Zobacz wątek - SUZUKI RM-Z 450 jak przerobić na supermoto
NAS Analytics TAG

SUZUKI RM-Z 450 jak przerobić na supermoto

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

SUZUKI RM-Z 450 jak przerobić na supermoto

Postprzez riv3r » 18/7/2011, 09:20

Przepraszam nie wiedziałem w jakim dziale dać temat, więc dałem tutaj. Jeżeli zły dział to proszę o przeniesienie.


Witam, od roku posiadam suzuki RM-Z 450 z którego jestem zadowolony i po dłuższych przemyśleniach doszedłem do wniosku, że chciałbym przerobić motorek na SM ale nie wiem co muszę w nim wymienić/zrobić, może ktoś mi podpowie?

Wiem, że na pewno muszę założyć:
*Lampa przednia,
*Kierunkowskazy,

i co jeszcze?
z zawieszeniem trzeba coś kombinować? może napędem?

@@edit: dodam jeszcze, że mój budżet wynosi 3.500zł.
riv3r
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 13/3/2011, 22:26
Lokalizacja: Szczecin


Postprzez Brekekeks » 18/7/2011, 10:11

Sygnał dźwiękowy chyba musi być.
Co do napędu i zawieszenia to nic nie trzeba raczej robić.
Growing old is mandatory. Growing up is optional.
Brekekeks
Świeżak
 
Posty: 457
Dołączył(a): 14/10/2010, 17:10
Lokalizacja: Kielce

Postprzez gruby19 » 18/7/2011, 13:54

na SM czy na Enduro, bo to diametralna różnica, a żaden z panów wyżej chyba o tym nie wie...
Wole jak człowiek na dwóch, niż jak zwierze na czterech...

Honda XLV 125 Varadero V-8

http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
Avatar użytkownika
gruby19
Stały bywalec
 
Posty: 1220
Dołączył(a): 29/10/2009, 19:36
Lokalizacja: witkowo

Postprzez henio12323 » 18/7/2011, 20:52

haha dokładnie. jak SM to po co ci swiatła i kierunki ? na torze bedziesz sygnalizował zakręt czy co ? xd

kupujesz koła koszt kół ok 2000 zł. do tego zalezy co dostaniesz. musisz sie wyposażyć w adapter na tarcze 320mm. bo z przodu zacisk ci nie obejmie wiekszej tarczy. zawieszenie to juz zalezy od tego czy to ma byc typowo tylko SM czy chcesz miec 2 kpl kół. jak 2 kpl z przodu mozesz nalac oleju 10W. i po prostu jak chcesz ostro poganiac na SM to sobie stroisz pod asfalt. jezeli chcesz ganiac tylko na SM i to sportowo przydało by sie wymienic zawias z przodu no i zacisk cały. ale do polatania dla przyjemnosci w zasadzie nie musisz robić nic. co do napędu no to na pewno musisz mieć 2 kpl napędów. supermoto ma zębatke z tyłu duzo mniejszą. no i przydało by sie mieć 2 kpl klocków hamulcowych. po 1 pod SM mozna miec inny zestaw bardziej uliczny - tanszy. a pod koła enduro nalezy miec lepsze klocki żeby sie nie scierały od błota itp. a po 2 każde klocki muszą sie docierać pod daną tarcze. wiec jak bedziesz tak co chwile zmieniał mozesz szybciej sobie uszkodzic tarcze hamulcową no i szybciej klocki bedą szły
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez riv3r » 19/7/2011, 15:34

tzn. chodzi mi głównie o to, żeby można nim było śmigać po asfalcie/mieście.
riv3r
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 13/3/2011, 22:26
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez henio12323 » 19/7/2011, 15:52

sprzedać i kupic enduro :P za duzo zachodu bo zakładam że nie masz zadnych papierów do niego. koszty rejestracji fulla są spore. i duzo taniej wyjdzie sprzedac dołozyc tą kase i kupic nowszego i lepszego SM :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na gr