KTM 85 sx
Posty: 13
• Strona 1 z 1
KTM 85 sx
Chciał bym kupić KTM'a 85 sx 19/16 używany rok 2009. Mam wzrostu 170cm. Chciał bym się od was dowiedzieć czy dobrze się sprawuje w terenie. Ja tylko bym nim jeździł po lesie i trochę po torze, to ma być mój pierwszy motor. Drogi jest w utrzymaniu i wgl. chciał bym wiedzieć prawie wszystko 

- niceprogamer
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 25/8/2011, 10:30
- Lokalizacja: Wyszków
85 Jest raczej na tor bo w teren sie wogule nie nadaje
125 sie ciężko jezdzi w terenie a co dopiero 85
zastanów sie nad 125 i ja polecam bardziej yamahe niż ktm ale jak kto chce koszty utrzyamnie nie są duże
Pozdrawiam
125 sie ciężko jezdzi w terenie a co dopiero 85
zastanów sie nad 125 i ja polecam bardziej yamahe niż ktm ale jak kto chce koszty utrzyamnie nie są duże

Pozdrawiam
- kipcio8
- Świeżak
- Posty: 41
- Dołączył(a): 11/2/2011, 21:55
- Lokalizacja: kletno
kipcio8 no jak się nie umie jeżdzić to faktycznie 85 w ternen się nie nadaje
ale jak poperacujesz nad techniką jazdy jest zarąbiście tyko to nie jest dt że posdzisz dupe i nic nie robisz
mój kx radzi sobie lepiej w terenie niż na toże na toże zaczyna brakować mi mocy nie słuchaj takich bajek że cross nie nadaje się w teren tak mówią tylko lenie!! oczywiście będzie bardziej narowisty i nieprzewidywalny ale za to kondycje se poćwiczysz
rozpatrz nie tylko ktm są jeszcze przecież cr yz kx bo jak będzie tyle ktm to co za różnorodność do dupy dlatego ja jak kupuje następne moto to zawsze innej marki niż poprzednie właśnie sprzedaje swojego kx więc jak ale nie wiem bo mówisz żę chcesz z roku 2009 a on jest 99 http://allegro.pl/kawasaki-kx80-doinwestowany-i1790971679.html (otwórz link)



Yamaha Dt80MXS 7/10
KX80 r 99 8/10
Fantic rc80 99/10
KX80 r 99 8/10
Fantic rc80 99/10
-
lapfactor - Świeżak
- Posty: 121
- Dołączył(a): 25/7/2011, 19:16
- Lokalizacja: Poznań
niech kupi sobie dt 125 i powinna mu wystarczyc, crossy nie służą do jazdy po lasach tylko torach, ich zastosowaniem są tory
i lepiej na tym wyjdziesz, taniej i oszczędniej, a dodatkowo i czesci tansze i eksploatacja tańsza
szukaj czegos z enduro
i lepiej na tym wyjdziesz, taniej i oszczędniej, a dodatkowo i czesci tansze i eksploatacja tańsza
szukaj czegos z enduro
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
dokładnie crossówka to moto na tor. krótkie biegi, niska masa, niski v max. na lasy łąki itp są hard enduraki. crossówki sie zażynaja w lesie, pala jak smoki i tłoki trzeba w plecak brac
crossówki są bardzo wymagajace wiec czasem lepiej na początek kupic własnie softa np DT 125 jak kolega bosti wyzej napisał
koszt utrzymania nie wielkie. a jako 1 moto i tak da wieeeele frajdy. i mozna wjechac tym wszędzie. nie ma za mało mocy - ale to po prostu nie wyscigówka
a co do sporu yamaha ktm - to lepsze co w lepszym stanie ;P koszta, eksploatacja, psucie sie wszystko stoi na tym samym poziomie o ile moto są równie zadbane

crossówki są bardzo wymagajace wiec czasem lepiej na początek kupic własnie softa np DT 125 jak kolega bosti wyzej napisał


a co do sporu yamaha ktm - to lepsze co w lepszym stanie ;P koszta, eksploatacja, psucie sie wszystko stoi na tym samym poziomie o ile moto są równie zadbane
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Garnica między hard enduro a crossem się zatarła więc nie wiem o co te krzyki honda cre 125 i 250 to to samo co cr ale w enduro sobie radzą i jeszcze ktm exc i huska wr to właściwie cross z innymi przełożeniami i innym ułożeniem kanałów w cylindrze ale to nadal wciąż cross z lampami przecież wiele zawodników startuje crossami w enduro a cross country ? a w Krzeszowicach w ekipie HrVM czy jak mu tam też jest pełno crossów a oni podjazdy robią i sobie te crossy radzą ja tam crossem ganiam po lesie torze trasach enduro poligonie i nic się nie grzeje nie stuka i działa prawidłowo no chyba że ktoś chce ganiać po duktach leśnych 120km/h (czego bym nie zrobił z czystego rozsądku bo bliskie spotkanie z drzewem przy takich prędkościach to musi być coś na dodatek spacerowicze) ale cross to nie jest dobry motor na początek więc tak jak mówią koledzy wyżej dt kmx 

Yamaha Dt80MXS 7/10
KX80 r 99 8/10
Fantic rc80 99/10
KX80 r 99 8/10
Fantic rc80 99/10
-
lapfactor - Świeżak
- Posty: 121
- Dołączył(a): 25/7/2011, 19:16
- Lokalizacja: Poznań
ludzie jezdza crosami bo na hardy nie ma kasy bo sa wiele drozsze
co do krzeszowic to zeczywiscie fajnie sie bawia
na tej yzf 250 ladnie jezdzi i ze to full to nie ma znaczenia widac daje rade
jest film w ktorym zrobili 400km trase i wszystko bylo fajnie i yzfa dala rade
a na las 250 2t bardziej sie nadaje jak 125 czy 85 bo az tak sie nie bedzie meczyc ale nikt nie mowi ze sie nie da tym polatac bo sie da
nie wiem ile autor ma lat ale na ten wzrost wez juz 125 na poczatku spokojnie polatasz i dasz rade 85 szkoda na poczatek jesli koniecznie chcesz crossa i tu widze ze z 09 r wiec troche kasy masz to moze za ta cene np crf 250
co do krzeszowic to zeczywiscie fajnie sie bawia
na tej yzf 250 ladnie jezdzi i ze to full to nie ma znaczenia widac daje rade
jest film w ktorym zrobili 400km trase i wszystko bylo fajnie i yzfa dala rade
a na las 250 2t bardziej sie nadaje jak 125 czy 85 bo az tak sie nie bedzie meczyc ale nikt nie mowi ze sie nie da tym polatac bo sie da
nie wiem ile autor ma lat ale na ten wzrost wez juz 125 na poczatku spokojnie polatasz i dasz rade 85 szkoda na poczatek jesli koniecznie chcesz crossa i tu widze ze z 09 r wiec troche kasy masz to moze za ta cene np crf 250
- barek253
- Mieszkaniec forum
- Posty: 1999
- Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39
lapfactor niestety masz i nie masz racji do konca. to prawda że granica full cross/ hard enduro jest bardzo cienka. ale jest również bardzo znacząca w jeździe. jeździłem ktmem SX 525 i mam EXC 525 - 2 rózne moto. SX ma zawieszenie pod tor, niby długie (bo tylko 4) ale krótkie przełozenia. i oddawanie mocy. rwie od razu trzeba opone mieć nówke zawsze xd
enduro spokojniej oddaje moc co nie znaczy że słabo, przełozenia ma idealne do cross country. i tak jak barek mówi. nie kazdego stac na harda. i ludzie startują wyczynówkami w krótkich rajdach CC. ale grubsze rajdy są zazwyczaj smigane na hardach, a przynajmniej one zawsze wygrywaja
dla przykjładu SX a EXC 99% częsci pasują wymiennie
enduro spokojniej oddaje moc co nie znaczy że słabo, przełozenia ma idealne do cross country. i tak jak barek mówi. nie kazdego stac na harda. i ludzie startują wyczynówkami w krótkich rajdach CC. ale grubsze rajdy są zazwyczaj smigane na hardach, a przynajmniej one zawsze wygrywaja

dla przykjładu SX a EXC 99% częsci pasują wymiennie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości