Zobacz wątek - Problem Peugeot XPS 50
NAS Analytics TAG

Problem Peugeot XPS 50

Enduro, Cross
_________

Problem Peugeot XPS 50

Postprzez nedved22 » 28/8/2011, 13:02

Mam problem z moim Peugeotem, ma muła przy ruszaniu później jakoś idzie, ale V-max też nie jest zadowalający bo 75km/h.
Ma on gaźnik dellort 14-dysza w nim to 115 ,jakiś sportowy wydech(chyba yasuni),cylinder to tec 50 zel i zębatka tylna 53 i przednia 11.
Z tego co wiem to powinien mieć niezłe przyspieszenie i lepszy v-max.
Z góry dzięki za odp.
Ostatnio edytowano 29/8/2011, 16:43 przez nedved22, łącznie edytowano 1 raz
nedved22
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 28/8/2011, 12:48
Lokalizacja: Łódź


Postprzez barek253 » 28/8/2011, 13:37

co ty chcesz to jest pierdziaweczka ile bys tym chcial latac 100km/h?
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39


Postprzez Fantas3k » 28/8/2011, 13:39

To tylko 50 może by leciał z 85 ale nic więcej na 125 typu Dt sie lata 120 czasem moze nawet więcej do 140 ale to zależy od zębatek. Ty masz francuza co w porównaniu z japońcem jest duża róznica.
Fantas3k
Bywalec
 
Posty: 777
Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
Lokalizacja: Jarocin

Postprzez henio12323 » 28/8/2011, 14:04

nie ma zadnej róznicy xd to są te same silniki ;P w zasadzie te podróbki są czasem mocniejsze względem np yamahy DT bo seryjnie maja wieksze gaźniki.

co do całego problemu, to zdejmij pokrywe filtra powietrza, u mnie po tuningu za mało tlenu dostawał i włąsnie zamulał zwłaszcza z dołu. jak sciagałem pokrywe szedł od razu. ostatecznie pomogło powiekszego otworu wlotowego.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez lapfactor » 28/8/2011, 14:40

Fantas 120 to się lata osiemdziesiątką dobrze przygotowaną (np dt zamyka budzik nawet ta moja którą kiedyś miałem) a myślę że 50 dobrze przygotowana pójdzie 100 i więcej kiedyś miałem swap z derbi 50 i to szło jak burza tyko z przyśpieszeniem i momentem beznadzieja :( na tyle słaby moment że zakatowałem sprzęgło po 25mth :D
Yamaha Dt80MXS 7/10
KX80 r 99 8/10
Fantic rc80 99/10
Avatar użytkownika
lapfactor
Świeżak
 
Posty: 121
Dołączył(a): 25/7/2011, 19:16
Lokalizacja: Poznań

Postprzez nedved22 » 29/8/2011, 16:47

Zdjąłem pokrywę filtra i bez różnicy. Może spowodowane to jest tym że duża zębatka jest z tyłu albo za duża dysza?
nedved22
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 28/8/2011, 12:48
Lokalizacja: Łódź

Postprzez lapfactor » 30/8/2011, 11:06

dyszami nie kombinuj (co najwyżej iglicą) jak chcesz się bawić zębatkami to zmieniaj przednią (taniej) na większą
Yamaha Dt80MXS 7/10
KX80 r 99 8/10
Fantic rc80 99/10
Avatar użytkownika
lapfactor
Świeżak
 
Posty: 121
Dołączył(a): 25/7/2011, 19:16
Lokalizacja: Poznań

Postprzez henio12323 » 30/8/2011, 19:09

taniej ale nie do konca dobrze ;/ zalezy jakie przełozenia chce sie osiągnąc ząb - 2 zeby z przodu to max. 3 zęby to juz za duzo i lepiej tyłem sie bawic. i tez bym sie dyszami nie bawił tak jak kolega dobrze prawi. jak jeździlo to tak ma jeździc ;P najpierw dobrze wyreguluj
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez bakovy » 30/8/2011, 21:52

Jak masz silnik am6 to mozesz dać cylinder 90 ewentualnie wiekszy gażnik u mnie koledzy przy 50 nawet z 28mm jezdza
bakovy
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 16/4/2011, 12:57
Lokalizacja: Kielce



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr