Zobacz wątek - dziwne stuki w suzuki gsx 600f
NAS Analytics TAG

dziwne stuki w suzuki gsx 600f

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

dziwne stuki w suzuki gsx 600f

Postprzez adiwol2003 » 17/7/2011, 09:56

Witam, to mój pierwszy temat na tym forum, niedawno zakupiłem jajko czyli suzuki gsx 600f z 98 roku, chodzi bardzo ładnie tylko denerwuje mnie taki metaliczny dźwięk w zakresie od 2500 do 4000 rpm przy schodzeniu z obrotów nagrałem też wideo z dzwiękiem bardzo proszę czy ktoś może miał coś podobnego, bądź też ktoś z pojęciem może to to rozgryźć co to puka, dźwięk słychać bardziej z prawej strony silnika, pozdrawiam......
podaję link z dzwiękiem
http://www.youtube.com/watch?v=1JtqnODslFk
adiwol2003
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 17/7/2011, 09:00
Lokalizacja: Mrocza


Postprzez hugo2003 » 17/7/2011, 15:34

Zwory!!!! Do regulacji na 100% Ostatnio tak bylo u brachola po regulacji zaworow to nawet rano ssania nie musi ciagnac.
Chodz tez moze byc rozciagniety łancuszek rozrzadu.
Trzeba zdjac kape glowicy pomierzyc i pospsrawdzac i brachola tez bylo slychac z prawej strony i sie okazalo ze rekordowy zawor byl o 0,04poza norma i tak klakotal...
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań


Postprzez adiwol2003 » 17/7/2011, 18:25

Dzięki za odpowiedź, skoro mówisz, że to zawory to się biorę za rozbieranie, jaki mam wartości zastosować ssący 0,1 a wydech 0,2 to będzie dobrze, czy szczelinomierz musi wtedy np. gdy ustawiam ssący wchodzić ciężko czy lekko?
adiwol2003
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 17/7/2011, 09:00
Lokalizacja: Mrocza

Postprzez hugo2003 » 17/7/2011, 21:05

jak rozbierzesz wszystko i bedziesz mial juz zawory na wierzchu najpierw sobie pomierz wszystko i zapisz najlepiej na kartce. bez szczelinomierza nic nie zrobisz.... szczelinomierz musi wchodzic plynnie nie za ciasno ale tez nie za luzno (to sie czuje). jak pomierzysz bedziesz wiedzial ktore mieszcze sie w normie a ktore nie. Najlepiej ustwic je tak by wszystkie ssace byly zblizone do siebie i wszystkie wydechowe zeby byly rowniez jak najlizej srodka normy... (tak ja to robilem.

ssące: 0,10 - 0,15
wydechowe 0,18-0,23


te luzy sa do gsxf750 98' podejrzewam ze bada takie same ... sprawdz jakie masz i czy duzo odbiegaja od tych wartosci a pewnie bardziej zaawansowani w szukaniu serwisowek uzytkownicy tego forum mnie poprawia....
tak czy siak musisz zmairzyc luzy.. pozdro
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań

Postprzez adiwol2003 » 17/7/2011, 21:55

jeszcze raz bardzo Ci kolego dziękuję myślę, że w tym tygodniu dam znać czy znalazłem czas i jakie będą efekty....pozdrawiam....
adiwol2003
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 17/7/2011, 09:00
Lokalizacja: Mrocza

Postprzez zxer » 18/7/2011, 00:58

wg mnie zawory sie opieraja
tea who you yea bunny
Avatar użytkownika
zxer
Stały bywalec
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
Lokalizacja: Londyn / inowroclaw

Postprzez adiwol2003 » 18/7/2011, 16:47

opierają się czyli co? proszę dokładniej za luźne czy za ciasne.....pozdrawiam....
adiwol2003
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 17/7/2011, 09:00
Lokalizacja: Mrocza

Postprzez hugo2003 » 18/7/2011, 17:03

zxer napisał(a):wg mnie zawory sie opieraja


Byc moze w kazdym razie kilka bylo za loznych ( czyli poza rogna granica za duza szczelina miedzy zaworem a dzwigienka) a kilka bylo za ciasnych tzn podpartych (szczelina miedzy zaworem a dzwigienka jest za mala niz podeje producent..)
Tak czy siak do regulacji!!!
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości




na g�r�