yz 250 koło lata
Posty: 6
• Strona 1 z 1
yz 250 koło lata
Witam dziś zmieniłem dętke w moje yz 250 i zaczeło mi koło latać z przodu wcześniej nie latało a teraz tak jakby było krzywe koło łożyska są ok i nie wiem co mam zrobić ;( pomóżcie
- kipcio8
- Świeżak
- Posty: 41
- Dołączył(a): 11/2/2011, 21:55
- Lokalizacja: kletno
czy to na pewno dobry dział ? pewnie nie umiesz dokręcac ośki.
robisz to tak. jak masz juz oske wsadzoną to jak patrzysz od przodu na moto dokręcasz lewe mocowanie oski. i dokręcasz z prawej strony nakrętke na maxa. potem dokręcasz prawe mocowanie ośki, i odkręcasz znowu lewe mocowanie wtedy laga sie ustawia na prosto. i wtedy dokręcasz lewe i gotowe ty pewnie skręciłes lewe mocowanie a potem prawe i masz luz
robisz to tak. jak masz juz oske wsadzoną to jak patrzysz od przodu na moto dokręcasz lewe mocowanie oski. i dokręcasz z prawej strony nakrętke na maxa. potem dokręcasz prawe mocowanie ośki, i odkręcasz znowu lewe mocowanie wtedy laga sie ustawia na prosto. i wtedy dokręcasz lewe i gotowe ty pewnie skręciłes lewe mocowanie a potem prawe i masz luz
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Witam
Henio mam prośbę.
Czy możesz wyjaśnić po co na koniec poluzowujesz lewe mocowanie lagi do oski ?
Nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie jeśli mam dokręcona śrubę oski i poluzuje mocowanie oski do lagi po przeciwnej stronie (w Twoim poście lewa, u mnie też) to zawsze laga trochę "odejdzie". Potem te luzy pozostają na kole - lata miedzy zaciskiem hamulca a ślimakiem...
Ja u siebie robiÄ™ tak:
1. Zakładam ośkę.
2. Blokuje prawe mocowanie oski do laga (przeciwna strona od gwintu na ośce).
3. Dokręcam nakrętkę oski, z wyczuciem. Tak żeby wszelkie luzy zlikwidować. Oczywiście dystansy muszą zachować równoległe ustawienie lag.
4. Dokręcam prawe mocowanie oski do laga.
5. Dokręcam porządnie ośkę.
Pozdrawiam
Henio mam prośbę.
Czy możesz wyjaśnić po co na koniec poluzowujesz lewe mocowanie lagi do oski ?
Nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie jeśli mam dokręcona śrubę oski i poluzuje mocowanie oski do lagi po przeciwnej stronie (w Twoim poście lewa, u mnie też) to zawsze laga trochę "odejdzie". Potem te luzy pozostają na kole - lata miedzy zaciskiem hamulca a ślimakiem...
Ja u siebie robiÄ™ tak:
1. Zakładam ośkę.
2. Blokuje prawe mocowanie oski do laga (przeciwna strona od gwintu na ośce).
3. Dokręcam nakrętkę oski, z wyczuciem. Tak żeby wszelkie luzy zlikwidować. Oczywiście dystansy muszą zachować równoległe ustawienie lag.
4. Dokręcam prawe mocowanie oski do laga.
5. Dokręcam porządnie ośkę.
Pozdrawiam
- freshes
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 8/5/2011, 14:08
- Lokalizacja: Rumia
juz ci wyjasniam. jak pewnie widziałeś oske ona jest z jednej strony cienka a z drugiej gruba. cienka część ma byc docisnieta na maxa. ona "zwiera" jedna lage z piastą i dociska to grubszej częsci ośki z drugiej strony. i teraz tak jakby obrazowo łozyska są dociskane z obu stron. żeby dokręcic oske musisz zablokowac ta grubszą strone, najlepiej to zrobic skręcajac lage. a potem sie odkręca lage by sie sama ustawiła w pozycji pionowej. jak najpierw skrecisz a potem sciagniesz oske to zakosuje ci sie i bedzie zawieha ciezej pracowała lub nawet moze uszczelniacz strzelic 

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości