Zobacz wątek - Dziwny problem z Banditem - pomocy!
NAS Analytics TAG

Dziwny problem z Banditem - pomocy!

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Dziwny problem z Banditem - pomocy!

Postprzez motorshl » 17/7/2011, 15:43

Mam dziwny problem z B6 k1, mianowicie odpalam, jadę ale po paru kilometrach przestają pracować wszystkie cylindry i tak aż całkiem zdechnie....Sprawdziłem czy jest paliwo w gaźnikach i nie było, no to sprawdzam kranik i działa prawidłowo, na RES i ON działa na podciśnienie a na PRI płynie sobie swobodnie. i tak jest na każdej pozycji kranika tzn. kawałek jedzie i znowu zdycha. Cały układ paliwowy był rozebrany i sprawdzony, żadnych zanieczyszczeń, gaźniki to samo, swiece wymienione.......... i nie wiem o co chodzi. Wiem że to dziwnie brzmi, że paliwo sie leje a w gaźnikach nie ma ale tak jest. Poprostu podczas jazdy coś jest nie tak. Macie jakieś pomysły? pomocy!
brrrrrrr, brrrryyyymmmm, mooootórrrrrrrr!
motorshl
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 21/12/2008, 16:07
Lokalizacja: pow. rzeszowski


Postprzez hugo2003 » 17/7/2011, 16:34

A probowales jechac na PRI??? jesli tak i nadal nie daje rady to zobacz czy nie masz jakiegos filterka na przewodzie i on moze byc zapchany ze paliwo nie przelatuje przez niego odpowiednio szybko.
Sprawdz szczelnosc calego ukladu zwlaszcza podcisnienia.... i zobacz czy gdzies jakis wezyk sie nie zalamuje...
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań

Postprzez motorshl » 17/7/2011, 16:53

Tak jechałem na PRI i to samo, filtr paliwa jest ale nie ma tam śmieci, podciśnienie też sprawdzałem i zasysa jak złoto, ale jest tak że gdy się to dzieje i wyłącze silnik (kranik na pozycji PRI) to za jakiś czas zaleje mi gaźniki i wtedy mogę jechać normalnie ale tylko kawałek i znowu przestają pracować wszystkie cylindry, jedzie ale ledwo.......paranoja
brrrrrrr, brrrryyyymmmm, mooootórrrrrrrr!
motorshl
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 21/12/2008, 16:07
Lokalizacja: pow. rzeszowski

Postprzez Kedar-88 » 17/7/2011, 17:27

A może niema dobrego odpowietrzenia baku
Bandit 1200
Avatar użytkownika
Kedar-88
Stały bywalec
 
Posty: 1327
Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez motorshl » 17/7/2011, 18:37

a który przewód jest od odpowietrzenia baku ten cienki po prawej stronie? Bo ten grubszy to chyba przelew
brrrrrrr, brrrryyyymmmm, mooootórrrrrrrr!
motorshl
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 21/12/2008, 16:07
Lokalizacja: pow. rzeszowski

Postprzez hugo2003 » 17/7/2011, 20:34

mozesz miec iszkodzana mambrane w kraniku podcisnienie jest ale membrana przepuszcze... wykrec kranik i obadaj wszystko.....
moze tez byc jak kedar mowi... przejedz sie kawalek z otwartym wlewem paliwa i daj znac czy dzieje sie podobnie..??;>
i napisz co i jak .
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań

Postprzez motorshl » 18/7/2011, 21:41

po problemie..... jak zwykle okazało się że najbardziej podstawowa rzecz "zawiodła" a ja szukałem nie wiadomo czego, filtr paliwa...........przejechałem 60 km bez filtra i narazie bez zarzutu. Dzięki panowie za wszelkie podpowiedzi, zmyliło mnie tylko to że w filtrze nie pływały żadne syfy, ale widocznie był zapchany, co ile wylieniacie filtr? ja wymieniałem w tamtym roku
brrrrrrr, brrrryyyymmmm, mooootórrrrrrrr!
motorshl
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 21/12/2008, 16:07
Lokalizacja: pow. rzeszowski

Postprzez komarcc » 19/7/2011, 09:29

Jak był papierowy to nic dziwnego, kup siateczkowy, jest o wiele lepszy, dodatkowo możesz wybrać taki, który się rozbiera i można sobie wyczyścić.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 0 gości




na gr