Zobacz wątek - KAWASAKI ZX6R; YAMAHA R6; 2002 SUZUKI GSX-R1000

KAWASAKI ZX6R; YAMAHA R6; 2002 SUZUKI GSX-R1000

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Boshi, Black-Ghost, leff

KAWASAKI ZX6R; YAMAHA R6; 2002 SUZUKI GSX-R1000

Postprzez davidoffdavidoff » 21/7/2011, 16:15

Witam wszystkich maniaków tych "motorynek" :wink: . Zamierzam się do zakupu (odświerzenia dawnej pasji :lol: ) motorka. Mam trzech faworków i z racji tego że od dawna się nie interesowałem tym tematem wypadłem z obiegu :cry: .
Pierwszy to KAWASAKI ZX6R:
http://www.ebay.co.uk/itm/2003-KAWASAKI-ZX636-B1H-GREEN-ZX6R-ZX600-/140577787241?pt=UK_Motorcycles&hash=item20bb16cd69 (otwórz link).
Drugi YAMAHA R6:
http://www.ebay.co.uk/itm/YAMAHA-R6-YZF ... 27bc0e3274.
Trzeci to (i to jak narazie jest mój najlepszy faworek :lol: ) SUZUKI GSX-R 1000:
http://www.ebay.co.uk/itm/2002-SUZUKI-G ... 27bcb1f100.
A teraz o co mi tak wogóle kaman:
Chodzi mi o motorek zwinny i sprawny (żebym nie musiał za dużo w nim grzebać :wink: ). Nie będę go używał na codzień tylko ze dwa razy w tygodniu no i całą niedzielę :D :D :D .
Może się wam przyda:
Mam 178cm wzrostu, ok. 99,999kg :wink: :wink: :wink: , a ostatnim motorkiem jaki jeździłem był Suzuki GSX 600 F na którym przejeździłem trzy sezony.
Z góry dziękuję za podpowiedzi i wszystkich pozdrawiam.
Ostatnio edytowano 21/7/2011, 21:52 przez davidoffdavidoff, łącznie edytowano 1 raz
BMW E36, 2494 ccm3, 226 KM, MY DRIFT MACHINE
Avatar użytkownika
davidoffdavidoff
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 21/7/2011, 13:51
Lokalizacja: miasto swiętej wieży ;)


Postprzez Invi » 21/7/2011, 16:27

636 jest bardzo fajne, R6 z 2000 bym sobie odpuścił, bo to stare w sumie jest staroć.

Pierwszy litrowy gsxr (K1, K2) jest pojeb*ny ;) Czyli w sumie fajnie, tylko pytanie czy czujesz się na siłach żeby go wziąć :P
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6272
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez davidoffdavidoff » 21/7/2011, 17:21

Czyli sugerujesz GSXR`a? Na siłach :shock: . A czemu mam się czuć na siłach?
Trochę na siłownie się śmiga :lol: :lol: :lol:

A jak Ci się śmiga tą 600-tką?
Ostatnio edytowano 21/7/2011, 21:52 przez davidoffdavidoff, łącznie edytowano 1 raz
BMW E36, 2494 ccm3, 226 KM, MY DRIFT MACHINE
Avatar użytkownika
davidoffdavidoff
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 21/7/2011, 13:51
Lokalizacja: miasto swiętej wieży ;)

Postprzez Invi » 21/7/2011, 18:08

No jak nie wiesz o co chodzi to lepiej sobie go odpuść :P
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6272
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez davidoffdavidoff » 21/7/2011, 18:25

Spoko loko :wink: . Damy radę 8)
Ostatnio edytowano 21/7/2011, 21:52 przez davidoffdavidoff, łącznie edytowano 1 raz
BMW E36, 2494 ccm3, 226 KM, MY DRIFT MACHINE
Avatar użytkownika
davidoffdavidoff
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 21/7/2011, 13:51
Lokalizacja: miasto swiętej wieży ;)

Postprzez cycu_rsko » 21/7/2011, 19:31

Odpusc sobie 1000 k2 ten motocykl Cie tak sponiewiera ze nie bedziesz wiedzial jak sie nazywasz. Jakbys sie przesiadl z gsx-f'a na gsx-r'a 600 to juz bys powiedzial ze to jest szatan.
929
Avatar użytkownika
cycu_rsko
Moderator
 
Posty: 1148
Dołączył(a): 15/3/2008, 18:55
Lokalizacja: Radomsko

Postprzez davidoffdavidoff » 21/7/2011, 21:07

Jak już napisałem to ma być motor bardziej weekend`owy tak więc nie zamierzam na nim szaleć, ale chciałbym jak już kupować to na parę dobrych lat :P. Jak kupię 600`tkę to za rok dwa będę chciał większy a nie lubię zmian :cry:
BMW E36, 2494 ccm3, 226 KM, MY DRIFT MACHINE
Avatar użytkownika
davidoffdavidoff
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 21/7/2011, 13:51
Lokalizacja: miasto swiętej wieży ;)

Postprzez Seba_ER5 » 22/7/2011, 10:20

Ja juz jezdze 600 3 rok moge w kazdej chwili zmienic na 1000. W tym roku polatalem CBR1000rr, ale jakos na 636 tez mi sie dobrze lata i mi wystarcza. Lepiej nauczyc sie na motocyklu ktory daje wiekszy margines bledu w zlozeniu :) pozdrawiam.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5194
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Przemo_rene » 22/7/2011, 13:53

eee tam gixer nie jest szalony :lol: - kup TLRe po modach - to jest dopiero sieka-luta-szatan. Kumpel co lata na codzień (4 sezon) gixem 1000 k6 (a jeździ nim na prawdę zacnie dobrze...długie gumy, stopale na 50m itd) (ogólnie jego 12 sezon) po przejażdżce moim stwierdził, że TLR ma ultra zajebiste pierdolnięcie w reakcji na gaz. Ja jego gixerem odczułem to samo tylko w drugą stronę - bardzo spokojny motocykl po przesiadce z mojej TLR. Gixer ma ultra dużo mocy ale rozwija ją na prawdę przewidywalnie w porównaniu z TLR...i...ogólnie to nie zamieniłbym tilera na gixera - po prostu gixer daje mniejszego kopa od dołu i w środku (nawet na 9tyś gix nie miał takiego strzała po otwarciu manety do końca). NIe zrozumcie mnie źle - jego gix był baaardzo szybki i mocny ale adrenaliny mniej :)

Tak czy inaczej - bierz 600 - są bardzo zwinne, te nowsze bardzo szybkie a masz szanse się nie pozamiatać tak od razu.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez cycu_rsko » 22/7/2011, 16:18

Nie wiem jakie masz pierdolniecie w TLR ale w moim gixie przy 150km/h z gazu moge postawic go do pionu na drugim biegu :D
Kumpla R1 RN12 tak nie pojdzie :D
929
Avatar użytkownika
cycu_rsko
Moderator
 
Posty: 1148
Dołączył(a): 15/3/2008, 18:55
Lokalizacja: Radomsko



Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na gr