Zobacz wÄ…tek - Yamaha Wr 426f oraz KTM Exc 450 -ProszÄ™ o opiniÄ™
Advertisement
NAS Analytics TAG

Yamaha Wr 426f oraz KTM Exc 450 -ProszÄ™ o opiniÄ™

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Yamaha Wr 426f oraz KTM Exc 450 -ProszÄ™ o opiniÄ™

Postprzez SilentsCorer » 5/9/2011, 21:13

Witam

Jak w temacie proszę o opinię na temat Yamahy Wr 426f i KTM-a EXC 450. Jeśli miał ktoś z tym motorami jakąś styczność to wdzięczny był bym za jakiekolwiek informacje, pomogło by mi to przybliżyć się do kupna któregoś z tych motocykli.
SilentsCorer
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 3/2/2010, 14:25
Lokalizacja: Katowice


Postprzez Raczek_6 » 13/9/2011, 17:53

Zdecydowanie Yamaha - łatwiejszy dostęp do części zamiennych oraz bezawaryjność.

Jeśli KTM to musiał byś pytać w jedynym sensownym serwisie w W-wie.
http://www.ktm-rally.pl/
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa


Postprzez henio12323 » 13/9/2011, 19:06

zdecydowanie ktm :D częsci od zawalenia, bo do 450 częsci pasują od ktma 525, 520 czy 530 zalezy jaki rocznik bierzesz :P elementy ramy zawieszenia hamulców pasują wymiennie nawet od ktma 125 :P wiec częsci mnóstwo. silnik jeden z najlepszych silników :P nie mówie tu dla tego bo sam mam ktma i go faworyzuje. po prostu widze po forach i po opiniach jak jest. jak kupisz zadbanego ktma i w miare dbasz to on gania i gania :D w WRkach z tego co poczytałem na forach rózne rzeczy nagle lubią sie dziac :D a czkolwiek nie odradzam WRki ani troche :P
raczej polecam ci spojrzec na sprawe z takiej strony że masz do wyboru jeszcze honde CRF w wersji X np. i bierz to co ci sie pierwsze trafi, w jak najlepszym stanie, w jak najlepszej kasie i najlepiej zeby jakies dodatki miała :D (zawsze sporo zwiekszaja wartosc moto ) czyli jednym słowem - jak kupisz trupa bez względu co to za moto to trupa bedziesz miał i wydasz sporo kasy jak to na wyczyna... jak kupisz cos zadbanego jak bedziesz dbał to bedziesz miał :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez SilentsCorer » 13/9/2011, 20:48

To mam całą zimę na kupno któregoś z tych 3 modeli enduro/hard honda,yamaha,ktm.
I mam jeszcze pytanie odnośnie: "Na co zwracać uwagę przy zakupie ktm, co się lubi tam psuć, może ciekawostki jakieś?"

henio12323 napisał(a):zdecydowanie ktm :D częsci od zawalenia, bo do 450 częsci pasują od ktma 525, 520 czy 530 zalezy jaki rocznik bierzesz :P elementy ramy zawieszenia hamulców pasują wymiennie nawet od ktma 125 :P wiec częsci mnóstwo. silnik jeden z najlepszych silników :P nie mówie tu dla tego bo sam mam ktma i go faworyzuje. po prostu widze po forach i po opiniach jak jest. jak kupisz zadbanego ktma i w miare dbasz to on gania i gania :D w WRkach z tego co poczytałem na forach rózne rzeczy nagle lubią sie dziac :D a czkolwiek nie odradzam WRki ani troche :P
raczej polecam ci spojrzec na sprawe z takiej strony że masz do wyboru jeszcze honde CRF w wersji X np. i bierz to co ci sie pierwsze trafi, w jak najlepszym stanie, w jak najlepszej kasie i najlepiej zeby jakies dodatki miała :D (zawsze sporo zwiekszaja wartosc moto ) czyli jednym słowem - jak kupisz trupa bez względu co to za moto to trupa bedziesz miał i wydasz sporo kasy jak to na wyczyna... jak kupisz cos zadbanego jak bedziesz dbał to bedziesz miał :D
SilentsCorer
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 3/2/2010, 14:25
Lokalizacja: Katowice

Postprzez henio12323 » 13/9/2011, 21:02

w starszych ktmach wada fabryczną są piasty :P model do 2005 roku. ale prawda taka że w kazdym moto jak nie pilnujesz łozysk piasty mogą strzelic. w EXC wada fabryczną sa stopki boczne xd delikatne jak nie wiem... w silniku, o ile ktos umie serwisowac i robi to zgodnie z serwisówką wad nie ma. aczkolwiek potrafi sie wykręcic sruba od dekompresatora i potrafi sie wysunac zawór podczas jazdy. słyszałem tylko o takim przypadku ;P nigdy nie widziałem na zywo itp. wystarczy tak jak serwis zaleca sruby wklejac na klej ;) w zasadzie to tyle. mozna jeszcze przyjrzec sie sprzegłu czy nic nie cieknie przy wysprzęgliku. jak ktos nie ma osłonki łancuch jak strzela lubi sobie rozwalic wysprzeglik, potem one są czesto spawane i całe bloki naprawiane bo potrafia sie uszkodzic. da sie naprawic wszystko. tylko jak ktos sam nasmarka jakas byle jaka spawarką do alu. to moga byc potem problemy ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN



Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na górê