Zobacz wątek - 125 a tłumik od 600?

125 a tłumik od 600?

i inne małe pojemności
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, Boshi, rosa, MarSen

125 a tłumik od 600?

Postprzez SoulGT » 15/7/2011, 21:04

Witam moje pytanie brzmi następująco.
Co sie stanie jak do 125ccm wzuce tłumik od 600?
Strace na osiagach ? Jak tak to ile, dzwiek sie zmieni czy to tylko mit ?
Robil juz ktos tak ? :D Prosze o odp :)
Avatar użytkownika
SoulGT
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 12/6/2011, 18:13
Lokalizacja: Wrocław


Postprzez henio12323 » 15/7/2011, 21:15

od 600 ? toż to puszeczka mała. wsadz minimum od 1000 pojemnosci. od razu bedzie ci lepiej na 1 kole sie jechało bo ci bedzie przeważało motocykl na tył xd


a tak serio daj sobie spokój. osiagi spadna, dzwiek sie zmieni ale czy na lepsze ? wątpie żeby to był lepszy dzwiek. pozatym zapoznaj sie z tym po co jest wydech w 2T i czemu wygląda tak a nie inaczej. prosta zasada - wtedy sam sobie odpowiesz czy jest sens czy nie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25992
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez tomera » 15/7/2011, 21:18

stracisz na osiagach,
wzrosnie ci spalanie
wszyscy co sie znaja beda patrzyc na ciebie z politowaniem, i sie smiac ze jestes wiejskim tunerem,
dzwiek sie troche zmieni ale i tak bedzie pyrkac
tomera
Stały bywalec
 
Posty: 1053
Dołączył(a): 23/9/2008, 15:13

Postprzez SoulGT » 15/7/2011, 21:21

ehhh to jak tu ogarnac cos fajnego do Rieju rs2 125 jak w necie nic niemoge znalesc ;/

Generalnie chciałbym zmienic dzwiek na jakis przyjemny pomruk, a nie kosiarke :< wiem ze to 125 ale wszystko sie da ;x
Avatar użytkownika
SoulGT
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 12/6/2011, 18:13
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez henio12323 » 15/7/2011, 21:26

jest tego pełno. nie chce mi sie szukac. wrzucam 1 lepszy sprawdzony link http://pl.wikipedia.org/wiki/Silnik_dwusuwowy na srodku strony duza fotka silnika z wydechem. pokazane jest dobrze jak działa wydech w 2T.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25992
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez SoulGT » 15/7/2011, 21:30

henio12323 napisał(a):jest tego pełno. nie chce mi sie szukac. wrzucam 1 lepszy sprawdzony link http://pl.wikipedia.org/wiki/Silnik_dwusuwowy na srodku strony duza fotka silnika z wydechem. pokazane jest dobrze jak działa wydech w 2T.


a co z moim rasowym dzwiekiem z rodu 600 ? xd
Avatar użytkownika
SoulGT
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 12/6/2011, 18:13
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez henio12323 » 15/7/2011, 21:36

dzwiek daje silnik, wydech tylko potęguje ten dzwiek. z byle czego bata nie ukręcisz jak to mówią :D nawet jak bys od hayki wsadził wydechy to bedzie chodził jak 2T... nic na to nie poradzisz. kazda ingerencja jak widac po animacji z wikipedii to spadek mocy. wiec wiejskie dziurki w wydechu czy zmiana czego kolwiek. osiągów nie poprawi tylko zmniejszy. nawet dla fajnego dzwieku szkoda przepalac 1/3 paliwa na marne. kup sobie sportowy wydech byle jaki, doda ci mocy. choc dzwiek bedzie typowo 2 taktowy. taki juz urok
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25992
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez SoulGT » 15/7/2011, 21:38

henio12323 napisał(a):dzwiek daje silnik, wydech tylko potęguje ten dzwiek. z byle czego bata nie ukręcisz jak to mówią :D nawet jak bys od hayki wsadził wydechy to bedzie chodził jak 2T... nic na to nie poradzisz. kazda ingerencja jak widac po animacji z wikipedii to spadek mocy. wiec wiejskie dziurki w wydechu czy zmiana czego kolwiek. osiągów nie poprawi tylko zmniejszy. nawet dla fajnego dzwieku szkoda przepalac 1/3 paliwa na marne. kup sobie sportowy wydech byle jaki, doda ci mocy. choc dzwiek bedzie typowo 2 taktowy. taki juz urok


to lepiej te 700 zl przeznaczyc na wiekszy motor za rok ;x
To tyle dzieki za odp temat do zamknięcia :)
Avatar użytkownika
SoulGT
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 12/6/2011, 18:13
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez senekkorzenna » 16/7/2011, 07:35

temat jeszcze zostawię ponieważ warto przeczytać go jeszcze raz.
senekkorzenna
 

Postprzez SoulGT » 16/7/2011, 11:58

senekkorzenna napisał(a):temat jeszcze zostawię ponieważ warto przeczytać go jeszcze raz.


to możesz go przypiąć, po chwili namysłu w sumie przyda się to gdyż duzo młodych osób jak ja kombinuje jak zrobić z 50-125, 6-sete
Avatar użytkownika
SoulGT
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 12/6/2011, 18:13
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Mafinos » 16/7/2011, 12:59

Kup sobie silnik CBR-ki wsadź w ramę i będziesz miał!

Poszukaj jakiegoś wydechu jak piszą typu leovince itp. Ale to mija się z celem bo i tak i tak będzie Ci pierdział.
Avatar użytkownika
Mafinos
Świeżak
 
Posty: 352
Dołączył(a): 1/7/2011, 01:30
Lokalizacja: Wrocław



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr