Rocznik a przebieg (600tki) - do wydania 8k (sv650 z ogł)
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Rocznik a przebieg (600tki) - do wydania 8k (sv650 z ogł)
Witam.
RozglÄ…dam siÄ™ za motocyklem - szosowo-turystycznÄ… 600tkÄ….
Jako, że zupełnie nie znam się na moto nie wiem jakich przebiegów przy jakich rocznikach powinienem się spodziewać, tzn. ile średnio robi się na motorze. Tak jak auta 15letnie można znaleźć z przebiegami 100tyś tak samo motocykle z tego samego rocznika mają 5tyś, 20tyś, 50tyś, 70tyś.
Jakie przebiegi robi się motocyklami, średnio, rocznie. Do jakich przebiegów dochodzą silniki?
Mam do wydania ok 8tyś. Swoje typy już mam (sv650, Hornet, Fazer, cbf). Niestety er-6n czy Suzuki gsr to troszkę za wysoki prób cenowy na tą chwilę.
Rozglądam się też za jakimś mechanikiem-moto-fanem z okolic Płocka, może jest ktoś na forum i pomógłby w zakupie, mógłby doradzić?
Pzdr.
RozglÄ…dam siÄ™ za motocyklem - szosowo-turystycznÄ… 600tkÄ….
Jako, że zupełnie nie znam się na moto nie wiem jakich przebiegów przy jakich rocznikach powinienem się spodziewać, tzn. ile średnio robi się na motorze. Tak jak auta 15letnie można znaleźć z przebiegami 100tyś tak samo motocykle z tego samego rocznika mają 5tyś, 20tyś, 50tyś, 70tyś.
Jakie przebiegi robi się motocyklami, średnio, rocznie. Do jakich przebiegów dochodzą silniki?
Mam do wydania ok 8tyś. Swoje typy już mam (sv650, Hornet, Fazer, cbf). Niestety er-6n czy Suzuki gsr to troszkę za wysoki prób cenowy na tą chwilę.
Rozglądam się też za jakimś mechanikiem-moto-fanem z okolic Płocka, może jest ktoś na forum i pomógłby w zakupie, mógłby doradzić?

Pzdr.
Ostatnio edytowano 26/7/2011, 01:05 przez wondy, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
- wondy
- Świeżak
- Posty: 25
- Dołączył(a): 25/7/2011, 22:52
Ciężko znaleźć moto z "normalnym" przebiegiem:) wszędzie super okazje:) (jak szukałem auta 10letniego, benzynki, to interesowały mnie przebiegi powyżej 200, się naszukałem)
Czy ktoś mógłby rzucić okiem na te dwa moto? SV650 bardzo mi się podoba i cenowo też jest dla mnie dostępna.
Szukam czegoś w swojej okolicy (100km od Płocka) gdyż na dojazdy można czasem wydać majątek, mimo, że czasami się one opłacają, ale to jak "pewniak" się trafi:)
1. http://allegro.pl/suzuki-sv650s-99-sv-6 ... 28037.html
2. http://allegro.pl/suzuki-sv650s-sv-650- ... 13268.html
3. http://allegro.pl/suzuki-sv650-sv-650-n ... 66149.html
4. http://otomoto.pl/suzuki-sv-suzuki-sv-s ... 53108.html
5. http://otomoto.pl/suzuki-sv-650s-unikat-M2657312.html mimo, że już spory kawałek ode mnie to byłbym skłonny się wybrać; uwielbiam golasy:)
za 8k 2002/2003 dam radę kupić? czy lepiej coś starszego ale bardziej zadbanego?

Czy ktoś mógłby rzucić okiem na te dwa moto? SV650 bardzo mi się podoba i cenowo też jest dla mnie dostępna.
Szukam czegoś w swojej okolicy (100km od Płocka) gdyż na dojazdy można czasem wydać majątek, mimo, że czasami się one opłacają, ale to jak "pewniak" się trafi:)
1. http://allegro.pl/suzuki-sv650s-99-sv-6 ... 28037.html
2. http://allegro.pl/suzuki-sv650s-sv-650- ... 13268.html
3. http://allegro.pl/suzuki-sv650-sv-650-n ... 66149.html
4. http://otomoto.pl/suzuki-sv-suzuki-sv-s ... 53108.html
5. http://otomoto.pl/suzuki-sv-650s-unikat-M2657312.html mimo, że już spory kawałek ode mnie to byłbym skłonny się wybrać; uwielbiam golasy:)
za 8k 2002/2003 dam radę kupić? czy lepiej coś starszego ale bardziej zadbanego?
- wondy
- Świeżak
- Posty: 25
- Dołączył(a): 25/7/2011, 22:52
suzuki sv 650 w wersji otwartej nie s sa motocyklami jak na pierwsze moto bardzo dobre elastyczny silnik ,przyzwoite osiagi,małe zużycie paliwa,wiec polecam za sume jaka posiadasz spokojnie kupisz rocznik 2002-2003 zarejestrowany.
- piotr_motoland
- Świeżak
- Posty: 245
- Dołączył(a): 26/7/2011, 07:19
- Lokalizacja: polska
a orientuje się ktoś czy od 2003 rozwiązali ten problem ze smarowaniem pierwszego cylindra przy okazji jazdy na tylnym kole? czy to wogóle taka przypadłość Vek, że raczej do "zabawy" się nie nadają? tak tylko teoretycznie pytam:) ja raczej nie zamierzam "szaleć", ale ktoś przede mną mógł, dlatego to pytanie.
- wondy
- Świeżak
- Posty: 25
- Dołączył(a): 25/7/2011, 22:52
zanim będziesz walił takie długie i wysokie gumy by od tego zatrzeć pierwszy cylinder to już dawno go sprzedasz. Poza tym - jeszcze nie masz nawet za sobą pierwszego motocykla a już na gumie chcesz latać?
Co do przebiegów. Ja kupiłem swojego TLa rok temu w czerwcu na początku i zrobiłem nim do dziś trochę ponad 11tyś km. Tak więc średnio 7-10tyś na rok jak ktoś jeździ motocyklem po prostu nie tylko do dzidowania w niedzielę ale także w tygodniu czasem do pracy i co jakiś czas wypady gdzieś to 60tyś dla 7 letniego motocykla jest jak najbardziej spoko. A już tym bardziej dla takich krajów jak anglia, włochy czy południe francji gdzie się jeździ cały rok.
Kumpel ma gixe 1000 k6 i ponad 40tyś przebiegu. Bedzie musiał skręcić na 15 bo inaczej nikt mu nie kupi jakby sprzedawał bo w naszym kraju NIE MA WG. ALLEGRO motocykli co mają 10 lat i mniej i mają powyżej 40tyś...a czasem w jedyn sezonie można spokojnie trzasnąć 20tyś km i wizualnie się motocykl nawet o jote nie zmieni...a tyle niby mają mieć 5-10latki...spokojnie wyligana sztuka ze zmienionymi podnóżkami i manetkami na oryginalne i po dobrych polerkach, wymianie tarcz ham. i czyszczeniu nawet ze 100tyś km można zrobić "realne" 20tyś...tylko po co...eee temat rzeka i samo zło

Co do przebiegów. Ja kupiłem swojego TLa rok temu w czerwcu na początku i zrobiłem nim do dziś trochę ponad 11tyś km. Tak więc średnio 7-10tyś na rok jak ktoś jeździ motocyklem po prostu nie tylko do dzidowania w niedzielę ale także w tygodniu czasem do pracy i co jakiś czas wypady gdzieś to 60tyś dla 7 letniego motocykla jest jak najbardziej spoko. A już tym bardziej dla takich krajów jak anglia, włochy czy południe francji gdzie się jeździ cały rok.
Kumpel ma gixe 1000 k6 i ponad 40tyś przebiegu. Bedzie musiał skręcić na 15 bo inaczej nikt mu nie kupi jakby sprzedawał bo w naszym kraju NIE MA WG. ALLEGRO motocykli co mają 10 lat i mniej i mają powyżej 40tyś...a czasem w jedyn sezonie można spokojnie trzasnąć 20tyś km i wizualnie się motocykl nawet o jote nie zmieni...a tyle niby mają mieć 5-10latki...spokojnie wyligana sztuka ze zmienionymi podnóżkami i manetkami na oryginalne i po dobrych polerkach, wymianie tarcz ham. i czyszczeniu nawet ze 100tyś km można zrobić "realne" 20tyś...tylko po co...eee temat rzeka i samo zło
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
ja nie zamierzam, bynajmniej na początku:) za spokojny ze mnie gość:) pytam tylko ze względu na poprzednie właścicilela...
jakby na all popatrzeć, to ciężko znaleźć moto, który ma więcej niz 50tys:) może wszystkie sa w takim super stanie eheh...
caly czas trzyma się ta polska mentalność, ze kręcony sprzęt, czy to moto czy samochód, łatwiej się sprzeda... pewnie i tak ale tylko jakiemuś jeleniowi, i dla takich pewnie one są.
Także rozglądam się za SV650, najlepiej N, fanie gdyby z 2003, ale wcześniejsze jak będą dobrze utrzymane to jak najbardziej.
jakby na all popatrzeć, to ciężko znaleźć moto, który ma więcej niz 50tys:) może wszystkie sa w takim super stanie eheh...

Także rozglądam się za SV650, najlepiej N, fanie gdyby z 2003, ale wcześniejsze jak będą dobrze utrzymane to jak najbardziej.
- wondy
- Świeżak
- Posty: 25
- Dołączył(a): 25/7/2011, 22:52
inna sprawa to taka, że po prostu wielu już widziało na licznikach motocykli powyżej 50tyś (tylko, że np po 3 właścicicielu i 3 raz kręcone) i stan po prostu złomowy (no bo jak ma nie lekko przez ponad 150tyś km...) to - się później boją...ile razy widziałem stany licznika takie kosmiczne do wyglądu motocykla, że aż to śmieszne było... jakieś cebry z 92 roku i 26tyś przebiegu, drugi silnik, 3 razy malowana, luzy na lagach, akcesoryjny napęd (czyli conajmniej drugi) wyciągniety jak szmata, opony łyse do cna. Ale 26tyś patrzy z zegarów i woła "KUP MNIE, KUP! Mam przecież TYLKO TYLKO PRZEBIEGU!!"
A później podjeżdza ktoś iglą z 80tyś na budziku i aż się ludziom wierzyć nie chce i szukają zaraz gdzie tu co rzeźbione było....

http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Olej przebiegi, patrz na stan motocykla. Nawet ludzie posiadający ładne motocykle są przez upośledzonych kupujących niejako zmuszani do kręcenia przebiegów. I pamiętaj, okazji nie ma, nie kupisz super tanio super motocykla.
1952 SHL M-04
2000 Suzuki GSF 600 S Bandit
2000 Suzuki GSF 600 S Bandit
- michael
- Bywalec
- Posty: 515
- Dołączył(a): 25/1/2007, 20:56
- Lokalizacja: Białystok
dokładnie - olać przebieg JEŻELI motocykl w ładnym bardzo stanie i serwisowany (są tego oznaki i dokumenty na to). A z tym, że kupujący niejako wymuszają kręcenie liczników...dokładnie - smutna prawda. Bo przecież sprzęt co ma 80tys to już przecież do muzeum lub do gazety!...tak na prawdę jakbyście widzieli jak wyglądają po prostu zwyczajnie dbane sztuki co mają prawdziwe 20tyś to byście już wiedzieli. Jeżeli nie jeździło to coś na torze lub bardzo ostro (super sport litrowy) to tarcze są jak nówki, opona przednia może być OEM, 90% śrubek nie powinno mieć żadnych śladów dotykania nawet. Zawieszenie na fabrycznych uszczelniaczach i napędzie itd.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość