Przebieg motocykla
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Przebieg motocykla
Czy 30 tyś km to dużo na motor i dla silnika, ile tak statystycznie można wyjeździć km na motorze bez remontu generalnego silnika tylko wiadomo wymiany zużytych części itp?
- Side4Side
- Świeżak
- Posty: 61
- Dołączył(a): 22/6/2010, 15:22
zależy jak się jeździło motorem czy cały czas jazda na maksa czy raczej spokojnie na średnich obrotach. np Yamaha Dt wytrzymała u mnie do 21tyś kilometrów a Honda ns-1 56tyś bez żadnych napraw silnika... ale myślę że średnio motory wytrzymują tak do 50tyś
-
Bartez120 - Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 8/9/2011, 15:38
- Lokalizacja: Chełmno
napisz jakie moto ;P mi moto wytrzyma max 20 tysi potem silnik wybucha., ale są moto które wytrzymują 100 tysiecy bez wiekszego zaglądania. zalezy co to za moto, skuterek, turystyk. wyczynówka 

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Tego nie da się wyliczyć. Gdy kupujesz nówke i sam o nią dbasz, nie ciśniesz to zrobisz dużo. Ludzie którzy po 3 sezonach zmieniają motor mają daleko gdzieś dbanie i nie ciśnięcie. I kupując taki, nawet z małym przebiegiem zrobisz stosunkowo mało km. Do tego dochodzą przypadki, 'słabszy egzemplarz'. Więc nie da się tego określić.
- aru21
- Świeżak
- Posty: 73
- Dołączył(a): 5/7/2011, 10:36
Pytanie z dupy zaczerpnięte.
Tego nie da sie przewidzieć.
Pierwszą rzeczą są siły działające na wał,korbowody, tłoki. Im więcej tłoków tym siły oddziaływujące na styk tłok-cylinder są mniejsze i taki silnik pożyje dłużej. R4 ma np. mniejsze siły skrętne wału od V2, w związku z czym R4 jest trwalsze.
Drugą rzeczą jest jednak kto jak dbał o silnik. A tutaj pole do popisu polaków jest wielkie, począwszy od braku wymiany oleju, poprzez zapier...alanie na nierozgrzanym silniku, a na dzidowaniu na odcince kończac.
Tego nie da sie przewidzieć.
Pierwszą rzeczą są siły działające na wał,korbowody, tłoki. Im więcej tłoków tym siły oddziaływujące na styk tłok-cylinder są mniejsze i taki silnik pożyje dłużej. R4 ma np. mniejsze siły skrętne wału od V2, w związku z czym R4 jest trwalsze.
Drugą rzeczą jest jednak kto jak dbał o silnik. A tutaj pole do popisu polaków jest wielkie, począwszy od braku wymiany oleju, poprzez zapier...alanie na nierozgrzanym silniku, a na dzidowaniu na odcince kończac.
- Domokun
- Świeżak
- Posty: 70
- Dołączył(a): 3/8/2010, 20:33
Mam cbr 600 f1 co na liczniku ma 40tys km i istnieje duże prawdopodobieństwo że nikt nie cofał licznika, czyli może mieć 140tys km nawinięte.
Silnik chodzi idealnie, ani grama dymu z rury nie puści nawet pod czerwonym polem, oleju nie bierze, pali na dotyk i chodzi idealnie.
Silnik chodzi idealnie, ani grama dymu z rury nie puści nawet pod czerwonym polem, oleju nie bierze, pali na dotyk i chodzi idealnie.
- Bies601
- Świeżak
- Posty: 53
- Dołączył(a): 18/8/2011, 18:22
-
Miczab - Administrator
- Posty: 1099
- Dołączył(a): 25/2/2009, 11:15
- Lokalizacja: Warszawa / Stalowa Wola
A suzuki GS 500 z 2006 roku mam 35 tyÅ› km i nic na razie siÄ™ nie psujÄ™.
Także ciekawe ile taka 500 może pociągnąć km.
Także ciekawe ile taka 500 może pociągnąć km.

Pozdrawiam | AK | | http://motocykle-love.blogspot.com/
- akepka
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 30/8/2011, 18:05
moje sv 650 ( v2 )przy ~38kkm wydaje się być bardzo trwałą jednostką. Co prawda w polsce jeżdzi dopiero prawie od roku. Odpala po przerwie 2tyg za 1. obrotem rozrusznika. Może to być kwestia zadbania i poprostu technologi.
ZObaczymy jak po zimie będzie.
Same piece jeśli będą dobrze serwisowane i stosunkowo nie katowane powinny długo pociągnąć.
Oczywiśćie jak słysze mnóstwo sprzętów pada przez długie gumowanie.
ZObaczymy jak po zimie będzie.
Same piece jeśli będą dobrze serwisowane i stosunkowo nie katowane powinny długo pociągnąć.
Oczywiśćie jak słysze mnóstwo sprzętów pada przez długie gumowanie.
- hubi199
- Bywalec
- Posty: 581
- Dołączył(a): 24/8/2011, 12:56
- Lokalizacja: J-no
Znam sporo motocykli które mają przebiegi sporo większe jak 100km i jeżdżą bez problemów.
(to trochę jak by toś pytał czy 100000km dla samochodu to dużo).
Ostatnio był opisany CB600 Hornet z przebiegiem ponad 120kkm.
W ogłoszeniach udało sie znaleźć kilka motocykli z przebiegiem ponad 100kkm.
Znam kilka sportów z przebiegiem ponad 60kkm - Suzuki GSX-R 1000 K5, CBR 600F4i , GSX-R 600 ...
jeżdżą i żadnych problemów - od przeglądu do przeglądu.
(to trochę jak by toś pytał czy 100000km dla samochodu to dużo).
Ostatnio był opisany CB600 Hornet z przebiegiem ponad 120kkm.
W ogłoszeniach udało sie znaleźć kilka motocykli z przebiegiem ponad 100kkm.
Znam kilka sportów z przebiegiem ponad 60kkm - Suzuki GSX-R 1000 K5, CBR 600F4i , GSX-R 600 ...
jeżdżą i żadnych problemów - od przeglądu do przeglądu.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości