Zobacz wątek - Kawasaki 250 / Hornet 250 / lub inne propozycje

Kawasaki 250 / Hornet 250 / lub inne propozycje

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Boshi, Black-Ghost, leff

Który motor uważacie za lepszy ?

Honda Hornet 250
3
27%
Kawasaki Ninja 250
8
73%
 
Liczba głosów : 11

Kawasaki 250 / Hornet 250 / lub inne propozycje

Postprzez lajcik07 » 17/7/2011, 19:19

Witam !

Rozglądam się właśnie za jakąś 250'ka. Dużo myślałem o Kawasaki Ninja 250. Co sądzicie o tym motorku ? Opłaca się go kupowac ? Znalazłem również trochę filmików z Hondą Hornet 250 na youtube. Bardzo spodobał mnie się ten motorek a w szczególności dźwięk wydobywający się z wydechu *_* Czy ktoś miał stycznośc z takim Hornetem ?? Nigdzie go nie mogę znaleźc. Znacie może jakieś zagraniczne stronki żeby poszukac takiej Hondy?? Najlepiej strony angielskie/niemieckie/holenderskie/austryjackie/belgijskie. Z góry dziękuje. Mile widziane inne propozycje 250'tek ;)
lajcik07
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 17/7/2011, 19:05
Lokalizacja: Staszów


Postprzez Brekekeks » 18/7/2011, 10:19

Hornet 250 to zwykła CBF 250, w UK miała nazwę Hornet chyba.
Growing old is mandatory. Growing up is optional.
Brekekeks
Świeżak
 
Posty: 457
Dołączył(a): 14/10/2010, 17:10
Lokalizacja: Kielce

Postprzez lajcik07 » 18/7/2011, 13:54

No właśnie tez tak myslalem, ze to sa te same motory tylko inna nazwa, ale zobacz sobie filmiki. Tu masz Hornetke z wydechem Martina http://www.youtube.com/watch?v=tocYopOzaoo a tu masz CBF z takim samym wydechem http://www.youtube.com/watch?v=trCqO5623M8 .
Roznica jest ogromna, wiec nie wiem czy to ten sam motor, ale moge sie mylic :P
lajcik07
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 17/7/2011, 19:05
Lokalizacja: Staszów

Postprzez regis440 » 18/7/2011, 16:22

Brekekeks napisał(a):Hornet 250 to zwykła CBF 250, w UK miała nazwę Hornet chyba.


to nie takie proste, jest mityczny CB 250F ( czyli nazwa jakby cos CBF :P) czyli hornet 250 , sprzedawany chyba tylko w japonii , ktory ma rame, zawieszenie jak w 600, wyglada jak 600 i ma silnik cbr 250 4 cylindrowy

a jest mityczny dlatego, ze prawie w PL nie wystepuje , a jak wystepuje to ceny sa zaporowe

http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_CB250F

motocykl w swojej klasie swietny, bez porownania do YBR czy CBF, niestety zaraz pojawia sie glosy ze jak sie spsuje to ...
regis440
Świeżak
 
Posty: 220
Dołączył(a): 9/9/2010, 14:22

Postprzez tomek_gda » 18/7/2011, 17:28

I niestety to jest poważny argument. Jak się spsuje to, to potem napewno duży problem z częściami. Ninja pomimo że może i trochę gorsza nadal jest bardzo fajnym sprzętem i dostęp do części jest o wiele lepszy. Bierz kawę.
Avatar użytkownika
tomek_gda
Świeżak
 
Posty: 361
Dołączył(a): 20/9/2010, 18:25
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez lajcik07 » 18/7/2011, 17:47

hmm.. czyli hornetki nie mam co szukac. A tak slicznie chodzi ;/ Kawa nie jest zla, tez mi sie podoba, tylko ja lubie prawdziwy sportowy dzwiek. A jakies inne propozycje z 250'ek ??Wszystko jedno czy cross, ścigacz albo turystyk. Tylko bez choperow :P
lajcik07
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 17/7/2011, 19:05
Lokalizacja: Staszów

Postprzez tomek_gda » 18/7/2011, 17:49

KTM EXC 250 :-)
Avatar użytkownika
tomek_gda
Świeżak
 
Posty: 361
Dołączył(a): 20/9/2010, 18:25
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez lajcik07 » 18/7/2011, 18:05

Nooo to tez jest bajka :D tylko jezeli chodzi o SM to akurat starszy sie czepia ze pierdza ;/ alee moze sie go jakos przekona. Dobra, to dzieki wielkie, temat do zamkniecia. Dowiedzialem sie co sie chcialem dowiedziec o hornecie, inne motory z klasy 250 jakos mnie nie kreca (nie wliczajac KTM'a ) no i chyba zostanie kawa. Jeszcze sie zobaczy, zarobie jeszcze troche kasy do konca wakacji i szukamy.
lajcik07
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 17/7/2011, 19:05
Lokalizacja: Staszów

Postprzez regis440 » 19/7/2011, 08:17

lajcik07 napisał(a):hmm.. czyli hornetki nie mam co szukac. A tak slicznie chodzi ;/


IMHO szukac warto, tylko prawdopodobnie wczesniej znajdziesz inny motocykl
z czesciami nie sadze zeby bylo gorzej niz w 400, nie ma az takiej tragedii, czesci eksploatacyjne sa bez problemow, a z psuciem to ... podobno hondy sa nudne bo sie nie psuja


jezeli chodzi o 250 szosowe, to sa wlasciwie 3 generacje

250 2T, mocne (nawet do 70 koni) i lekkie: aprilia rs 250, suzuki rgv 250, niestety z roznych wzgledow na wymarciu

250 4T 4 cylindry, slabsze od 2T, ale nadal fajne, dobre zawieszenia, hamulce, silniki dosc mocne, ok 40 koni ,zazwyczaj robione na rynek japonski, niestety chyba powyzej 2000 roku to ich nie produkowali(pewnie koszt produkcji taki jak 600 wiec sie nie oplacalo), wiekszosc to sprzety z poczatku lat 90, wiec tez gatunek na wymarciu

golasy:
hornet 250, bandit 250
sporty:
gsxr 250, cbr 250

wspolczesne 250 , maja 1 cylinder i 20 kilka koni, malo pala i spelniaja jakies normy emisji spalin, czesto uzywane na kursach nauki jazdy, produkowane przez znane japonskie firmy jak i chinskich i koreanskich producentow, wybor jest spory ale nie ma nic mechanicznie rewelacyjnego, wizualnie jak kto woli

jest jeszcze kilka 250 2 cylindrowych, ninja i jeszcze v2, hyosung gt 250

wiec wybor niby jest ale ciezki

z jednej strony nieciekawe jezdziki ktorych jest sporo a z drugiej calkiem fajne sprzety ktore ciezko znalezc i jak sie znajdzie to wszyscy je odradzaja

gdybym ja mial wybrac wybralbym horneta albo bandita, mam CB400 Super Four, wiec tez klasa ktora wszyscy odradzaja

ninja wydaje sie byc kompromisem, w koncu zawsze 2 cylindry a nie 1
regis440
Świeżak
 
Posty: 220
Dołączył(a): 9/9/2010, 14:22

Postprzez lajcik07 » 22/7/2011, 21:06

wielkie dzieki regis za wyczerpujaca odp :D poszukam sobie jednak horneta albo bandita bo bardziej do mnie przemawiaja "golasy" jak to napisales :P a jak nie no to ninja, tez fajna tyle ze dzwiek mnie odpycha ;/
lajcik07
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 17/7/2011, 19:05
Lokalizacja: Staszów

Postprzez Ashes » 31/7/2011, 18:52

a co tu chcieć od dźwięku przy 250 :) ale jak ninja 250 to może cbr 250? co o tym myślicie?? wlasnie szukałem podobnego tematu ... koleżanka rozgląda się za 250, ale ma być agresywna ;) oczywiście to kobieta wiec chodzi o wygląd :D
Avatar użytkownika
Ashes
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 17/4/2011, 06:48
Lokalizacja: Warszawa



Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości




na gr