Zobacz wątek - Yamaha Dt50 koszty i czesci na 80

Yamaha Dt50 koszty i czesci na 80

Enduro, Cross
_________

Moderatorzy: Walenty, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, henio12323, Beavis

Yamaha Dt50 koszty i czesci na 80

Postprzez Fantas3k » 14/7/2011, 16:03

Witam mam takie pytanko jakie części i koszty będę musiał ponieść przerabiając moją DT z 50 na 80 nie chodzi mi o gówninie częśći tylko coś porządnego. Aktualnie nie mam DT tylko chce sie uprzedzić czy taka wymiana dużo kosztuje i co trzeba zrobić. Proszę o odpowiedzi ma to byc dt od 1998-2004 roku wersja R(Enduro).
Fantas3k
Bywalec
 
Posty: 777
Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
Lokalizacja: Jarocin


Postprzez henio12323 » 14/7/2011, 16:11

http://allegro.pl/cylinder-80-dr-evo-ya ... 99023.html masz dobry cylinder tutaj. dodatkowo mozna wsadzic inny gaxnik albo po prostu inne dysze dać. mozesz tez wymienic wydech każdy sportowy bedzie dobry bez względu na firme ( no ale nie ma co brac za 100 zł chinczyków) i w zasadzie tyle. w przyszłosci po przeróbce trzeba bedzie obczaic czy airbox wyrabia z przepływem powietrza. i moze bedzie i on wymagał drobnych modyfikacji. jak chcesz też jeździc pewniej i bardziej sportowo polecam jakiś wał http://allegro.pl/wal-top-racing-tzr-dt ... 01381.html cos takiego. doda troche mocy i na pewno wytrzymalszy jest od serii. to wszystko moze byc troche zabójcze dla sprzęgła. wiec jak sprzegło padnie mozna by sie pokusic o lepsze tarczki
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26015
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Fantas3k » 14/7/2011, 16:15

Czyli koszt to około 1000zł a mógłbyś podać link do tarczi od sprzęgła?
Fantas3k
Bywalec
 
Posty: 777
Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
Lokalizacja: Jarocin

Postprzez henio12323 » 14/7/2011, 16:23

ale jak mówiłem sprzęgło moze byc ok. ale wieksza moc to na pewno szybsze zuzycie. wiec przy ewentualnej wymianie lepiej wrzucic nie jakies za 30 zł.... http://allegro.pl/tarcze-sprzegla-yamah ... 81314.html te są swietne i posłuza duzo, przenosząc 100% mocy albo takie tez są bardzo dobre http://allegro.pl/trw-tarcze-sprzegla-y ... 42381.html tylko tu nie chce mi sie szukac pod rocznik ale pełno ich jest na alledrogo :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26015
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez grunder » 14/7/2011, 19:14

Fantas3k napisał(a): i co trzeba zrobić


Co zrobić?
Kupić DT 80.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez henio12323 » 14/7/2011, 19:57

ale niestety nie ma DT 80 z am6 seryjnych ;/ a stare to stare :P swoja droga ciekawe czemu nie robili tych silników jest dobra 50 ccm dobre 125 ccm powinna byc klasa 80 :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26015
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez domin195 » 14/7/2011, 21:42

myślę że póki nie zmienisz sprzęgła na lepsze to nie ma co zaczynać. fabryczne sprzęgło pewnie szybko zjarasz. do tego wypadało by wymienić wał na lepszy tak jak henio pisał lub chociaż ten fabryczny wał razem z korbą dać do sprawdzenia.
SUZUKI DR 350se => na 3 z gazu idzie na koło
domin195
Świeżak
 
Posty: 420
Dołączył(a): 13/3/2011, 21:14

Postprzez henio12323 » 14/7/2011, 21:51

ee to nie jest aż taki tuning żeby sprzęgło sie slizgało ;P seryjne spoko da rade. kwestia jak długo. dlatego fabryczne, lub tansze zamienniki mogą na długo nie starczec. ale jako tako sprzęgła sie nie wymienia. nie ma potrzeby a i takich chyba w ogóle nie ma :P co do wału, samo sprawdzenie duzo nie da. nawet jak nie ma luzu przy nagłym podniesieniu obciązenia moze w krótkim czasie sie posypac. dlatego wał wypadało by wymienic na sportowy, koszt takiego jest prawie taki sam jak sama wymiana korbowodu na jakiś dobry. bo koło 100 liczą samej robocizny plus ze 150-200 korba a tutaj za 260 chyba jest cały sport wał, który ma nieco zmienioną mase zapewne i ma wypełniacze które podnoszą cisnienie w komorze korbowej
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26015
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Fantas3k » 16/7/2011, 17:35

Dzieki za wszystkie rady :)
Fantas3k
Bywalec
 
Posty: 777
Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
Lokalizacja: Jarocin



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr