Zobacz wątek - Yz 125 vs 250f
NAS Analytics TAG

Yz 125 vs 250f

Enduro, Cross
_________

Yz 125 vs 250f

Postprzez ganek_95 » 29/8/2011, 09:28

Witam chodzi o te dwa motocykle w temacie i ktory lepiej pokaze swoje atuty na jakim podlozu , ktory lepiej do lasu i tanszy w utrzymaniu. Nie jezdzilbym wyczynowo , tak raczej srednio amatorsko.
ganek_95
Świeżak
 
Posty: 73
Dołączył(a): 24/11/2010, 16:02
Lokalizacja: Łagów Lubuski


Postprzez oride16 » 29/8/2011, 10:00

Moc podobna. Wiadomo, że 4t lepiej będzie sobie radził w lesie gdyż ma lepszy dół(oddaje moc z samego dołu).. Yz to typowy motor na tor, ja go mam i do lasu się nie nadaje. Strasznie go męczy taka jazda. Trzeba naprawdę dobrze namachać się manetką, żeby on wogóle jechał po takich terenach. Tańsze w utrzymaniu z reguły są czterosuwy. Choć tak naprawdę nie ma wielkiej różnicy. Zastanów się dobrze, czy potrzebny Ci jest cross, zobacz sobie na motory typu enduro (klx 250).

Pozdr.
Yamaha yz 125 99"
Avatar użytkownika
oride16
Świeżak
 
Posty: 158
Dołączył(a): 31/5/2011, 12:19
Lokalizacja: Kielce


Postprzez barek253 » 29/8/2011, 10:41

na las wez sobie 4t mniej ci spali bd mial lepszy dol nie bd sie tak meczyl jak seta
ale tu w 4t remonty i koszty utrzymania sa wieksze szczegolnie jak sie nie znasz
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez kipcio8 » 29/8/2011, 11:04

2t jak umiesz jezdzic wyjedziesz tam gdzie 4t sam jezdze yz 250 i wyjezdzam wszędzie tam gdzie wr 450
Poza tym 2t Jest cięższy w prowadzeniu i to jest fajne bo w 4t jest nudno nie myszkuje itp.
2T jest tańszy w utrzymaniu
Ja bym na twoim miejscu wybrał 2t zawsze możesz kupić 250 mocy ci nie braknie i masz pewność ze w terenie dasz rade
Pozdrawiam 2T !!!!!
kipcio8
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 11/2/2011, 21:55
Lokalizacja: kletno

Postprzez henio12323 » 29/8/2011, 21:20

haha ale porównanie że 125 wjedziesz tam gdzie 450 :P akurat cie ździwie ale 125 jest lepsza w kazdy teren. 450 jest czasem za cięzka ;)

do lasu duzo lepiej sprawdza sie 4T. nie chodzi tu o spalanie, oddawanie mocy, czy remonty. przede wszystkim 4T w miare lubi jazde na jednostajnych obrotach ( choc i tak w lesie sie operuje manetką) 2T musi miec ciagle manetke kręconą, wyczynówki nie lubia długich prostych ;/ co innego hard enduro. ale tez np ktm EXC-F 250 a EXC 125, z tych obu EXC-f to ciekawsze moto na rajdy długodystansowe
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kipcio8 » 29/8/2011, 21:35

Z tymi jednostajnymi obrotami to fakt jest to denerwujące ale da sie przezyc
Henio muwisz ze sie lepiej sprawdza 4t nie prawda jest łatwiejszy i przyjemniejszy w prowadzeniu a nie sie lepiej sprawdza
kipcio8
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 11/2/2011, 21:55
Lokalizacja: kletno

Postprzez henio12323 » 29/8/2011, 21:38

tu nie chodzi o denerwowanie ;) tylko o zażynanie silnika. 2T lubi wysokie obroty ale lubi byc wkręcany. anie zarzynany na wysokich obrotach. w dodatku taka jazda strasznie xle wpływa na oddawanie ciepła, i smarowanie tłoczka i cylka. jednym słowem moto sie mniej męczy na torze niż w lesie.

i dobrze napisałem ;) lepiej sie sprawdza. przejedź sobie 150 km jednego dnia na 2T i na 4T. i ocen co sie sprawdza lepiej :)
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na gr