Zobacz wątek - Pytanie odnośnie wytrzymałości silnika w R1 RN12 i ZX6R 2005

Pytanie odnośnie wytrzymałości silnika w R1 RN12 i ZX6R 2005

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

Pytanie odnośnie wytrzymałości silnika w R1 RN12 i ZX6R 2005

Postprzez krystek_19 » 29/7/2011, 11:50

Tak jak w temacie. Oglądając ogłoszenia np na allegro to prawie każda R1 ma przebieg ponad 20 000 a nawet 40 000 KM. Moje pytanie jest takie: ile jest w stanie wytrzymać taki silnik bo chcę kupić R1 RN12 i nią latać a nie zaraz zmieniać silnik bo ten będzie ledwo zipał.

Jak sytuacja ma się w ZX6R? Co prawda jest sporo Kaw ze stosunkowo niskim przebiegiem tylko że nie wiadomo czy jest to oryginalny przebieg. Tak samo pytanie brzmi ile taki silnik wytrzyma w modelach powyżej 2005 roku?
Avatar użytkownika
krystek_19
Świeżak
 
Posty: 56
Dołączył(a): 17/1/2011, 18:05
Lokalizacja: Suwałki


Postprzez Invi » 29/7/2011, 12:28

A kto to wie skoro silniki są kręcone na potęgę? :P

Silnik to można i w 5000 zajechać normalnie jeżdżąc w sumie.


Tak normalnie to przy normalnym serwisie powinny te 100 000km wytrzymać i być dalej prawie jak nówki.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6273
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez krystek_19 » 30/7/2011, 00:44

Super sport kręcony do odcinki prawie ciągle? Hmm dośc odważnie to napisałeś. Czytałem na forum bodajże o GSX-Rze który też miał chyba koło 100 czy 70 i silnik żyleta był.

A swoją drogą to chyba nie można porównywać silników z turystyków do sportów. Też czytałem że niektóre moto mają ponad 100 i latają jak nowe. Pytam z ciekawości bo jak każdy chciałbym kupić dobry sprzęt i cieszyć się nim na maksa. ;]
Avatar użytkownika
krystek_19
Świeżak
 
Posty: 56
Dołączył(a): 17/1/2011, 18:05
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez ZooL » 30/7/2011, 01:09

double post mi poszedl prosze o usuneicie bo cos nie moge znalezc tego w edycji postu
Ostatnio edytowano 31/7/2011, 22:11 przez ZooL, łącznie edytowano 1 raz
ZooL
Świeżak
 
Posty: 279
Dołączył(a): 10/1/2009, 22:32

Postprzez ZooL » 30/7/2011, 01:10

silnik w nowych motocyklach wytrzyma ± tyle ile o niego dbasz. Generalnie przebiegiem nie ma sie co sugerowac, bo raz ze wiekszosc (albo i prawie wszystkie) sa krecone, dwa ze jak byl regularnie zmieniany olej, filtr i nie bylo kombinowania z mapami wtrysku (agro tjuning robiony przez "szpecow" potrafi ladnie dac silnikowi w dupe) to po tych 100kkm silnik od stanu nowosci nie bedzie bardzo odbiegal.
ZooL
Świeżak
 
Posty: 279
Dołączył(a): 10/1/2009, 22:32

Postprzez krystek_19 » 30/7/2011, 12:25

Aha. Dzięki bardzo za odpowiedzi. I chyba najlepszym rozwiązaniem byłoby przed zakupem oddać moto do sprawdzenia do serwisu? Prawda?
Avatar użytkownika
krystek_19
Świeżak
 
Posty: 56
Dołączył(a): 17/1/2011, 18:05
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez #Cinek » 30/7/2011, 18:18

prawda, albo zabrać ze sobą kogoś kto się na tym zna np. mechanik ;)
*GS 5OOE 91'
*ZX9r 02'
Avatar użytkownika
#Cinek
Świeżak
 
Posty: 70
Dołączył(a): 4/7/2011, 21:21

Postprzez Seba_ER5 » 30/7/2011, 21:23

Moto z mienionenym wydechem i zmieniana mapa pod AF bedzei lepiej chodzil i dluzej wytrzyma niz ze zmienionymi wydechami i bez AF
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5220
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez pawelb0 » 30/7/2011, 22:16

kumpel mial 70 000 na r1 ('04) i zeby nie wypadek to pewnie dolatal by bezproblemowo do 100 000. Kupil ja sprowadzona z przebiegiem 50 000 zanim handlarz zdazyl zmienic na jakies smieszne 14 czy 15 000. Zawsze byl serwisowany, uzywany ostro ale z glowa.
pawelb0
Świeżak
 
Posty: 30
Dołączył(a): 13/5/2009, 11:18

Postprzez HeniekD » 31/7/2011, 23:46

Ja mam R1 z przebiegiem 88 000km ale teraz stoi bo leje non stop.
Lubię pojeździć po Chorwacji, Włoszech i jestem bardzo zadowolony.
Ja zmieniam olej i płyny min. 1 raz w roku.
Jak ten silnik był kręcony na Castrolu to nawet nie kupuj skrzynia tam musi mieć olej pierwszej klasy.
W USA R1 po 140 000km widziałem :-)
HeniekD
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 31/7/2011, 23:41
Lokalizacja: Płock



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 6 gości




na gr