Zobacz wątek - zestaw napędowy - jaki? za ile?
NAS Analytics TAG

zestaw napędowy - jaki? za ile?

Jakie rękawice, kask, gmole?
_________

zestaw napędowy - jaki? za ile?

Postprzez bryk77 » 12/8/2011, 16:17

Potrzebny mi nowy napęd do CBR F2. Podobno najlepszy jest DID.

Potrzebuję też opony (Power Sport). Te dwie rzeczy stanowią 1/3 wartości motocykla, a już w tym roku trochę zainwestowałem w moto...

http://moto.allegro.pl/uklad-napedowy-did-jt-cbr-600-91-96-f2-f3-x-ring-i1719897902.html (otwórz link)

http://moto.allegro.pl/naped-cbr-600-f-91-96-zestaw-napedowy-sunstar-i1725352292.html (otwórz link)

http://moto.allegro.pl/zestaw-napedowy-did-honda-cbr-600-f-91-96-did-i1760714782.html (otwórz link)

http://moto.allegro.pl/zestaw-napedowy-50zvmx-did-honda-cbr-600-91-96-i1760716147.html (otwórz link)

Takie znalazłem na allegro. Jest spora rozbieżność cenowa. Który zestaw warto kupić?
Avatar użytkownika
bryk77
Stały bywalec
 
Posty: 1212
Dołączył(a): 16/4/2010, 02:12
Lokalizacja: Radom/Piaseczno/Dublin


Postprzez Invi » 12/8/2011, 17:21

Ja polecam najmocniejszego DID'a, zakładasz i na długo masz spokój. Aż tak wiele droższy nie jest, a wytrzymuje naprawdę zaskakująco długo.

Ale zwykły DID (nie złoty), w SRAD'zie też mi służył ponad sezon i mimo że regulacji nie było wiele jak kupiłem moto to tylko raz go naciągnąłem.

No i złoty DID jest ładniutki ;)
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6274
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez limak14 » 12/8/2011, 20:54

A ja moge też polecić RK - tłoczony w Japonii. Bardzo dobry łańcuch, alternatywa dla DIDa - tańszy, i moim zdaniem jakościowo bardzo dobry. Sprzedałem sporo tego i nie było reklamacji czy niezadowolenia klientów.
Avatar użytkownika
limak14
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Postprzez radziorek15 » 12/8/2011, 21:55

invinciblee a to nie jest tak, że ten złoty kolorek to tylko bajer i nic nie daje do wytrzymałości. Kiedyś widziałem w jakimś sklepie motocyklowym w necie taką tabelkę z której jasno wynikało, że ten złoty kolorek to tylko efekt wizualny.
er5 + SV650S / svforum.pl(wisznia)
radziorek15
Świeżak
 
Posty: 95
Dołączył(a): 16/3/2011, 13:12
Lokalizacja: Białystok

Postprzez Invi » 12/8/2011, 23:00

Nie wiem, w każdym bądź razie złoty jest najbardziej seksi :P

Wytrzymałość i tak trzeba patrzeć po oznaczeniu bo i tak chyba kilka modeli łańcuchów DID'a było "złote".
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6274
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez radziorek15 » 12/8/2011, 23:12

podobno te złote mają dodatkowo oznaczenie G&B
NZ-bez uszczelnień
VX-wzmocniony x-ring
VM-superwzmocniony x-ring
ZVM-X-najmocniejszy x-ring

To właśnie było w tej tabelce, bo nawet spisałem ją sobie na kartce :D
er5 + SV650S / svforum.pl(wisznia)
radziorek15
Świeżak
 
Posty: 95
Dołączył(a): 16/3/2011, 13:12
Lokalizacja: Białystok

Postprzez bryk77 » 13/8/2011, 03:51

Dzięki za odpowiedzi. limak14, jednak wielkiej różnicy w cenie nie ma, a podobno DID to DID...

Znalazłen na allegro złoty łańcuch DID VM i zębatki JT za 449 zł. Cena jest atrakcyjna - 290 zł mniej niż DID ZVMX.

http://moto.allegro.pl/naped-honda-cbr-600-f2-f3-91-96-did-vm-zloty-jt-i1733969063.html (otwórz link)

Warto?

P.S. Jest złoty.. +1 do lansu 8)
Avatar użytkownika
bryk77
Stały bywalec
 
Posty: 1212
Dołączył(a): 16/4/2010, 02:12
Lokalizacja: Radom/Piaseczno/Dublin

Postprzez Meciek » 14/8/2011, 11:40

Ja mam identyczny zestaw u siebie w gixerze. Zrobiłem 12 tys i minimalnie się wydłużył. Ten najmocniejszy brałbym gdybym miał jakiegoś litra albo ostrą V.
Avatar użytkownika
Meciek
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1935
Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
Lokalizacja: z Wrocka

Postprzez pan_wiewiorka » 15/8/2011, 10:20

Ja ostatnio miałem wymianę i założyłem DID z tym, że nie złoty a jakiś tam hiper wzmocniony. Ważne aby miał podwójne x-ringi. Do tego komplet zębatek Sunstara, podobno dość długo wytrzymują. Trzeba sobie uzmysłowić jedno, wymieniasz cały napęd, zatem łańcuch i obie zębatki. Jedyne, co znacznie może wydłużyć żywotność napędu, to odpowiednia konserwacja. Wg mnie lepiej różnicę tych 300 zł zainwestować w motooilera niż dokładać do koloru łańcucha. Nie spotkałem się jeszcze z sytuacja, w której zębatki przeżyją łańcuch zatem dopłacanie kilku stów do złotego łańcucha superduperwzmocnionego ma sens tylko wtedy, kiedy jeździsz dwudziestoletnią bejcą i chcesz rwać małolaty pod gimnazjum.
pan_wiewiorka
 

Postprzez bryk77 » 15/8/2011, 10:56

Zdecydowałem się na ten napęd z ostatniego linka za 449 zł.

http://allegro.pl/scottoiler-olejarka-vsystem-nastepca-mark7-i1748050513.html (otwórz link)

Z montażem wychodzi 540 zł. Olejarka to fajna sprawa, ale nie wiem czy jest sens pakowania kasy w moto o tak małej wartości. Tak czy inaczej Wiewiór, dzięki za podpowiedź.

Dzięki panowie :wink:
Avatar użytkownika
bryk77
Stały bywalec
 
Posty: 1212
Dołączył(a): 16/4/2010, 02:12
Lokalizacja: Radom/Piaseczno/Dublin

Postprzez Invi » 15/8/2011, 11:26

Olejarkę to idzie samemu zrobić ;) Później się ludzie zastanawiają co on tam za wtrysk RedBull'a ma :D

Albo po prostu regularnie smarować ;) Ja po każdej jeździe prysnę sprayem i łańcuch świeci co najwyżej jak wyjadę na parę dni i jeżdżę w deszczu.

Co do tego że nie opłaca się inwestować we super hiper łańcuch bo zębatki i tak polecą wcześniej to w sumie racja jest.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6274
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez pan_wiewiorka » 15/8/2011, 16:01

Kup Motooilera (otwórz link) (330 zł a do tego polski wynalazek). Wpinasz w tylne światła a do tego masz konsolę, która umożliwia ustawienie dozowania w zakresie czasu (przydatne kiedy lecisz w deszczu albo zjedziesz na niezbyt utwardzone drogi) i czy w ogóle podawać czy nie. Scotta musisz pchać w gardziele ssące i używać specjalnych smarów do tego zero możliwości ustawienia dozowania. I nie wierz w te 8 kkm na 250 ml. Sąsiad ma ten wynalazek, przejechał jakieś 4 kkm w tym sezonie i już zmieniał dwukrotnie. Ja sezon przelatałem na litrze zwykłego oleju przekładniowego (chyba 35 zeta za litr).

Co to żywotności łańcucha. Sam miałem przykład ostatnio. Nie zwróciłem uwagi na zębatkę a wyłącznie na stan naciągu. Połowa ale czuję, że jakieś zgrzyty są (myślałem, że łożysko się zapiekło). Patrzę na zębatkę a tam szpilki. Mocniejszy ruch manetką i zrywa mi cały tył.
pan_wiewiorka
 

Postprzez bryk77 » 16/8/2011, 14:36

Racja.. Wspierajmy rodzimą produkcję ;) Coś mnie tchnęło i zamówiłem to cholerstwo online. Wyszło 370,50 zł. Kolejny niekontrolowany wydatek.. :? Napęd też już w drodze.


Do podwieszonego tematu mało kto zagląda więc zapytam tu. Znalazłem zestaw opon Pilot Power.

http://moto.allegro.pl/wwwoponyhurtcom-120-60r17-michelin-pilot-power-i1749041072.html (otwórz link)
http://moto.allegro.pl/wwwoponyhurtcom-160-60r17-michelin-pilot-power-i1735404276.html (otwórz link)

Komplet wychodzi za 790 zł. (niby cena hurtowa) gdzie średnia cena rynkowa to pewnie ponad 900 zł. Czy wszytko ok z tymi oponami? Czy ktoś już kupował u tego sprzedawcy?
Avatar użytkownika
bryk77
Stały bywalec
 
Posty: 1212
Dołączył(a): 16/4/2010, 02:12
Lokalizacja: Radom/Piaseczno/Dublin

Postprzez Vergon » 16/8/2011, 17:32

Zasadnicze pytanie - jaki DOT?
Avatar użytkownika
Vergon
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3302
Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Invi » 16/8/2011, 20:40

Przecież za 900 to można mieć komplet 120+180/190. I to z 2CT a te są bez.

Pierwszy link z brzegu:
http://allegro.pl/michelin-pilot-power- ... 30223.html

Powerów chyba tak długo nie produkują żeby przejmować się DOT'em.


Jak bawiłem się w nowe opony to na ich stronie zawsze były naprawdę fajne okazje do dorwania.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6274
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez bryk77 » 16/8/2011, 22:16

Ślepy ja... Invinciblee, nie zwróciłem uwagi, że to nie są 2CT, a o te właśnie mi chodzi.

A jeśli mowa o DOT to ile mogą mieć lat (maksymalnie) opony aby nadawały się do użytku? Wygooglowałem pierwszy lepszy temat i tu napisali, że po 3 latach opona nie jest już uważana jako nowa pomimo iż nie była używana.

http://www.forum.alfaholicy.org/hamulce_zawieszenie/45891-czy_stary_dot_opony_zla_opona.html (otwórz link)

Zestaw, który mnie interesuje jest na allegro za 900 zł. Chyba się zdecyduję na te oponki. Jest również zestaw ze starszym DOT'em za 885 zł. Różnica minimalna także warto chyba dopłacić.

http://moto.allegro.pl/kpl-120-60zr17-160-60zr17-michelin-pilot-power-2ct-i1756937278.html (otwórz link)
Avatar użytkownika
bryk77
Stały bywalec
 
Posty: 1212
Dołączył(a): 16/4/2010, 02:12
Lokalizacja: Radom/Piaseczno/Dublin

Postprzez pan_wiewiorka » 17/8/2011, 07:12

bryk77 napisał(a):Racja.. Wspierajmy rodzimą produkcję ;) Coś mnie tchnęło i zamówiłem to cholerstwo online. Wyszło 370,50 zł.

Na hasło "forum GSX1400" masz 50 zł rabatu.

Co do opon, to ja kupuję maks roczne ale z dobrze leżakowanymi dwu- czy trzylatkami nie ma problemu. I tak na nich nie zrobisz więcej jak 8 kkm, więc starczą na sezon.
pan_wiewiorka
 



Powrót do Akcesoria motocyklowe



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr