Zobacz wątek - Bandit 400 , jest iskra jest paliwo, nie chce palić ;]
NAS Analytics TAG

Bandit 400 , jest iskra jest paliwo, nie chce palić ;]

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Bandit 400 , jest iskra jest paliwo, nie chce palić ;]

Postprzez MaŁy_Bandzior » 11/7/2011, 17:47

Witam. Mam problem ze swoim bandziorem. Sprawa wygląda tak : ostatnio podczas przejażdżki motocykl zaczął słabnąć stopniowo aż do zgaśnięcia. Tak jak myślałem okazało się ,że nie ma paliwa. Po zalaniu wachy motocykl już nie odpala. Iskra jest , paliwo również. Myślałem ,że może syf z baku zatkał gaźnik , ale mam filtr paliwa w który nie był nawet brudny. Ogólnie z motocyklem nie było żadnych problemów. Świece mają najechane 6 tys, wymiana co 12. Ma ktoś jakiś pomysł ??:)
Mów co myślisz , rób co mówisz .

Suzuki Bandit gsf 400
MaŁy_Bandzior
Świeżak
 
Posty: 352
Dołączył(a): 26/2/2010, 20:24


Postprzez lecimy_lecimy » 11/7/2011, 18:48

Pewnie tak jak ja masz kranik podcisnieniowy.
Zrob tak:

Przy zaworku kranika jest taka srubeczka blokujaca mozliwosc przekrecenia go w pozycje górną. Wykrec ta srubke i ustaw zawor paliwa w pozycje górną. Wtedy gazniki zaleje ci paliwkiem :) Zostaw tak na te 30sekund, potem przekrec na ON lub RES i odpalaj. Polecam z pychu z 2 a potem wrzuc na 1 bez sprzegla:)
lecimy_lecimy
Świeżak
 
Posty: 50
Dołączył(a): 30/6/2011, 21:15

Postprzez MaŁy_Bandzior » 11/7/2011, 20:09

Paliwo dochodzi, normalnie przy kręceniu, poza tym próbowałem odpalać omijając kranik tzn. paliwo leciało z butelki przez wężyk do gaźników. Na pych również próbowałem, zero reakcji. Ogólnie dziwne jest to ,że nic nie było grzebane i nagle zdechł.
Mów co myślisz , rób co mówisz .

Suzuki Bandit gsf 400
MaŁy_Bandzior
Świeżak
 
Posty: 352
Dołączył(a): 26/2/2010, 20:24

Postprzez Mahoney » 11/7/2011, 21:26

kompresje sprawdz
Busa,Junak i DR-ka;)...doszła jeszcze SP-1
Mahoney
Świeżak
 
Posty: 176
Dołączył(a): 21/6/2009, 12:13

Postprzez MaŁy_Bandzior » 11/7/2011, 22:47

Nie mam na razie dostępu do manometru. Wydaje mi się a nawet jestem praktycznie pewny ,że kompresja jest. Po pierwsze wał stawia duży opór , a po drugie wątpie żeby motocykl wkręcający się bez zająknięcia do końca stracił kompresję ot tak. Możliwe ,że zawory się rozregulowały tak nagle?
Mów co myślisz , rób co mówisz .

Suzuki Bandit gsf 400
MaŁy_Bandzior
Świeżak
 
Posty: 352
Dołączył(a): 26/2/2010, 20:24

Postprzez Voxx » 11/7/2011, 23:03

czasem jak braknie paliwa to moto ma problemy z odpaleniem i jest to norma , probuj az chwyci , przepal swiece wyczysc je , jesli paliwo jest to powinny byc mokre przy wykreceniu
gsxr 1100
10 sezon 32l
2 gleby
Voxx
Świeżak
 
Posty: 237
Dołączył(a): 3/1/2010, 13:43
Lokalizacja: Beskid Zywiecki

Postprzez MaŁy_Bandzior » 11/7/2011, 23:08

Były mokre, ogólnie pokręciłem go dłuższą chwilę. Świece wypaliłem. Miałem już sytuację z brakiem paliwa, motocykl wtedy odpalił po chwili kręcenia jak tylko paliwo spłynęło do gaźników.

edit:

Sprawa wygląda następująco , na jednym cylindrze brak jakiejkolwiek kompresji. Na pozostałych jest idealnie. Zamierzam wziąć się za zawory, jeżeli to zły pomysł który nie prowadzi do niczego to proszę o powstrzymanie mnie :lol:
Mów co myślisz , rób co mówisz .

Suzuki Bandit gsf 400
MaŁy_Bandzior
Świeżak
 
Posty: 352
Dołączył(a): 26/2/2010, 20:24

Postprzez MaŁy_Bandzior » 20/7/2011, 13:52

up

Wyregulowałem zawory, ciśnienie na cylindrze na którym do nie było jest prawidłowe. Tak jak pisałem , jest paliwo jest iskra jest ciśnienie, a nie pali. Akumulator na pewno jest dobry, poza tym próbowałem kręcić z podłączonymi kablami.
Mów co myślisz , rób co mówisz .

Suzuki Bandit gsf 400
MaŁy_Bandzior
Świeżak
 
Posty: 352
Dołączył(a): 26/2/2010, 20:24

Postprzez Przemo_rene » 20/7/2011, 16:00

zmień dla pewności świece na sprawne używane (bo te mogą nie mieć iskry pod ciśnieniem) - jeżeli po wstrzyknięciu paliwa do cylindrów strzykawą nie zagada to może być moduł zwalony.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez regis440 » 20/7/2011, 16:43

upewnij sie tez ze nie zamieniles kabli od swiec miejscami po czyszczeniu


jezeli przestal jechc po wyjechaniu paliwa to chyba modul zaplonowy nie powinien pasc(chociaz masz objawy takie jak mial kolega w swoim b400 jak modul padl, niby iskra byla a palic nie chcial)
regis440
Świeżak
 
Posty: 220
Dołączył(a): 9/9/2010, 14:22

Postprzez MaŁy_Bandzior » 20/7/2011, 18:04

Fajki są na dobrym miejscu. Przypomniało mi się teraz jak świeżo po zakupie miałem podobny przypadek, tylko wtedy było trochę więcej rzeczy do zrobienia. Wtedy mechanik nie mógł dojść co jest nie tak, moduł był wysyłany do sprawdzenia. Okazało się ,że winne były cewki. Możliwe żeby tak nagle padły obydwie cewki ??
Mów co myślisz , rób co mówisz .

Suzuki Bandit gsf 400
MaŁy_Bandzior
Świeżak
 
Posty: 352
Dołączył(a): 26/2/2010, 20:24

Postprzez hugo2003 » 20/7/2011, 21:15

Przemo_rene napisał(a):zmień dla pewności świece na sprawne używane (bo te mogą nie mieć iskry pod ciśnieniem) - jeżeli po wstrzyknięciu paliwa do cylindrów strzykawą nie zagada to może być moduł zwalony.

Przemo mialem przypadek ze iskara byla a po wstrzyknieciu paliwa do cylindrow i tak nie gadal... wie "zalecilem" kupno swiec i zagadal od strzala....

Dla pewnosci zmien filtr paliwa lub chwilowo wywal go calkiem i sie przejedz ....
wczoraj czy przed wczoraj byl przypadek ze tez bandzior odpalal jechal kawalek i gasl .. okazalo sie ze filtr paliwa zapchany byl chodz nie byl brudny na oko....
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Przemo_rene » 20/7/2011, 22:35

cewki tez mogą być - jeden ziomek na zlocie jak byłem na początku lipca miał iskrę na swiecach, paliwo dochodziło a nie palił. Miał przebicie (cały czas padało) na cewkach i iskra była nieregularna i na 100% pod ciśnieniem jej nie było choć po wykręceniu niby coś tam dawała i to nawet niby zdrowo....weź jakieś cewki inne z kablami i fajkami i sprawdź to
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez MaŁy_Bandzior » 21/7/2011, 09:53

Ok, dzięki za rady. Spróbuję załatwić cewki i zobaczę.
Mów co myślisz , rób co mówisz .

Suzuki Bandit gsf 400
MaŁy_Bandzior
Świeżak
 
Posty: 352
Dołączył(a): 26/2/2010, 20:24



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr