Zobacz wÄ…tek - Suzuki Bandit 650 GSF 650SA ABS Problemy z obrotami przy 5-7
NAS Analytics TAG

Suzuki Bandit 650 GSF 650SA ABS Problemy z obrotami przy 5-7

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Suzuki Bandit 650 GSF 650SA ABS Problemy z obrotami przy 5-7

Postprzez tylwa » 30/8/2011, 22:35

Dwa tygodnie temu kupiłem bandita 650s z 2008 r to mój pierwszy motor wiec słabo sie znam a mianowicie od tygodnia mam z nim problem przy ok.5-7tys obrotach gdy po odkręceniu manetki na fula dochodzi do 5-7 tys przymula i juz słabo idzie na każdym biegu zaznaczam ze na jałowym też. ale gry popuszczę troszkę obroty idą dalej ale juz wolniej. mam wrażenie jest takie jak by brakowało paliwa albo jak wydostawał dużo powiece może ktoś spotkał sie z czymś takim świece wymienione filtr powietrza czysty moto jest na wtrysku wiec regulacja gaźników odpada javascript:emoticon(':cry:')
Avatar użytkownika
tylwa
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 30/8/2011, 22:22
Lokalizacja: Bergamo


Postprzez mendzik » 8/9/2011, 17:42

skoro moto na wtrysku to być może ich wina lub sonda pogrywa i źle dobiera mieszankę
mendzik
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 7/8/2011, 16:53
Lokalizacja: nowe miasteczko


Postprzez tylwa » 8/9/2011, 21:06

A morze to być jakaś blokada mocy bo tez o taki czymś słyszałem. Tylko nie wie jak to działa.
Avatar użytkownika
tylwa
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 30/8/2011, 22:22
Lokalizacja: Bergamo

Postprzez tylwa » 8/9/2011, 21:14

Jak silnik jest zimny to jest spoko to problem się pojawi na 10tys ale potem po nagrzaniu problem pojawi się na różnych obrotach 5-8tys .Czy da się to sprawdzić w serwisie, po podpięciu do komputera.
Avatar użytkownika
tylwa
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 30/8/2011, 22:22
Lokalizacja: Bergamo

Postprzez sonycbr77 » 9/9/2011, 09:13

to napewno nie jest blokada mocy ze raz na 10tys raz na 5 podlaczenie pod komputer na serwisie by pewnie wyjasnilo sprawe
Avatar użytkownika
sonycbr77
Bywalec
 
Posty: 853
Dołączył(a): 2/12/2010, 13:28
Lokalizacja: Turek

Postprzez tylwa » 8/10/2011, 14:30

Po wymianie: oleju, filtrów, świec nic się nie zmieniło. Wreszcie pojechałem do serwisu suzuki italia i po podpięciu do komputera się rozczarowałem. Okazało się, że nic nie wyszło i jest w porządku. Nagle dostałem oświecenia i pomyślałem, że to może być problem z paliwem a dokładnie z pompką paliwową, więc zasugerowałem, aby sprawdzić na serwisie pompkę paliwową i wtedy serwisant mi powiedział, że w pompce znajduje się filtr paliwa, który może być zabrudzony, ale wspomniał, iż to jest rzadkością, aby był zabrudzony. Po sprawdzeniu w książce, jaką pompka powinna mieć wydajność (166 ml 10s nie mniej) a pompka miała wydajność tylko 148 ml. Motor pozostawiłem w serwisie, odbierając na drugi dzień po wymianie filtru paliwa jest wszystko w porządku. Powód zabrudzenia filtra to pojawienie się rdzy w baku, co czeka malowanie lub częsta wymiana filtru. Koszt naprawy to: 20 euro+70 euro robocizna ( 1h robocza to 35 euro) Spodziewałem się forum coś więcej a dokładnie fachową podpowiedź a tu taki mały filtr a nikt mi nie zasugerował. Pozdrawiam kolegów na forum, którzy próbowali mi pomóc.

przeczytaj jeszcze raz regulamin w punkcie pisania postu pod swoim postem i zapoznaj się z zasadą użycia opcji "edytuj"

senekkorzenna
Avatar użytkownika
tylwa
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 30/8/2011, 22:22
Lokalizacja: Bergamo



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê