Do czego to służy? (gaźnik)
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Do czego to służy? (gaźnik)
Witam,
przejde od razu do rzeczy, otóż w moim gaźniku (zipp vapor) jest jakaś pompka która działa dopiero po dodaniu gazu i stąd moje pytanie, do czego ona tak naprawdę ona służ. Załączam do tego zdjęcie:
<a href="http://img7.imagebanana.com/img/9wso9unm/1757300657_3.jpg"><b>LINK</b></a>
1. pompka
2. przy dodaniu gazu to wciska pompkÄ™
przejde od razu do rzeczy, otóż w moim gaźniku (zipp vapor) jest jakaś pompka która działa dopiero po dodaniu gazu i stąd moje pytanie, do czego ona tak naprawdę ona służ. Załączam do tego zdjęcie:
<a href="http://img7.imagebanana.com/img/9wso9unm/1757300657_3.jpg"><b>LINK</b></a>
1. pompka
2. przy dodaniu gazu to wciska pompkÄ™
- Jedrekk28
- Świeżak
- Posty: 22
- Dołączył(a): 11/8/2011, 18:54
- Lokalizacja: Gdańsk
tak, skoro wstzykuje paliwo to nei wstrzykuje po to żeby ci wiecej palił... tylko żeby lepiej reagował na gaz
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
i tak i nie. to poprawia, zmniejsza spalanie ale zachowuje moc. ale w przypadku 50 ccm to i tak nie duza róznica. przede wszystkim gaźniki bez pompki są inaczej strojone. wiec to nie tak że są grosze. osiągi podobne, jedynie chwilowe spalanie moze sie róznic, i dynamika jazdy. nie spotkałem jeszcze 50 w 2T z pompką. wiec zakładam że to jest od 4T. a tam wszystkie chyba gaźniki to mają
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
stosunkowo do 50 ccm bedzie miał wiekszy. ale odpowiednia regulacja pod cylinder 80 ccm jeszcze zwiekszy osiągi niz samo wsadzenie cylindra 80
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
ok. a sprawdziłem moją dysze w gaźniku i jest tam napisane na niej 79 albo 7g (nie jestem pewien czy to jest g czy 9 ;/ ). Czy po tym można stwierdzić jaka jest ta dysza? (chodzi mi o wszystkie informacje jakie mozna sie o niej dowiedzieć)
A i mam drugie pytanie, dysze wkręca sie w taką jakby inna śrubkę czy coś takiego, no nie wiem jak to nazwać i moje pytanko odnosi sie w tym kierunku:
Jeżeli jestem zmuszony wymienić dysze to czy tą "śrubkę" też trzeba wymienić?
A tutaj ta śrubka w którą wkręca sie dysze od prawej strony ;p
http://imageshack.us/f/862/24032011021.jpg/
A i mam drugie pytanie, dysze wkręca sie w taką jakby inna śrubkę czy coś takiego, no nie wiem jak to nazwać i moje pytanko odnosi sie w tym kierunku:
Jeżeli jestem zmuszony wymienić dysze to czy tą "śrubkę" też trzeba wymienić?
A tutaj ta śrubka w którą wkręca sie dysze od prawej strony ;p
http://imageshack.us/f/862/24032011021.jpg/
- Jedrekk28
- Świeżak
- Posty: 22
- Dołączył(a): 11/8/2011, 18:54
- Lokalizacja: Gdańsk
Masz dyszę o rozmiarze 79, nie ma czegoś takiego jak 7g. Numer ten oznacza tylko i wyłącznie rozmiar, niczego innego się z niego nie dowiesz, kupując dysze, weź starą na przykład, bo są ich chyba 3 rodzaje i każda ma inny gwint.
Tej śrubki się nie wymienia, a nawet nie wykręca, bo i po co. Musisz wykręcić z tej niby śrubki (to jest taka główna dysza) tą małą dysze i wymienić na inny rozmiar, jeśli dasz za dużą bądź za małą to nie wyregulujesz gaźnika.
Tej śrubki się nie wymienia, a nawet nie wykręca, bo i po co. Musisz wykręcić z tej niby śrubki (to jest taka główna dysza) tą małą dysze i wymienić na inny rozmiar, jeśli dasz za dużą bądź za małą to nie wyregulujesz gaźnika.
-
komarcc - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
Czyli 79 to jest rozmiar ok. Bo mam w skuterze 80cc właśnie z tą dyszą i skuter po wymianie cylindra właśnie na tą 80cc z 50cc zaczął dziwnie się zachowywać bo gdy jadę tak z 10-30km/h czy ruszam z miejsca odkrecając manetke do połowy to skuter tak jakby sie dusił (następuje takie szarpnięcie i zaraz po tym jest dobrze) albo jakby ktos odlaczył zapłon i go znów podłączył ;/
I mam pytanie jaka dysza będzie w taki razie dobra?
tak przynajmniej na oko
I mam pytanie jaka dysza będzie w taki razie dobra?
tak przynajmniej na oko
- Jedrekk28
- Świeżak
- Posty: 22
- Dołączył(a): 11/8/2011, 18:54
- Lokalizacja: Gdańsk
Myślę, że jest ok, bo do tych tuningowych cylindrów dokładają dysze 80, więc można powiedzieć, że to to samo.
Wyreguluj gaźnik, bo to prawdopodobnie tam leży przyczyna tej dziury w obrotach. Napisz jeszcze jak Ci świecę wypala (na jaki kolor). Jeśli regulacja nic nie da to myśl nad nową dyszą.
Wyreguluj gaźnik, bo to prawdopodobnie tam leży przyczyna tej dziury w obrotach. Napisz jeszcze jak Ci świecę wypala (na jaki kolor). Jeśli regulacja nic nie da to myśl nad nową dyszą.
-
komarcc - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości