miodzik
Świeżak
 
Posty: 65
Dołączył(a): 2/5/2009, 23:27
Lokalizacja: Pińczów


Postprzez Naszim » 21/9/2011, 20:47

Miodzik napisał(a):
lapfactor napisał(a):ja nadal upieram się przy XR najlepsze o to dowód (bo na razie był dowód słowny tylko) znalazłem porządny film z Xr jest wszystko skoki podjazdy (nie małe) błoto na podjazdach proszę zauważyć że radzi sobie lepiej niż większość wyczynówek :) http://www.youtube.com/watch?v=e5dp6839 ... grec_index

Człowieku , daj już spokój , co temat to Twoje bezsensowne wypowiedzi o tym jak to źle się w Polsce dzieje bo co druga osoba jeździ na Cr,Kx,Sx,Yz,Rm.
Polecasz mu Xr'a , który nawet w połowie nie nadaje się do tego co w zamiarze ma autor.


haha... właśnie w 100% nadaje się do tego co zamierza z moto robić autor. Jakbys doczytał to on chce enduro na lasy, bagna itp motor a full jest na tor chociaż używają go ludzie na lasy itp.
Avatar użytkownika
Naszim
Świeżak
 
Posty: 409
Dołączył(a): 28/12/2010, 23:13
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez lapfactor » 22/9/2011, 17:49

Miodek widać że gówno wiesz o tym motocyklu :wink: Xr 250 i 400 to właściwe HARD enduro! są lekkie (119kg) (ktm lc4 prawie 140) na podjazdach radzą sobie lepiej! niż typowe rasowe hard enduro(kwestja prawidłowego oddawania) momentu ze skokami sobie radzą ale lepiej zmienić olej w zawiechu na gęstszy albo kupić wersje z upsami jak ktoś koniecznie chcę jak komuś się nie podoba że nie ma owiewek z przodu to jest też wersja z owiewkami więc wygląd też jest dobry :) jeśli chodzi o błoto to jest wybitna czym się różni od rasowego hard enduro? ramą (lepszą),troszkę większą masą (ok.4kg), silnikiem który wyciąga o wile większe przebiegi,nie ma chłodzenia wodą (mniejsze kłopoty w serwisie),mniejsza moc bo ma 40km a typowy hard ma ok 50 za to xr nadrabia momentem :wink: serwis silnika jest jak już mówiłem banalny w porównaniu do takiej huski te czy exc możesz robić go za pomocą 2-4 kluczy i 2 śrubokrętów w 30 min :)
Yamaha Dt80MXS 7/10
KX80 r 99 8/10
Fantic rc80 99/10
Avatar użytkownika
lapfactor
Świeżak
 
Posty: 121
Dołączył(a): 25/7/2011, 19:16
Lokalizacja: Poznań

Postprzez WojciechW » 22/9/2011, 19:47

Widze, ze duzo czytasz na google i ogladasz sporo filmikow na YT :)
Honda CR 500
Avatar użytkownika
WojciechW
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 24/1/2011, 18:29
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Postprzez eragon89 » 22/9/2011, 20:08

heh google to nie wszystko ;)
CRF250R
eragon89
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 19/6/2011, 09:07

Postprzez henio12323 » 22/9/2011, 20:32

widac wiedza 100% z google. tak sie składa kolego że temu sprzęcikowi daleko do hard enduraka ;P filmik ten co podesłałes nie pokazuje nic nadzwyczajnego. tak lata soft dobry nawet :) co do serwisu akurat ktm słynie z tego że dorzuca zestaw narzędzi który miesci sie w kieszeni którym mozna rozebrac wiekszosc moto w srodku lasu czy pustyni ;P wątpie zeby tak dało sie zrobic w XR. kolejna sprawa chłodzenie, powietrzaki są ok, ale to nie jest cos pod wyczynówke. wyczynówki musza miec chłodzenie wodne. co do mocy/momentu to prawda że jest słabsza od wyczyna ale momentem nadrabia ? skądś ten moment musi sie wziac ;P nie wieźmie sie z małej pojemnosci. wyczyn ma wiecej NM i wiecej mocy, wyzej kręci itp. XR to dobre moto do turystyczno/sportowej jazdy. lasy, jakies przeprawy, pola. ale nie mozesz powiedziec że nadaje sie w teren lepiej niz hard enduro xd bo w takim razie nikt by nie ganiał na WRkach EXCkach czy innych hardach tylko kazdy brał by hondy XR 400 :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez lapfactor » 22/9/2011, 21:20

toteż nie mówię że lepiej od hard enduraka ale wole wykorzystać 90% xr niż 30-60 max 70 % exc czy wr a co do google to nie osobiście oglądałem 2 egzemplarze i czytałem kilka polskich artykółów na temat tego motorka i kilkanaście amerykańskich więc jakąś wiedzę na jego temat posiadam pyzatym tak xr nadrabia momentem jest co prawda tylko o kilka lub wcale większy od hard enduraków ale za to moment jest od puszczenia sprzęgła nawet gazu nie musisz dodawać :D żeby ruszyć moment w porównaniu do harda uwalnia się łagodniej dzięki czemu amator może wycisnąć dużo więcej z moto uważam że to najlepsze moto jakie amator może wziąć do błota lasu czy też na "pustynie" (czyt.poligony) i na podjazdy i w najbliższym czasie znajdzie się coś takiego w moim rodzinnym garażu :) no i jeszcze jedna przewaga nad waszymi super szpanerskimi HARDAMI sucha miska olejowa a co do chłodzenia powietrznego to nie zapominajmy że xr jest również chłodzona olejem do którego ma chłodniczkę
Yamaha Dt80MXS 7/10
KX80 r 99 8/10
Fantic rc80 99/10
Avatar użytkownika
lapfactor
Świeżak
 
Posty: 121
Dołączył(a): 25/7/2011, 19:16
Lokalizacja: Poznań

Postprzez TheAdam125 » 2/10/2011, 16:10

bierz 2 suwa. 2 suwy lepiej sobie radzą w terenie, wiem bo widziałem 2 suwa i 4 suwa w lesie lepiej sobie radził 2 suw
więc doradzam większą pojemność w 2 suwie ...
TheAdam125
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 2/10/2011, 15:46
Lokalizacja: Majków

Postprzez henio12323 » 2/10/2011, 17:59

hahah a kogo ty widziałes ? dwóch laików. zobacz sobie kogos kto umie jeździc ;) nie mówie że 4T wypadnie lepiej. ale nie liczy sie ile ma suwów tylko kto jak umie ganiac. jak postawisz 2 moto w tej samej klasie - 125 w 2T i 250 w 4T. to liczy sie tylko zawodnik, nie moto.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Versaczi » 2/10/2011, 19:26

Dobra siemka to ja co zakładał temat :P

Mam do środy na test Yamaha WRF 450 2008r z homologacją jak coś :P

Powiem wam że o to mi chodziło, cross ma taką moc że nie wykorzystuje tyle bo się boje :D
Każda górka spokojnie na dwójeczce o to mi chodziło, dziś też pojechałem nad wisłę wzdłuż rzeki na piachu. super!

Jest kilka rzeczy do zrobienia w niej,

1.felga przednia
2. klocki tyl i przód
3. napęd cały zestaw
4. lagi trochÄ™ robiÄ… siÄ™ mokre, przypuszczam same ringi
5. i bierze olej ale wymiana uszczelniaczy i da radÄ™ :P

Do środy mam się zastanowić, kupowane od znajomego.
Obrazek
Versaczi
Świeżak
 
Posty: 85
Dołączył(a): 12/9/2011, 19:43
Lokalizacja: Otwock

Postprzez henio12323 » 2/10/2011, 19:46

2008 i żeby tyle wad ? :P troche zmęczona :D i bierze olej ? skąd wiesz że to uszczelniacze ? moze tlok sie konczy :)
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Versaczi » 2/10/2011, 21:50

zmęczona nie zmęczona ale za 10 tysięcy nie znajdziesz takiego sprzętu :)
Zrobi się i będzie git tak myślę :)
Obrazek
Versaczi
Świeżak
 
Posty: 85
Dołączył(a): 12/9/2011, 19:43
Lokalizacja: Otwock

Postprzez Bostorn » 2/10/2011, 22:33

jak w 2 tysiach sie wyrobisz z tÄ… wrkÄ… bd dobrze :)

chociaż ja bym zrobil kompletny przegląd, łożyska, wał, uszczelniacze, rozrząd itp, bo jak czegos nie dopilnujesz bd bieda :)

ps: jak bierze olej mogą uszczelniacze byc kaput, uszczelki, głowica, pierścienie, tłok itp itd :)
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez Versaczi » 5/10/2011, 20:19

Tak jestem świadomy zresztą mechanicy moi sami to powiedzieli :) ale spokojnie dostałem 1 komplet kół na supermoto :)
Excela + opony świeżutkie, sprzedam na allegro za 2 tysiące i będę miał na serwis :)
Obrazek
Versaczi
Świeżak
 
Posty: 85
Dołączył(a): 12/9/2011, 19:43
Lokalizacja: Otwock

Postprzez Bostorn » 5/10/2011, 20:53

ojj mało chyba z życia wiesz kolego :)

2 tysie dla takiego remontu to ledwo połowa a może i mniej

w 2t za 2 tysie maszyne całą mozna zrobic, tutaj ledwo podstawowe wymiany i nie do końca :)

tak więc uważaj bo 4t lubią byc kapryśne i nieoczekiwanie moze wiele rzeczy się stac w krótkim czasie jeśli ktoś cos źle zrobi, albo czegos nie dopilnujesz.
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez Versaczi » 6/10/2011, 15:06

ty mało wiesz kolego :) ja mam serwis i po 40 % zniżek w Larsson w Warszawie więc te koszta są bardzo małe w porównaniu do cen dla "śmiertelnika"

Zamierzam wszystko zrobić na czas :)
Obrazek
Versaczi
Świeżak
 
Posty: 85
Dołączył(a): 12/9/2011, 19:43
Lokalizacja: Otwock

Poprzednia strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości




na górê