Zobacz wątek - Chiński cross 125 - Nie chce wejść na wysokie obroty

Chiński cross 125 - Nie chce wejść na wysokie obroty

Enduro, Cross
_________

Moderatorzy: Walenty, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, henio12323, Beavis

Chiński cross 125 - Nie chce wejść na wysokie obroty

Postprzez GreenhornPL » 8/8/2011, 16:01

Witam, wlasnie bawię sie przy moim crossie 125. Cross działał ostatnio ok, ale zgasiłem go, potem chciałem odpalić za kilka godzin i nic. Przeczyściłem gaźnik, ustawilem zawory (teraz chyba znowu sie rozregulowały, bo nie ma luzu...) i włączył się. Gaźnik jest rozregulowany (śrubka od dawki paliwa), ale ustawiłem ją na 2 obroty (720stopni). No i nic.

Odpala tylko bez ssania, odpali po 2ch kopach, burczy, trochę strzela (ale to chyba właśnie trzeba zregulować gaznik) no ale po chwili gaśnie. Nie dołożę gazu bo gasnie, tak samo nie popuszczę, bo zgaśnie i wtedy. Co to może być? Może wał sie przestawił? Bardzo prosze o szybkie odpowiedzi, bo juz mnie trafia przy tym :P
GreenhornPL
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 8/8/2011, 15:56


Postprzez barek253 » 8/8/2011, 16:15

nie chce cie straszyc ale teraz tylko na zlom z nim
moze zepsula sie cewka moze modul
jak sam sie rozregulowuje to wogole ja dziekuje:)
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez GreenhornPL » 8/8/2011, 16:19

Cewka ostatnio wymieniana... przez moduł mogłoby coś takiego być? A możliwe, że te zawory to za słabo skręciłem i dlatego.
GreenhornPL
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 8/8/2011, 15:56

Postprzez Damianooo1998 » 8/8/2011, 16:22

Wymień modół to się dowiesz przez modół zawory napewno sie nie rozregulowały możliwe że nie dokręciłeś .Do chinoli modół jakies 20 -30 zł wiec to nie duzo.
EXC 125
Damianooo1998
Świeżak
 
Posty: 278
Dołączył(a): 2/1/2011, 18:13
Lokalizacja: Poddębice

Postprzez GreenhornPL » 8/8/2011, 16:26

Dobra, wymienię. I przez moduł by nie chciał wejść na obroty i zachowywał się tak jak opisałem?

//bo przecież pali, tyle że tylko bez ssania, na ssaniu nie ma mowy.
GreenhornPL
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 8/8/2011, 15:56

Postprzez kris514 » 8/8/2011, 16:40

Moim zdaniem to jest wina zaworów sprawdź ciśnienie na tłoku (można za pomocą palca jak się daje utrzymać to znaczy że coś jest nie tak ze szczelnością ) zawory powinny być wyregulowane na 0,05 mm
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez GreenhornPL » 8/8/2011, 16:59

kris514 napisał(a):Moim zdaniem to jest wina zaworów sprawdź ciśnienie na tłoku (można za pomocą palca jak się daje utrzymać to znaczy że coś jest nie tak ze szczelnością ) zawory powinny być wyregulowane na 0,05 mm


Jak mam to sprawdzić palcem? Co się daje utrzymać? :P Mam odkręcić tą śrubę, która jest nad zaworami?
GreenhornPL
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 8/8/2011, 15:56

Postprzez GreenhornPL » 8/8/2011, 17:39

Zawory są ok... jak odpalę to strzela coś co jakiś czas, dziwnie chodzi nierówno (ale to chyba złej regulacji gaźnika) no i zaraz gaśnie. Jak dodaje gazu też gaśnie. Odpala tylko bez ssania. Co to może być? Proszę o pomoc, tutaj albo gg 213254.
GreenhornPL
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 8/8/2011, 15:56

Postprzez Mafinos » 8/8/2011, 23:09

Kolega miał tak że po jeździe zgasił zapalił papierosa odpalił a motor nie wchodził na obroty strzelał jak głupi itp. pomogła wymiana gaźnika na nowy koszt 80zł
Avatar użytkownika
Mafinos
Świeżak
 
Posty: 352
Dołączył(a): 1/7/2011, 01:30
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Damianooo1998 » 9/8/2011, 08:14

Jeśli na ssaniu nie odpala to chyba sie zalewa a ze strzela to pewnie te zawory a od której strony ci strzela w gaźnik czy w tłumnik.
EXC 125
Damianooo1998
Świeżak
 
Posty: 278
Dołączył(a): 2/1/2011, 18:13
Lokalizacja: Poddębice

Postprzez kris514 » 9/8/2011, 08:41

Jak mam to sprawdzić palcem? Co się daje utrzymać? :P Mam odkręcić tą śrubę, która jest nad zaworami?

zatykasz palcem otwór od świecy (świeca wykręcona) wtedy ktoś kopie (jakby chciał odpalić tylko na wyłączonym zapłonie żeby ciebie nie wierzgnęło) a ty szczelnie trzymasz i próbujesz utrzymać kompresję jeśli kompresja będzie ci uciekać spod palca mimo twoich starań to znaczy że jest ok
a jeśli chodzi o regulacje zaworów to masz filmik jak się reguluje w skuterze (tylko z zewnątrz inaczej wyglada) (musisz zdjąć lewą pokrywę silnika i pokrywę głowicy/zaworów przyrząd do mierzenia to szczelinomierz ) http://www.spryciarze.pl/zobacz/jak-wyr ... kuterze-4t
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez GreenhornPL » 9/8/2011, 12:03

kris514 napisał(a):Jak mam to sprawdzić palcem? Co się daje utrzymać? :P Mam odkręcić tą śrubę, która jest nad zaworami?

zatykasz palcem otwór od świecy (świeca wykręcona) wtedy ktoś kopie (jakby chciał odpalić tylko na wyłączonym zapłonie żeby ciebie nie wierzgnęło) a ty szczelnie trzymasz i próbujesz utrzymać kompresję jeśli kompresja będzie ci uciekać spod palca mimo twoich starań to znaczy że jest ok
a jeśli chodzi o regulacje zaworów to masz filmik jak się reguluje w skuterze (tylko z zewnątrz inaczej wyglada) (musisz zdjąć lewą pokrywę silnika i pokrywę głowicy/zaworów przyrząd do mierzenia to szczelinomierz ) http://www.spryciarze.pl/zobacz/jak-wyr ... kuterze-4t


Zatkałem z całej siły palcem a drugą ręka probowalem go kopać i nie dalo rady czyli chyba jest z tym ok.

A jakie są objawy przestawionego rozrządu?
GreenhornPL
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 8/8/2011, 15:56

Postprzez henio12323 » 9/8/2011, 12:40

objawy sątakie że moto odpala, gaxnie na niskich obrotach, przerywa na wysokich, i słychac stuki.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26014
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez GreenhornPL » 9/8/2011, 13:07

henio12323 napisał(a):objawy sątakie że moto odpala, gaxnie na niskich obrotach, przerywa na wysokich, i słychac stuki.


Czyli to nie rozrząd, bo on gaśnie na niskich, na wysokich też.
GreenhornPL
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 8/8/2011, 15:56

Postprzez henio12323 » 9/8/2011, 15:40

ale przecxiez to napisałem :) gasnie na niskich i na wysokich. ale zacznij od swiecy, gaźnika itp
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26014
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kris514 » 9/8/2011, 17:30

a zawory regulowałeś tak jak ci mówiłem czy inaczej??
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez skarabeusz9991 » 12/8/2011, 16:45

Ja miałem to samo :D tylko ja mam rame od Hondy 125 z 78 z:D silnik pasowal idealnie :) wymieniłem tarcze sprzegłowe a na drugi dzien to samo co ty mialem :D wymienilem na nowa swiece i dalej tak samo ::p wszystko poszlo o cewke :D ale dobrze przekminilem i zalozylem od malucha :) teraz moge go reka odpalic .. i nie musze wozic ze soba akumulatora :) tylko jak cos cewka na jedno wyjscie
skarabeusz9991
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 12/8/2011, 16:41
Lokalizacja: Kraków



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr