Zobacz wątek - Problem z kluczykami itp.

Problem z kluczykami itp.

i inne małe pojemności
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, Boshi, rosa, MarSen

Problem z kluczykami itp.

Postprzez Boryc » 2/8/2011, 00:00

Witam. Mam problem bo zgubiłem na imprezie kluczyk do mojej "Krystyny"
(mojego skutera) i niestety to był mój jedyny kluczyk ;d. Co gorsza zostawiłem Kryche zablokowaną i musiałem kombinować co by tu zrobić żeby dojechać do domu.. W końcu rozkręciłem "czache" i rozmontowałem blokadę oraz kabelki i jakimś cudem dojechałem do domciu. Wie ktoś może gdzie będę mógł dorobić kluczyk od stacyjki ? na Terenie Rybnika lub okolic. ? Proszę o pomoc. z góry dziękuję. Boryc StBs.
Boryc
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 1/8/2011, 22:46
Lokalizacja: Rybnik


Postprzez henio12323 » 2/8/2011, 08:54

ciezko bedzie :P szybciej kupisz nowy wkład. mi sie uszkodziły kluczyki, kupiłem wkład za 30 zł z 2 kluczykami. troche była zabawy z wyjęciem starego ale nowy wystarczyło wsadzic.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25994
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

; d

Postprzez Boryc » 2/8/2011, 15:22

tylko jak bd wymieniał stacyjkę to jeszcze muszę wymienić zamek do:
kuferka, schowka, baku ;/
Boryc
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 1/8/2011, 22:46
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez shiver » 2/8/2011, 17:41

Wykręcasz stacyjke i zawozisz do kogoś kto dorabia klucze.
Obrazek
Avatar użytkownika
shiver
Świeżak
 
Posty: 188
Dołączył(a): 31/1/2011, 14:20
Lokalizacja: sie biorą TROLLE?!?!?!?!

Postprzez Boryc » 2/8/2011, 23:49

Tylko że już byłem kilka razy u różnych kluczników i się pytałem właśnie czy jakbym wykręcił stacyjkę czy była by możliwość dorobienia kluczyka od tej właśnie stacyjki niestety każdy odpowiadał że się tym nie zajmuję .. ;/
Boryc
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 1/8/2011, 22:46
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez henio12323 » 3/8/2011, 09:31

szukaj dalej. nie kazdy to robi. wiekszosc dorabia klucze z kluczy. poszukaj moze w necie wysyłkowo ktoś ci to zrobi
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25994
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez dawidu8 » 4/8/2011, 18:08

ja śmigam bez kluczyków. pale na krótko z rozrusznika mojego chinola :D
dawidu8
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 9/5/2011, 17:22
Lokalizacja: Koszalin

Postprzez argo1998 » 7/8/2011, 15:53

niewiem na twoim miejscu kupil bym stacyjke niewiem ile okolo 80zl (cos takiego)
argo1998
Świeżak
 
Posty: 71
Dołączył(a): 7/8/2011, 13:00
Lokalizacja: Syców

Postprzez komarcc » 7/8/2011, 19:28

Fajna ta Krystyna? bo się napaliłem. Sorry, ale takiego motoroweru/motocykla to jeszcze na uszy nie widziałem, czy tak ciężko jest napisać pełną prawdziwą nazwę, a nie swoją wymyśloną? Odpowiedzi dostałeś i fajnie, jednak nie wiem czy ktoś z odpowiadających wie o jakie moto chodzi.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez Boryc » 8/8/2011, 00:44

Sym RS 50
;)
Boryc
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 1/8/2011, 22:46
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez Boryc » 8/8/2011, 00:45

a tak btw to zdecydowałem się włożyć nowe wkłady do zamków :)
Boryc
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 1/8/2011, 22:46
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez UfoPlast » 8/8/2011, 08:04

komarcc napisał(a):Fajna ta Krystyna? bo się napaliłem. Sorry, ale takiego motoroweru/motocykla to jeszcze na uszy nie widziałem, czy tak ciężko jest napisać pełną prawdziwą nazwę, a nie swoją wymyśloną? Odpowiedzi dostałeś i fajnie, jednak nie wiem czy ktoś z odpowiadających wie o jakie moto chodzi.



I co Ci to dało że wiesz jaki to skuter ? ... Nic A nie szukałeś na allegro całych stacyjek do swojego skutera ?
Avatar użytkownika
UfoPlast
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 1/5/2011, 08:08
Lokalizacja: Skierniewice



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na gr