Zobacz wątek - Suzuki GSX600 r -- co myślicie?? Bo mam taką do kupienia...
NAS Analytics TAG

Suzuki GSX600 r -- co myślicie?? Bo mam taką do kupienia...

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez WÅ‚odi » 27/4/2007, 03:55

pewnie chodzi o przyczepnośc uzywanej i nowej gum ale to pytanie powinieneś zadac do hefrona bo to on napisal nie ja :? fakt jest taki ze tylna guma duzo szybciej sie zużywa :D:D
WÅ‚odi
Świeżak
 
Posty: 47
Dołączył(a): 25/4/2007, 09:42


Postprzez Czejen » 27/4/2007, 06:49

hefron napisał(a):
Czejen napisał(a):muszę wsadzić nową oponę


Przy okazji wtrące się jeszcze raz. Opony wymienia się zawsze parami, więc jak tył zjechany to wymieniasz cały zestaw. To tak na marginesie, zrobisz jak zechcesz.


Widzisz jak chcesz to potrafisz podpowiedzieć... Akurat nie wiedziałem o tych oponach więc dzięki za podpowiedz. A tak w ogóle to na przedzie nie jest zła ale może lepiej wymienić obie w dopiero co kupionym moto to będzie wiadomo na czym się jeździ...
Nie dyskutuj z debilem.
Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
Czejen
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 26/4/2007, 09:56


Postprzez cichy » 27/4/2007, 07:27

eneasz napisał(a):Sory chyba zgubilem sie w tych cytatach, no tak tyl zuzywa sie duzo szybciej, nawet dwa razy szybcieja nie daj bosze jak ktos pali gumki, startuje jak rakiet z sygnalizatorow to juz wogole i wtedy znika mu tyl a przod ledwo musniety i co? jak sie wlozy nowy tyl to przod juz nie ma przyczepnosci? Ma za slaba bo nie jest 100% nowy tylko 70% ? To tak jak by zmieniac w przednionapedowce opony na tylnej osi bo sie zmienilo na przedniej


Można sobie zmienić jedną gumę, jeżeli druga ma jeszcze trochę mięcha i nie jest leciwa. W takim przypadku ważne jest, aby wymienić na ten sam model. U mnie zużywają się w podobnym tempie, a nie powiem żebym je oszczędzał, wystarczy nie palić gumy.
Avatar użytkownika
cichy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez hefron » 27/4/2007, 14:54

eneasz napisał(a):Sory chyba zgubilem sie w tych cytatach, no tak tyl zuzywa sie duzo szybciej, nawet dwa razy szybcieja nie daj bosze jak ktos pali gumki, startuje jak rakiet z sygnalizatorow to juz wogole i wtedy znika mu tyl a przod ledwo musniety i co? jak sie wlozy nowy tyl to przod juz nie ma przyczepnosci? Ma za slaba bo nie jest 100% nowy tylko 70% ? To tak jak by zmieniac w przednionapedowce opony na tylnej osi bo sie zmienilo na przedniej


Chociażby dlatego, że podczas zwykłej jazdy szosowej najbardziej zużywa się opona na środku. Zamiast okrągłego przekroju guma się robi coraz bardziej płaska w miejscu styku z asfaltem. Kiedy wymieniasz tylną na okrąglą nówkę a przód jest płaski masz sytuację kiedy dwa koła mają zupełnie inny przekrój, inną powierzchnię styku i inaczej się zachowują na zakrętach. Ja wole wymienić dwie i mieć spokojną glowę, że w pełni panuje nad sprzętem i mam mniejsze szanse na wywrotkę. Nawet jeśli to będzie 0.001%.
Avatar użytkownika
hefron
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1394
Dołączył(a): 11/5/2006, 13:53
Lokalizacja: Suchowola

Postprzez Meciek » 27/4/2007, 16:07

Widzę ,że masz też dużo siana. po za tym to rura od odkurzacza jest ZXR400. ładny ten sradzik ze zdjęć.
Avatar użytkownika
Meciek
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1935
Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
Lokalizacja: z Wrocka

Postprzez Czejen » 27/4/2007, 18:17

hefron a nie jest tak że tylna opona zużywa się szybciej?? Bo wtedy i tak po jakimś czasie jest ,,inny przekrój''... tak mi się zdaje...
Nie dyskutuj z debilem.
Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
Czejen
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 26/4/2007, 09:56

Postprzez warjatron » 27/4/2007, 18:57

Czejen z calym szcunkiem nie proboj byc madrzejszy niz jestes. opona w czasie normalnej jazdy (tylna) zuzywa sie glownie po srodku, zeby zamknac na publicznych drogach gume trzeba juz miec sporo km nawinietych na wlasnym tylku. co do tego ze moto nie bite ktos sie przewrocil, bo chcial sprobowac to powiem Ci tak: nie kupilbym sprzeta od sprzedawcy, ktory daje byle komu wsiasc na moto i sobie potestowac. cena, o ktorej piszesz wydaje mi sie ciut dziwna. jelsi chcesz ceny to zapraszam do katalogow, najprostsza sprawa by byc pewnym swego. awaryjnosc??? no coz trafisz na model od picera skoro sprowadzony no i bedziesz mial pozamiatane, bo bedzie sypal sie jak wiekowe kamienice w armeni ;d proponuje wziac moto na serwis, zrob diagnostyke skoro tak Ci na tym konkretnym zalezy i bedziesz pewny co kupujesz i czy zacznie sie sypac. podejdz do sparwy powaznie i nie zachowuj sie jak bys kupowal paczke zapalek.pytanie o awaryjnosc dla mnie nie uzasadnione, a dlaczego??? a dlatego, ze jest mnostwo artykolow w prasie i w sieci z testami i opisem co moze w miare uplywu czasu byc znim nie tak. wystarczy tylko poszutkac !!!
<<< Całkowity Brak Rozumu 929 '01 >>>
Avatar użytkownika
warjatron
Świeżak
 
Posty: 224
Dołączył(a): 16/4/2007, 16:04
Lokalizacja: okolice i WuWua ;)

Postprzez Czejen » 27/4/2007, 19:59

warjatron po to wszedłem na to forum i po to założyłem ten temat żeby się właśnie czegoś dowiedzieć i po to żeby ktoś nie musiał pisać podobnego tematu tylko żeby mu wystarczyło przeczytanie tego... Po twojej wypowiedzi już nie wiem czy zmieniać obie czy tylną ?? Na przedniej da się jeszcze pojeździć... A w ogóle z tą awaryjnością to chodziło mi np o to że jak szwagier wszedł na jakieś forum i zapytał co może się dziać z takim a takim samochodem to mu ktoś napisał że po 200000 km zacznie mu skrzypieć siedzenie i tak autentycznie było... Właśnie mi o tego typu podpowiedzi chodzi... O wady tego modelu które się powtarzają w każdym modelu! Jeśli takie w ogóle są...Aha co do tego że byle kto jeździ... Tak jak wcześniej pisałem pracownik który miał klucze pojechał się przejechać pod nieobecność szefa i skończyło się to niewielkim szlifem... Sorki ale zdjęcia wstawię jutro bo nie zrobiłem takich porządnych...

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c69 ... 7e039.html

Wyżej jest kiepska fota robiona telefonem jak już się zaczynało ściemniać.
Nie dyskutuj z debilem.
Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
Czejen
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 26/4/2007, 09:56

Postprzez warjatron » 27/4/2007, 20:12

drogi Czejenie po to jest to forum i regulamin, zeby nie zakladac kolejnych bzdurncyh postow o tym samym.nie raz i pewno nie dwa o ten motocykl bylo jzu pytanie. co do info jak mowie testy, porownania w fachowej prasie, jak rowniez w sieci (jak pisze nie fora, lecz porownania i testy) powiedza Ci najwiecje na temat motocykla i tego wlasnie co i kiedy moze zawisc w konkretnym modelu. wystarczy wejsc w googla i znajdziesz nie jeden artykol !!!
<<< Całkowity Brak Rozumu 929 '01 >>>
Avatar użytkownika
warjatron
Świeżak
 
Posty: 224
Dołączył(a): 16/4/2007, 16:04
Lokalizacja: okolice i WuWua ;)

Postprzez WÅ‚odi » 27/4/2007, 20:47

Czejen napisał(a):warjatron po to wszedłem na to forum i po to założyłem ten temat żeby się właśnie czegoś dowiedzieć i po to żeby ktoś nie musiał pisać podobnego tematu tylko żeby mu wystarczyło przeczytanie tego... Po twojej wypowiedzi już nie wiem czy zmieniać obie czy tylną ?? Na przedniej da się jeszcze pojeździć... A w ogóle z tą awaryjnością to chodziło mi np o to że jak szwagier wszedł na jakieś forum i zapytał co może się dziać z takim a takim samochodem to mu ktoś napisał że po 200000 km zacznie mu skrzypieć siedzenie i tak autentycznie było... Właśnie mi o tego typu podpowiedzi chodzi... O wady tego modelu które się powtarzają w każdym modelu! Jeśli takie w ogóle są...Aha co do tego że byle kto jeździ... Tak jak wcześniej pisałem pracownik który miał klucze pojechał się przejechać pod nieobecność szefa i skończyło się to niewielkim szlifem... Sorki ale zdjęcia wstawię jutro bo nie zrobiłem takich porządnych...

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c69 ... 7e039.html

Wyżej jest kiepska fota robiona telefonem jak już się zaczynało ściemniać.



szkoda ze taka slaba jakosć foto ale nie wyglada najgorzej napewno rama polerowana ale fakt faktem ze za grosze ja kupileś, zobacz z którego roku jest przednia guma jak stosunkowo nowa to zakadaj nową na tył przod zostaw znam ludzi ktorzy 2 razy w miesiacu zmieniają gume na tył przednia dluzej wytrzymuje i zyją;)
WÅ‚odi
Świeżak
 
Posty: 47
Dołączył(a): 25/4/2007, 09:42

Postprzez Czejen » 11/5/2007, 19:53

Sorki, że dopiero teraz wrzucam fotki ale dopiero miałem okazję je porobić bo nie miałem wcześniej aparatu:
Obrazek (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)

Lekko pęknięta owiewka(tylko w tym miejscu):
Obrazek (otwórz link)

No i ten szlif, który mój brat prowizorycznie podlekował:
Obrazek (otwórz link)
Nie dyskutuj z debilem.
Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
Czejen
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 26/4/2007, 09:56

Postprzez Kudi32 » 28/5/2007, 11:35

a to nie jest czasami twoje pierwsze moto? ja mam takie tyklo mlodsz ogolnie nie mam zadnego problemu znim do normanej jazdy jest ok ale jak bedziesz chcial postawic na kolo bez sprzegla to sie rozczarujesz ja w swojej musialem zmienic zebatki z przodu ujolem zab z tylu dodalem 2 no i teraz to jest jazda a moja opinia jak bedziesz szanowal to dobry sprzet
GSX R600 K4
jak masz dziewczyne (zone)to nie masz motoru
a jak masz motor to masz wiele dziewczyn!!!!!!!
Kudi32
Świeżak
 
Posty: 161
Dołączył(a): 18/5/2007, 20:29
Lokalizacja: Bournemouth U.K

Postprzez Czejen » 29/5/2007, 15:24

No pierwszy :) może się nie ubije... Kupiłem go na spółę z bratem... Ja nim powoli śmigam ale właśnie wyrabiam sobie A1 i w wakacje kupię jakieś 125 żeby móc normalnie (legalnie) jeździć... Bo na 50 to się już 3 sezony wyjeździłem... No a z tym tylnym kołem to raczej nie będę próbował... Szkoda mi motoru...
Nie dyskutuj z debilem.
Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
Czejen
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 26/4/2007, 09:56

Poprzednia strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości




na górê