Miejsce do jazdy na crossie
• Strona 1 z 1
Miejsce do jazdy na crossie
Witajcie !!
Pomóżcie mi. Mam crossa i chcę znaleźć jakieś miejsce do jazdy w Gdyni lub w Rumii tak aby leśniczy mnie nie dopadł.
Za propozycje wielkie dzięki
Pozdrawiam !!
Pomóżcie mi. Mam crossa i chcę znaleźć jakieś miejsce do jazdy w Gdyni lub w Rumii tak aby leśniczy mnie nie dopadł.
Za propozycje wielkie dzięki

Pozdrawiam !!
- Kamill #99
- Świeżak
koleś myślisz że nie wpadłem na to? Tylko że jestem początkującym i chcę pojeźdźić nie po torze bo nie dam jeszcze rady !!
- Kamill #99
- Świeżak
no to pytaj okolicznych w swoim miescie. skąd mam wiedziec mieszkajac kilka set km od ciebie gdzie mozesz jeździc ? z gdyni nikogo na forum prócz Ciebie nie ma. wiec pomysl logicznie, albo google, albo wizja lokalna ;D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
-
henio12323 - Moderator
Kamill #99 napisał(a):koleś myślisz że nie wpadłem na to? Tylko że jestem początkującym i chcę pojeźdźić nie po torze bo nie dam jeszcze rady !!
miszczu a skąd ja mogę wiedziec jakie ty masz u siebie tereny i gdzie można jeździc??
ps: gdzie się nauczysz najszybciej jeździc? na torze pod okiem osób ogarniających i trenerów czy w lesie od pobliskich smerfów i grzybiarek?
ogarnij siÄ™..
-
Bostorn - Moderator
1)Masz prywatny tor w Redzie Rekowie - podjedz w niedzielÄ™ pogadaj z chlopakami. Moze sie dogadacie i pozwola Ci pojezdzic, a i pokaza jak sie nie zabic.
2) Gdynia Chwarzno kolejny tor. Tutaj nie wiem jak wygląda wjazd, ani kto tam jeździ.
A do lasu to na spacer albo rowerem, no chyba ze to twoj prywatny las
.
W lesie to mozesz uczÄ…c siÄ™ jazdy co najwyzej skrzywdzic siebie, kogos albo w ostatecznosci maszyne.
Wlasnie tor sluzy do nauki, gdzie nie masz drzew, korzeni, kamieni i ludzi.
A jak sa ludzie to chociaz nie chowaja sie za krzakami, tylko sluza rada i pomoca w razie awarii, bądź kontuzji - na początku jeździj obowiązkowo z kimś.
Pozdrawiam