Zobacz wątek - <i>[Triumph Speed Triple]</i> Triumph Speed Triple - duży, a
NAS Analytics TAG

[Triumph Speed Triple] Triumph Speed Triple - duży, a

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 2/9/2011, 16:48

Komentatorzy napisał(a):Dla mnie te lampy to koszmar (nie jestem tu odosobniony), niestety elimujący ten motocykl. Wygląda to tak, jakby odpadła owiewka, a właściciela nie było stać na nową. Motocykl jest z pewnością super (wygrywa większość porównań) ale wygląd również jest ważny. <br><hr>Gnypek<br>
Ale taka była idea budowy tego moto, ma wyglądać brutalnie tak jak by ktoś zerwał owiewki z super sporta. Tak było w starym tak jest w nowym. Mi się też podoba stare okrągłe lampy bardziej niż nowe. Ale mimo wszystko kupiłem własnie nowego i jestem zadowolony<br><hr>m
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 2/9/2011, 20:34

Komentatorzy napisał(a):jeździłem na jeździe próbnej, przy zestawie fabrycznych owiewek spokojnie poleciałem 230 i nie urwało głowy. Byłoby więcej, ale wolałem nie szaleć na nie swoim motocyklu. Od siebie dodam że motocykl rewelacyjnie spisuje się w korkach, on wręcz błagał o to, żeby śmigać między autami. Nie do końca mogę się zgodzić ze zdaniem, że street triple będzie lepszy pod względem funu czy porównywalny pod względem dynamiki. To nie ta liga.<br><hr>stefan<br>
Komentatorzy napisał(a):Tak myślisz? No to chyba nie do końca jeździłeś i jednym i drugim. Oczywiście, że speed jest mocniejszy ale nie tyle mocą co momentem obrotowym. Natomiast street jest absolutnie genialny. Miałem okazję jeździć bezpośrednio po sobie streetem i speedem i dając im maksymalnie w tyłek porównywałem osiągane prędkości na tych samych odległościach. Na 400metrach czyli na 1/4 mili obydwa osiągały idealnie ok 185km/h (pewnie bardziej ciągnąc na niższych biegach możnaby wyciągnąć nieco więcej). I co ciekawe - pod dość sporą górkę - wynik był identyczny jak na prostej. Street wkręca się bardziej miękko ale za to wkręca się szybciej. To absolutnie genialny motocykl. Na udowodnienie tych słów mogę powiedzieć, że zamieniłem 3-letniego speeda na nówkę streeta i na dodatek trochę gotówki mnie to kosztowało. I jestem baaardzo zadowolony. A jazda motocyklem ponad 30kg lżejszym - to poezja i warta poświęcenia nie tylko mocy, nie tylko momentu ale i prestiżu związanego z dużą pojemnością jakimi dysponuje speed...<br><hr>js<br>
Komentatorzy napisał(a):A jak skrzynia i sprzęgło w tym małym? Też takie drewniane jak w Speedzie?<br><hr>Kaktus<br>
Komentatorzy napisał(a):Bez porównania lepiej, wszystko chodzi jak w japończykach. <br><hr>Gonzo<br>
Dzięki. To jeszcze jedno: gdzie te silniki mają łańcuch rozrządu - z boku czy pomiędzy garami?<br><hr>Kaktus
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 3/9/2011, 00:26

Komentatorzy napisał(a):jeździłem na jeździe próbnej, przy zestawie fabrycznych owiewek spokojnie poleciałem 230 i nie urwało głowy. Byłoby więcej, ale wolałem nie szaleć na nie swoim motocyklu. Od siebie dodam że motocykl rewelacyjnie spisuje się w korkach, on wręcz błagał o to, żeby śmigać między autami. Nie do końca mogę się zgodzić ze zdaniem, że street triple będzie lepszy pod względem funu czy porównywalny pod względem dynamiki. To nie ta liga.<br><hr>stefan<br>
Komentatorzy napisał(a):Tak myślisz? No to chyba nie do końca jeździłeś i jednym i drugim. Oczywiście, że speed jest mocniejszy ale nie tyle mocą co momentem obrotowym. Natomiast street jest absolutnie genialny. Miałem okazję jeździć bezpośrednio po sobie streetem i speedem i dając im maksymalnie w tyłek porównywałem osiągane prędkości na tych samych odległościach. Na 400metrach czyli na 1/4 mili obydwa osiągały idealnie ok 185km/h (pewnie bardziej ciągnąc na niższych biegach możnaby wyciągnąć nieco więcej). I co ciekawe - pod dość sporą górkę - wynik był identyczny jak na prostej. Street wkręca się bardziej miękko ale za to wkręca się szybciej. To absolutnie genialny motocykl. Na udowodnienie tych słów mogę powiedzieć, że zamieniłem 3-letniego speeda na nówkę streeta i na dodatek trochę gotówki mnie to kosztowało. I jestem baaardzo zadowolony. A jazda motocyklem ponad 30kg lżejszym - to poezja i warta poświęcenia nie tylko mocy, nie tylko momentu ale i prestiżu związanego z dużą pojemnością jakimi dysponuje speed...<br><hr>js<br>
Komentatorzy napisał(a):A jak skrzynia i sprzęgło w tym małym? Też takie drewniane jak w Speedzie?<br><hr>Kaktus<br>
Komentatorzy napisał(a):Bez porównania lepiej, wszystko chodzi jak w japończykach. <br><hr>Gonzo<br>
Komentatorzy napisał(a):Dzięki. To jeszcze jedno: gdzie te silniki mają łańcuch rozrządu - z boku czy pomiędzy garami?<br><hr>Kaktus<br>
I w dużym i w małym z boku<br><hr>Gonzo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/9/2011, 09:52

Komentatorzy napisał(a):jeździłem na jeździe próbnej, przy zestawie fabrycznych owiewek spokojnie poleciałem 230 i nie urwało głowy. Byłoby więcej, ale wolałem nie szaleć na nie swoim motocyklu. Od siebie dodam że motocykl rewelacyjnie spisuje się w korkach, on wręcz błagał o to, żeby śmigać między autami. Nie do końca mogę się zgodzić ze zdaniem, że street triple będzie lepszy pod względem funu czy porównywalny pod względem dynamiki. To nie ta liga.<br><hr>stefan<br>
Komentatorzy napisał(a):Tak myślisz? No to chyba nie do końca jeździłeś i jednym i drugim. Oczywiście, że speed jest mocniejszy ale nie tyle mocą co momentem obrotowym. Natomiast street jest absolutnie genialny. Miałem okazję jeździć bezpośrednio po sobie streetem i speedem i dając im maksymalnie w tyłek porównywałem osiągane prędkości na tych samych odległościach. Na 400metrach czyli na 1/4 mili obydwa osiągały idealnie ok 185km/h (pewnie bardziej ciągnąc na niższych biegach możnaby wyciągnąć nieco więcej). I co ciekawe - pod dość sporą górkę - wynik był identyczny jak na prostej. Street wkręca się bardziej miękko ale za to wkręca się szybciej. To absolutnie genialny motocykl. Na udowodnienie tych słów mogę powiedzieć, że zamieniłem 3-letniego speeda na nówkę streeta i na dodatek trochę gotówki mnie to kosztowało. I jestem baaardzo zadowolony. A jazda motocyklem ponad 30kg lżejszym - to poezja i warta poświęcenia nie tylko mocy, nie tylko momentu ale i prestiżu związanego z dużą pojemnością jakimi dysponuje speed...<br><hr>js<br>
Komentatorzy napisał(a):A jak skrzynia i sprzęgło w tym małym? Też takie drewniane jak w Speedzie?<br><hr>Kaktus<br>
Komentatorzy napisał(a):Bez porównania lepiej, wszystko chodzi jak w japończykach. <br><hr>Gonzo<br>
Komentatorzy napisał(a):Dzięki. To jeszcze jedno: gdzie te silniki mają łańcuch rozrządu - z boku czy pomiędzy garami?<br><hr>Kaktus<br>
Komentatorzy napisał(a):I w dużym i w małym z boku<br><hr>Gonzo<br>
Podziękował :)<br><hr>Kaktus
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/9/2011, 12:34

Komentatorzy napisał(a):Dla mnie te lampy to koszmar (nie jestem tu odosobniony), niestety elimujący ten motocykl. Wygląda to tak, jakby odpadła owiewka, a właściciela nie było stać na nową. Motocykl jest z pewnością super (wygrywa większość porównań) ale wygląd również jest ważny. <br><hr>Gnypek<br>
Komentatorzy napisał(a):Ale taka była idea budowy tego moto, ma wyglądać brutalnie tak jak by ktoś zerwał owiewki z super sporta. Tak było w starym tak jest w nowym. Mi się też podoba stare okrągłe lampy bardziej niż nowe. Ale mimo wszystko kupiłem własnie nowego i jestem zadowolony<br><hr>m<br>
Masz rację, ale to okrągłe lampy... Dobrze zrobiłeś (zresztą sam o tym pewnie wiesz), bo tak jak pisałem, to nie przypadek, że Triumph wygrywa większość porównań. Żałuję, że nie miałem do tej pory okazji się przejechać. Może nawet pokochałbym te nowe lampy :)<br><hr>Gnypek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/9/2011, 17:11

Król jest nagi...!!!<br><hr>Gzibooo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/9/2011, 23:32

Dzisiaj jeździłem na testach speedem to jest to. Dynamika bardzo dobra, praktycznie liniowe oddawanie mocy , bez zadyszek, czy nagłych wystrzałów energii. Co do skrzyni na początku biegi wskakiwały ciężko, ale jak się to robi mocno i dynamicznie to wszystko wchodzi płynnie. Myślę że jak się zmieni sety to jeszcze będzie wygodniej. Ciężar (sam mam ponad 100 kg i prawie 190 wzrostu) nie czuć tej wagi jest bardzo zwrotny. Hamulce - bardzo dobre, nie zero - jeden, tylko dobre i skuteczne dawkowanie. Przewody w oplocie
Co najważniejsze pozycja jest bardzo wygodna (a to jest rzadkie), nogi nie są podkulone a mimo to można swobodnie wchodzić w zakręt.
Cały dzień na moto po warszawie, trochę w korkach tu sprawuje się bardzo dobrze - nie jest za szeroki, długie proste tu moc jest rewelacyjna, najpiękniejsza jest elastyczność na każdym biegu i zakresie obrotów ciągnie jak oszalały. A do tego nie jest wariatem którego nie można okiełzać, moc nie przytłacza - można jeździć spokojnie i nie odczuwać tej mocy, ale jak trzeba potrafi pokazać zadziorność. Spalanie po całym dniu na komputerze wyszło 6,4 - czyli nie najgorzej. Dźwięk na oryginalnym tłumiku jest boski - więc na akcesoryjnym będzie jeszcze lepiej. Każda prze-gazówka i już ma się miejsce do przejechania między samochodami. Chyba sobie go kupie - dobra cena<br><hr>trampek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/9/2011, 07:58

przecież ta felga z tyłu jest 5-cio ramienna a nie 10-cio !!!<br><hr>Mike
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/9/2011, 11:15

Komentatorzy napisał(a):a co się stało z lewy deklem? cały pocharatany jak by ktoś wyglebił, ale reszta moto całkiem nienagannym stanie<br><hr>haribo<br>
Może dlatego że barany z motogenu testowali go 2 dni wcześniej :)<br><hr>triple
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/9/2011, 11:15

Komentatorzy napisał(a):a co się stało z lewy deklem? cały pocharatany jak by ktoś wyglebił, ale reszta moto całkiem nienagannym stanie<br><hr>haribo<br>
Może dlatego że barany z motogenu testowali go 2 dni wcześniej :)<br><hr>triple
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/9/2011, 08:56

bardzo dobry, rzeczowy test<br><hr>FGuru
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê