Problem Peugeot XPS 50
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Problem Peugeot XPS 50
Mam problem z moim Peugeotem, ma muła przy ruszaniu później jakoś idzie, ale V-max też nie jest zadowalający bo 75km/h.
Ma on gaźnik dellort 14-dysza w nim to 115 ,jakiś sportowy wydech(chyba yasuni),cylinder to tec 50 zel i zębatka tylna 53 i przednia 11.
Z tego co wiem to powinien mieć niezłe przyspieszenie i lepszy v-max.
Z góry dzięki za odp.
Ma on gaźnik dellort 14-dysza w nim to 115 ,jakiś sportowy wydech(chyba yasuni),cylinder to tec 50 zel i zębatka tylna 53 i przednia 11.
Z tego co wiem to powinien mieć niezłe przyspieszenie i lepszy v-max.
Z góry dzięki za odp.
Ostatnio edytowano 29/8/2011, 16:43 przez nedved22, łącznie edytowano 1 raz
- nedved22
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 28/8/2011, 12:48
- Lokalizacja: Łódź
nie ma zadnej róznicy xd to są te same silniki ;P w zasadzie te podróbki są czasem mocniejsze względem np yamahy DT bo seryjnie maja wieksze gaźniki.
co do całego problemu, to zdejmij pokrywe filtra powietrza, u mnie po tuningu za mało tlenu dostawał i włąsnie zamulał zwłaszcza z dołu. jak sciagałem pokrywe szedł od razu. ostatecznie pomogło powiekszego otworu wlotowego.
co do całego problemu, to zdejmij pokrywe filtra powietrza, u mnie po tuningu za mało tlenu dostawał i włąsnie zamulał zwłaszcza z dołu. jak sciagałem pokrywe szedł od razu. ostatecznie pomogło powiekszego otworu wlotowego.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Fantas 120 to się lata osiemdziesiątką dobrze przygotowaną (np dt zamyka budzik nawet ta moja którą kiedyś miałem) a myślę że 50 dobrze przygotowana pójdzie 100 i więcej kiedyś miałem swap z derbi 50 i to szło jak burza tyko z przyśpieszeniem i momentem beznadzieja
na tyle słaby moment że zakatowałem sprzęgło po 25mth 


Yamaha Dt80MXS 7/10
KX80 r 99 8/10
Fantic rc80 99/10
KX80 r 99 8/10
Fantic rc80 99/10
-
lapfactor - Świeżak
- Posty: 121
- Dołączył(a): 25/7/2011, 19:16
- Lokalizacja: Poznań
taniej ale nie do konca dobrze ;/ zalezy jakie przełozenia chce sie osiągnąc ząb - 2 zeby z przodu to max. 3 zęby to juz za duzo i lepiej tyłem sie bawic. i tez bym sie dyszami nie bawił tak jak kolega dobrze prawi. jak jeździlo to tak ma jeździc ;P najpierw dobrze wyreguluj
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości