Zobacz wątek - yz 250 koło lata
NAS Analytics TAG

yz 250 koło lata

Dla fanów czterokołowców
_________

yz 250 koło lata

Postprzez kipcio8 » 24/8/2011, 19:41

Witam dziś zmieniłem dętke w moje yz 250 i zaczeło mi koło latać z przodu wcześniej nie latało a teraz tak jakby było krzywe koło łożyska są ok i nie wiem co mam zrobić ;( pomóżcie
kipcio8
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 11/2/2011, 21:55
Lokalizacja: kletno


Postprzez henio12323 » 24/8/2011, 20:09

czy to na pewno dobry dział ? pewnie nie umiesz dokręcac ośki.

robisz to tak. jak masz juz oske wsadzoną to jak patrzysz od przodu na moto dokręcasz lewe mocowanie oski. i dokręcasz z prawej strony nakrętke na maxa. potem dokręcasz prawe mocowanie ośki, i odkręcasz znowu lewe mocowanie wtedy laga sie ustawia na prosto. i wtedy dokręcasz lewe i gotowe ty pewnie skręciłes lewe mocowanie a potem prawe i masz luz
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kipcio8 » 24/8/2011, 20:47

dziękuje bardzo sorry że ten dział ale sie pomyliłem
kipcio8
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 11/2/2011, 21:55
Lokalizacja: kletno

Postprzez freshes » 24/8/2011, 21:49

Witam

Henio mam prośbę.
Czy możesz wyjaśnić po co na koniec poluzowujesz lewe mocowanie lagi do oski ?
Nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie jeśli mam dokręcona śrubę oski i poluzuje mocowanie oski do lagi po przeciwnej stronie (w Twoim poście lewa, u mnie też) to zawsze laga trochę "odejdzie". Potem te luzy pozostają na kole - lata miedzy zaciskiem hamulca a ślimakiem...

Ja u siebie robię tak:
1. Zakładam ośkę.
2. Blokuje prawe mocowanie oski do laga (przeciwna strona od gwintu na ośce).
3. Dokręcam nakrętkę oski, z wyczuciem. Tak żeby wszelkie luzy zlikwidować. Oczywiście dystansy muszą zachować równoległe ustawienie lag.
4. Dokręcam prawe mocowanie oski do laga.
5. Dokręcam porządnie ośkę.

Pozdrawiam
freshes
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 8/5/2011, 14:08
Lokalizacja: Rumia

Postprzez henio12323 » 29/8/2011, 21:26

juz ci wyjasniam. jak pewnie widziałeś oske ona jest z jednej strony cienka a z drugiej gruba. cienka część ma byc docisnieta na maxa. ona "zwiera" jedna lage z piastą i dociska to grubszej częsci ośki z drugiej strony. i teraz tak jakby obrazowo łozyska są dociskane z obu stron. żeby dokręcic oske musisz zablokowac ta grubszą strone, najlepiej to zrobic skręcajac lage. a potem sie odkręca lage by sie sama ustawiła w pozycji pionowej. jak najpierw skrecisz a potem sciagniesz oske to zakosuje ci sie i bedzie zawieha ciezej pracowała lub nawet moze uszczelniacz strzelic :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez EGLmotor » 26/9/2011, 12:50

Minęło już trochę czasu,więc może napiszesz czy udało Ci się poradzić z tym problemem i czy wszystko w porządku? czekam na Twoją odpowiedź.
EGLmotor
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 26/9/2011, 12:34



Powrót do Quady



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr