[Wyścigowe Motocyklowe Mistrzostwa Polski - relacje]
Posty: 41
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
[Wyścigowe Motocyklowe Mistrzostwa Polski - relacje]
Dyskusja na temat: Alpe Adria w Poznaniu - pierwsze tytuły rozdane!
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Alpe Adria w Poznaniu - pierwsze tytuły rozdane!
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Alpe Adria w Poznaniu - pierwsze tytuły rozdane!
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
Z tego co mi wiadomo Dyrektor zawodów przerywając wyścig Superbike brał pod uwagę sugestie zawodników co do stanu nawierzchni toru, a lider Andy Meklau wyraźnie pokazywał mijając linię startu, że zrobiło się mokro i co za tym idzie niebezpiecznie. <br><hr>kmicic74
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ciekawe czy Meklau mogłby spojrzeć w twarz swojemy zeszłorocznemu koledze z zespołu, Giabbaniemu tłumacząc dlaczego normalnie słabszy seryjnie GSXR1000 o jakieś 20 KM od BMW1000RR zachowuje się, jakby miał 20 KM więcej. To przecież klasa superstock, więc silniki powinny być "seryjne", skąd zatem te przynajmniej 40 KM więcej??? No cóż, my akurat znamy zagrania Meklaua z Mistrzostw Niemiec...<br><hr>Sad
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
To złozyc protest ,i rozwinac wypowiedz o co chodziło w tych mistrzostwach "dojczlandu"?<br><hr>Stary KibicKomentatorzy napisał(a):Ciekawe czy Meklau mogłby spojrzeć w twarz swojemy zeszłorocznemu koledze z zespołu, Giabbaniemu tłumacząc dlaczego normalnie słabszy seryjnie GSXR1000 o jakieś 20 KM od BMW1000RR zachowuje się, jakby miał 20 KM więcej. To przecież klasa superstock, więc silniki powinny być "seryjne", skąd zatem te przynajmniej 40 KM więcej??? No cóż, my akurat znamy zagrania Meklaua z Mistrzostw Niemiec...<br><hr>Sad<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ale Gwen mówił już o tym, jak jeździli razem w zespole (wtedy po cichu), o co k..wa chodzi, że Gixxer Stock Andiego jest mocniejszy od jego Gixxera Superbike'a?! Wtedy jednak nie rywalizowali ze sobą, teraz jest trochę inaczej.<br><hr>ojKomentatorzy napisał(a):Ciekawe czy Meklau mogłby spojrzeć w twarz swojemy zeszłorocznemu koledze z zespołu, Giabbaniemu tłumacząc dlaczego normalnie słabszy seryjnie GSXR1000 o jakieś 20 KM od BMW1000RR zachowuje się, jakby miał 20 KM więcej. To przecież klasa superstock, więc silniki powinny być "seryjne", skąd zatem te przynajmniej 40 KM więcej??? No cóż, my akurat znamy zagrania Meklaua z Mistrzostw Niemiec...<br><hr>Sad<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
hehe, Gwen chyba za długo już w Polsce jeździ i gada jak nasiKomentatorzy napisał(a):Ciekawe czy Meklau mogłby spojrzeć w twarz swojemy zeszłorocznemu koledze z zespołu, Giabbaniemu tłumacząc dlaczego normalnie słabszy seryjnie GSXR1000 o jakieś 20 KM od BMW1000RR zachowuje się, jakby miał 20 KM więcej. To przecież klasa superstock, więc silniki powinny być "seryjne", skąd zatem te przynajmniej 40 KM więcej??? No cóż, my akurat znamy zagrania Meklaua z Mistrzostw Niemiec...<br><hr>Sad<br>Komentatorzy napisał(a):Ale Gwen mówił już o tym, jak jeździli razem w zespole (wtedy po cichu), o co k..wa chodzi, że Gixxer Stock Andiego jest mocniejszy od jego Gixxera Superbike'a?! Wtedy jednak nie rywalizowali ze sobą, teraz jest trochę inaczej.<br><hr>oj<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Mechanikiem nie jestem, ale Stock seryjny od Stocka przygotowanego wg regulaminu to tez conajmniej 20 KM różnicy.Komentatorzy napisał(a):Ciekawe czy Meklau mogłby spojrzeć w twarz swojemy zeszłorocznemu koledze z zespołu, Giabbaniemu tłumacząc dlaczego normalnie słabszy seryjnie GSXR1000 o jakieś 20 KM od BMW1000RR zachowuje się, jakby miał 20 KM więcej. To przecież klasa superstock, więc silniki powinny być "seryjne", skąd zatem te przynajmniej 40 KM więcej??? No cóż, my akurat znamy zagrania Meklaua z Mistrzostw Niemiec...<br><hr>Sad<br>
Co do S1000RR - przygotowanie go na Stocka regulaminowego po jakis modyfikacjach w silnik (legalnych) skończyłoby się i tak szybko motorschaden.<br><hr>Danny
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie sądzę, żeby można było przygotować stocka o 20 koni mocniejszego od Stocka seryjnego. A poza tym, to motocykl Meklaua musiałby mieć dodane 40 KM przy założeniu, że Giabbani nie ma dodanego żadnego kucyka, żeby z 20 KM mniej mieć 20 KM więcej niż BMW.<br><hr>SadKomentatorzy napisał(a):Ciekawe czy Meklau mogłby spojrzeć w twarz swojemy zeszłorocznemu koledze z zespołu, Giabbaniemu tłumacząc dlaczego normalnie słabszy seryjnie GSXR1000 o jakieś 20 KM od BMW1000RR zachowuje się, jakby miał 20 KM więcej. To przecież klasa superstock, więc silniki powinny być "seryjne", skąd zatem te przynajmniej 40 KM więcej??? No cóż, my akurat znamy zagrania Meklaua z Mistrzostw Niemiec...<br><hr>Sad<br>Komentatorzy napisał(a):Mechanikiem nie jestem, ale Stock seryjny od Stocka przygotowanego wg regulaminu to tez conajmniej 20 KM różnicy.
Co do S1000RR - przygotowanie go na Stocka regulaminowego po jakis modyfikacjach w silnik (legalnych) skończyłoby się i tak szybko motorschaden.<br><hr>Danny<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Giabbani chyba zapomniał że jak zdobywał tytuł w stokach w 2009 roku i rywalizował z Andym jadącym IDM-owskim superbikiem, to wykręcił stokowym Gixerem tylko o pół sekundy gorszy czas w wyścigu niż Meklau w sobotnim wyścigu. <br><hr>AndrzejKomentatorzy napisał(a):Ciekawe czy Meklau mogłby spojrzeć w twarz swojemy zeszłorocznemu koledze z zespołu, Giabbaniemu tłumacząc dlaczego normalnie słabszy seryjnie GSXR1000 o jakieś 20 KM od BMW1000RR zachowuje się, jakby miał 20 KM więcej. To przecież klasa superstock, więc silniki powinny być "seryjne", skąd zatem te przynajmniej 40 KM więcej??? No cóż, my akurat znamy zagrania Meklaua z Mistrzostw Niemiec...<br><hr>Sad<br>Komentatorzy napisał(a):Ale Gwen mówił już o tym, jak jeździli razem w zespole (wtedy po cichu), o co k..wa chodzi, że Gixxer Stock Andiego jest mocniejszy od jego Gixxera Superbike'a?! Wtedy jednak nie rywalizowali ze sobą, teraz jest trochę inaczej.<br><hr>oj<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
...Panowie fachowcy -drogowcy;) nie tylko moc ,ale jest jeszcze kilka innych myków które mogą zdeklasować rywali,przy założeniu że są uczciwi:DKomentatorzy napisał(a):Ciekawe czy Meklau mogłby spojrzeć w twarz swojemy zeszłorocznemu koledze z zespołu, Giabbaniemu tłumacząc dlaczego normalnie słabszy seryjnie GSXR1000 o jakieś 20 KM od BMW1000RR zachowuje się, jakby miał 20 KM więcej. To przecież klasa superstock, więc silniki powinny być "seryjne", skąd zatem te przynajmniej 40 KM więcej??? No cóż, my akurat znamy zagrania Meklaua z Mistrzostw Niemiec...<br><hr>Sad<br>
Np skrzynia biegów<br><hr>RTG
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
I o to chodzi. Ani Gwen ani Andy nie odpowiadaja za to co w silniku u Grandysa. Nie ich wina...<br><hr>winaKomentatorzy napisał(a):Ciekawe czy Meklau mogłby spojrzeć w twarz swojemy zeszłorocznemu koledze z zespołu, Giabbaniemu tłumacząc dlaczego normalnie słabszy seryjnie GSXR1000 o jakieś 20 KM od BMW1000RR zachowuje się, jakby miał 20 KM więcej. To przecież klasa superstock, więc silniki powinny być "seryjne", skąd zatem te przynajmniej 40 KM więcej??? No cóż, my akurat znamy zagrania Meklaua z Mistrzostw Niemiec...<br><hr>Sad<br>Komentatorzy napisał(a):Ale Gwen mówił już o tym, jak jeździli razem w zespole (wtedy po cichu), o co k..wa chodzi, że Gixxer Stock Andiego jest mocniejszy od jego Gixxera Superbike'a?! Wtedy jednak nie rywalizowali ze sobą, teraz jest trochę inaczej.<br><hr>oj<br>Komentatorzy napisał(a):Giabbani chyba zapomniał że jak zdobywał tytuł w stokach w 2009 roku i rywalizował z Andym jadącym IDM-owskim superbikiem, to wykręcił stokowym Gixerem tylko o pół sekundy gorszy czas w wyścigu niż Meklau w sobotnim wyścigu. <br><hr>Andrzej<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Grandys nie ma nic do motocykli Meklaua. I przypuszczam, że po tym , co sie teraz mówi o Andym, to Grandys nawet woli nie wiedzieć, co Andy ma za silniki, żeby jego dobrego imienia w to nie plątać.<br><hr>GroffKomentatorzy napisał(a):Ciekawe czy Meklau mogłby spojrzeć w twarz swojemy zeszłorocznemu koledze z zespołu, Giabbaniemu tłumacząc dlaczego normalnie słabszy seryjnie GSXR1000 o jakieś 20 KM od BMW1000RR zachowuje się, jakby miał 20 KM więcej. To przecież klasa superstock, więc silniki powinny być "seryjne", skąd zatem te przynajmniej 40 KM więcej??? No cóż, my akurat znamy zagrania Meklaua z Mistrzostw Niemiec...<br><hr>Sad<br>Komentatorzy napisał(a):Ale Gwen mówił już o tym, jak jeździli razem w zespole (wtedy po cichu), o co k..wa chodzi, że Gixxer Stock Andiego jest mocniejszy od jego Gixxera Superbike'a?! Wtedy jednak nie rywalizowali ze sobą, teraz jest trochę inaczej.<br><hr>oj<br>Komentatorzy napisał(a):Giabbani chyba zapomniał że jak zdobywał tytuł w stokach w 2009 roku i rywalizował z Andym jadącym IDM-owskim superbikiem, to wykręcił stokowym Gixerem tylko o pół sekundy gorszy czas w wyścigu niż Meklau w sobotnim wyścigu. <br><hr>Andrzej<br>Komentatorzy napisał(a):I o to chodzi. Ani Gwen ani Andy nie odpowiadaja za to co w silniku u Grandysa. Nie ich wina...<br><hr>wina<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Tak to PRAWDA. Starzy wyjadacze prowadzący wyścig ( w sensie organizacji) wiedzą iż jak zacznie padać a konie są slicku to trzeba obserwować czołówkę wyścigu i jakie dają znaki. Najpierw dawał znaki Bartek Wiczyński, potem Meklau. Jasiek mówił po wyścigu iż na prostej było sucho lecz niemiecki i trybunki to już było niebezpiecznie. Decyzja dobra i profesjonalna. Brawa zainicjowane przez mą osobę dostał po drugim biegu Litwin - chłop nie miał wet-ów i jechał na slicku, przykozaczył, czasy miał całkiem, całkiem........<br><hr>Marian DąbrowskiKomentatorzy napisał(a):Z tego co mi wiadomo Dyrektor zawodów przerywając wyścig Superbike brał pod uwagę sugestie zawodników co do stanu nawierzchni toru, a lider Andy Meklau wyraźnie pokazywał mijając linię startu, że zrobiło się mokro i co za tym idzie niebezpiecznie. <br><hr>kmicic74<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie sciemniaj że Grandys przejął się tym że Meklau zachowuje sie jak bandyta który napadł na dom wariatów..Komentatorzy napisał(a):Ciekawe czy Meklau mogłby spojrzeć w twarz swojemy zeszłorocznemu koledze z zespołu, Giabbaniemu tłumacząc dlaczego normalnie słabszy seryjnie GSXR1000 o jakieś 20 KM od BMW1000RR zachowuje się, jakby miał 20 KM więcej. To przecież klasa superstock, więc silniki powinny być "seryjne", skąd zatem te przynajmniej 40 KM więcej??? No cóż, my akurat znamy zagrania Meklaua z Mistrzostw Niemiec...<br><hr>Sad<br>Komentatorzy napisał(a):Ale Gwen mówił już o tym, jak jeździli razem w zespole (wtedy po cichu), o co k..wa chodzi, że Gixxer Stock Andiego jest mocniejszy od jego Gixxera Superbike'a?! Wtedy jednak nie rywalizowali ze sobą, teraz jest trochę inaczej.<br><hr>oj<br>Komentatorzy napisał(a):Giabbani chyba zapomniał że jak zdobywał tytuł w stokach w 2009 roku i rywalizował z Andym jadącym IDM-owskim superbikiem, to wykręcił stokowym Gixerem tylko o pół sekundy gorszy czas w wyścigu niż Meklau w sobotnim wyścigu. <br><hr>Andrzej<br>Komentatorzy napisał(a):I o to chodzi. Ani Gwen ani Andy nie odpowiadaja za to co w silniku u Grandysa. Nie ich wina...<br><hr>wina<br>Komentatorzy napisał(a):Grandys nie ma nic do motocykli Meklaua. I przypuszczam, że po tym , co sie teraz mówi o Andym, to Grandys nawet woli nie wiedzieć, co Andy ma za silniki, żeby jego dobrego imienia w to nie plątać.<br><hr>Groff<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
racja!<br><hr>koloKomentatorzy napisał(a):w życiu liczą sie tylko zarżnięte sprzęty i zerżnięte panieny. <br><hr>zdzichu<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Moc bez kontroli jest niczym, trzeba jeszcze umieć motocykl ustawić i wykorzystać jego walory. To nie wyścigi na ćwierć mili. Na prostych Gwen był szybszy od Meklau, więc może problem leży w zakrętach, a nie cudownych 40 koniach. <br><hr>powerKomentatorzy napisał(a):Ciekawe czy Meklau mogłby spojrzeć w twarz swojemy zeszłorocznemu koledze z zespołu, Giabbaniemu tłumacząc dlaczego normalnie słabszy seryjnie GSXR1000 o jakieś 20 KM od BMW1000RR zachowuje się, jakby miał 20 KM więcej. To przecież klasa superstock, więc silniki powinny być "seryjne", skąd zatem te przynajmniej 40 KM więcej??? No cóż, my akurat znamy zagrania Meklaua z Mistrzostw Niemiec...<br><hr>Sad<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Na zakrętach to Gwen dochodził Meklau, a na prostej Suzuki odjeżdżało BMW, co w stokach jest fenomenem. Ja akurat stałem raz na Sławińskim, raz na prostej, więc mogę ten fakt potwierdzić.<br><hr>PawełKomentatorzy napisał(a):Ciekawe czy Meklau mogłby spojrzeć w twarz swojemy zeszłorocznemu koledze z zespołu, Giabbaniemu tłumacząc dlaczego normalnie słabszy seryjnie GSXR1000 o jakieś 20 KM od BMW1000RR zachowuje się, jakby miał 20 KM więcej. To przecież klasa superstock, więc silniki powinny być "seryjne", skąd zatem te przynajmniej 40 KM więcej??? No cóż, my akurat znamy zagrania Meklaua z Mistrzostw Niemiec...<br><hr>Sad<br>Komentatorzy napisał(a):Moc bez kontroli jest niczym, trzeba jeszcze umieć motocykl ustawić i wykorzystać jego walory. To nie wyścigi na ćwierć mili. Na prostych Gwen był szybszy od Meklau, więc może problem leży w zakrętach, a nie cudownych 40 koniach. <br><hr>power<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
panoweie z BMW dajcie już spokój ,Suzuki was obejechało i nic na to nie poradzicie chcecie wygrać znajdżcie lepszego zawodnika który pokona Austryjaka na razie to on jest mistrzem.W zeszłym roku Gween też dostał baty od Szkopka w ostatnim wyścigu ,który jechal słabsza Yamahą<br><hr>kawasakiKomentatorzy napisał(a):Ciekawe czy Meklau mogłby spojrzeć w twarz swojemy zeszłorocznemu koledze z zespołu, Giabbaniemu tłumacząc dlaczego normalnie słabszy seryjnie GSXR1000 o jakieś 20 KM od BMW1000RR zachowuje się, jakby miał 20 KM więcej. To przecież klasa superstock, więc silniki powinny być "seryjne", skąd zatem te przynajmniej 40 KM więcej??? No cóż, my akurat znamy zagrania Meklaua z Mistrzostw Niemiec...<br><hr>Sad<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Tylko wtedy Szkopas wyprzedzał Gwena na zakrętach, a teraz normalnie słabiutkie Suzuki odjeżdżalo BMW na prostej.Tu jest różnica.<br><hr>:):)Komentatorzy napisał(a):Ciekawe czy Meklau mogłby spojrzeć w twarz swojemy zeszłorocznemu koledze z zespołu, Giabbaniemu tłumacząc dlaczego normalnie słabszy seryjnie GSXR1000 o jakieś 20 KM od BMW1000RR zachowuje się, jakby miał 20 KM więcej. To przecież klasa superstock, więc silniki powinny być "seryjne", skąd zatem te przynajmniej 40 KM więcej??? No cóż, my akurat znamy zagrania Meklaua z Mistrzostw Niemiec...<br><hr>Sad<br>Komentatorzy napisał(a):panoweie z BMW dajcie już spokój ,Suzuki was obejechało i nic na to nie poradzicie chcecie wygrać znajdżcie lepszego zawodnika który pokona Austryjaka na razie to on jest mistrzem.W zeszłym roku Gween też dostał baty od Szkopka w ostatnim wyścigu ,który jechal słabsza Yamahą<br><hr>kawasaki<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 41
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości