Yamaha DT 50 SM Duży problem!!!
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Yamaha DT 50 SM Duży problem!!!
Witam!
Obecnie posiadam Yamahe DT 50/80 SM z 2006 roku. Została przerobiona 50 na pojemność 80... Nie znam się na mechanice, a niestety mam z nią sporo problemów! Jednym z nich jest:
- Olej: Cieknie z końcówki wydechu. Nie jestem pewien ale on powinien się spalać razem z benzyną prawda? A jego spora ilość wydobywa się z wydechu i przez to mam cały czas brudny motocykl. Jest to dość męcząca sprawa...
- Przyśpieszenie: Miałem już okazje się przejechać innymi motocyklami i zauważyłem że mój motor w momencie gdy puszczam sprzęgło i zaczynam ruszać jakby spadał z obrotów, ma takiego doła.
Przykładowo mam 1200 obrotów, a w momencie ruszania schodzi na ok. 900 i rusza bardzo mułowato. Dopiero przy końcówce biegu ma zryw, ale trzeba zmienić bieg i wolno się rozpędza, a co za tym idzie...
- V-max: Gdy oglądałem na youtubie identyczne 50-tki odblokowane to osiągały prędkośc ok. 100 km/h. Niestety dla mojego motorku ta prędkość to jak narazie marzenie. Bo jak narazie nie jedzie więcej niż 42 mile, a to nie jest nawet 70 km/h.
- Obroty: Nie wiem ile powinien mieć obrotów na strcie... Ale powinien sie wkręcać na ok. 6000 obr. a na tyle sie wkręca przy v maxie. Czy tak to powinno wyglądać, bo mi się wydaje że nie?
Jeśli ktoś wie jak rozwiązać te problemy ma jakieś propozycje to bardzo, bardzo prosżę o pomoc!!! JAk coś to proszę pisać nawet na maila
Z góry dziekuje...
Obecnie posiadam Yamahe DT 50/80 SM z 2006 roku. Została przerobiona 50 na pojemność 80... Nie znam się na mechanice, a niestety mam z nią sporo problemów! Jednym z nich jest:
- Olej: Cieknie z końcówki wydechu. Nie jestem pewien ale on powinien się spalać razem z benzyną prawda? A jego spora ilość wydobywa się z wydechu i przez to mam cały czas brudny motocykl. Jest to dość męcząca sprawa...
- Przyśpieszenie: Miałem już okazje się przejechać innymi motocyklami i zauważyłem że mój motor w momencie gdy puszczam sprzęgło i zaczynam ruszać jakby spadał z obrotów, ma takiego doła.
Przykładowo mam 1200 obrotów, a w momencie ruszania schodzi na ok. 900 i rusza bardzo mułowato. Dopiero przy końcówce biegu ma zryw, ale trzeba zmienić bieg i wolno się rozpędza, a co za tym idzie...
- V-max: Gdy oglądałem na youtubie identyczne 50-tki odblokowane to osiągały prędkośc ok. 100 km/h. Niestety dla mojego motorku ta prędkość to jak narazie marzenie. Bo jak narazie nie jedzie więcej niż 42 mile, a to nie jest nawet 70 km/h.
- Obroty: Nie wiem ile powinien mieć obrotów na strcie... Ale powinien sie wkręcać na ok. 6000 obr. a na tyle sie wkręca przy v maxie. Czy tak to powinno wyglądać, bo mi się wydaje że nie?
Jeśli ktoś wie jak rozwiązać te problemy ma jakieś propozycje to bardzo, bardzo prosżę o pomoc!!! JAk coś to proszę pisać nawet na maila
Z góry dziekuje...
- natkamen
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 9/7/2011, 22:11
- Lokalizacja: Łódź
1) wykrec swiece zobacz kolor. jak jest kawa z mlekiem to zostaw nic nie zrobisz. ew zmien olej. a jak czarna to jak masz dozownik mozesz nieco bardziej wyregulować zeby mniej tego oleju dostawała. a napisz jeszcze jaki olej lejesz. bo z orlenu za 10 zł włąsnie sie nie wypala do konca. zalej castrol power 2T kosztuje co prawda 40 zł/litr ale nawet dymka nie pusci.
2) hmm ciezko powiedziec moze kwestia regulacji gaźnika, zobacz w jakim stanie jest filtr powietrza, u mnie przymulał bo w stosunku do tuningu wykonanego airbox nie wyrabiał z filtrowaniem powietrza. i tu oddał bym do mechanika na regulacje gaźnika. moze trzeba bedzie dysze wymienic o ile nie były wymianiane pod wiekszy cylinder
3) moze masz zablokowaną na module ? albo jak wyzej czyli całkiem jest rozregulowana i stąd dymienie i wypluwanie oleju, brak mocy z dołu no i niski v max
4) ona na luzie powinna sie do 12 tysiecy wkręcac ;d skoro jak wbijesz 1 bieg i jak cisniesz i dobija to moze byc kwestia regulacji. jak na 6 biegu do 6 tylko to kwestia odblokowania modułu zapłonowego
2) hmm ciezko powiedziec moze kwestia regulacji gaźnika, zobacz w jakim stanie jest filtr powietrza, u mnie przymulał bo w stosunku do tuningu wykonanego airbox nie wyrabiał z filtrowaniem powietrza. i tu oddał bym do mechanika na regulacje gaźnika. moze trzeba bedzie dysze wymienic o ile nie były wymianiane pod wiekszy cylinder
3) moze masz zablokowaną na module ? albo jak wyzej czyli całkiem jest rozregulowana i stąd dymienie i wypluwanie oleju, brak mocy z dołu no i niski v max
4) ona na luzie powinna sie do 12 tysiecy wkręcac ;d skoro jak wbijesz 1 bieg i jak cisniesz i dobija to moze byc kwestia regulacji. jak na 6 biegu do 6 tylko to kwestia odblokowania modułu zapłonowego
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Leje Castrola 2T bo tylko jemu ufam...
Świeca jest dobra i nic złego się z nią nie dzieje...
Ale musze zobaczyć ten moduł zapłonowy bo nie wiem czy on jest czy go nie ma...
A czy ta dysza ma wielki wpływ na v max i przyśpieszenie jeśli nie była wymieniana? Bo w takim razie to chyba ona będzie przyczyną gdyż nie była wymieniana...
Świeca jest dobra i nic złego się z nią nie dzieje...
Ale musze zobaczyć ten moduł zapłonowy bo nie wiem czy on jest czy go nie ma...
A czy ta dysza ma wielki wpływ na v max i przyśpieszenie jeśli nie była wymieniana? Bo w takim razie to chyba ona będzie przyczyną gdyż nie była wymieniana...
- natkamen
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 9/7/2011, 22:11
- Lokalizacja: Łódź
haha moduł raczej masz
bo bez niego daleko byś nie zajechał
dysza nie ma najwiekszego wpływu. czytaj uważnie. dysza tylko pozwala wycisnąć więcej. równie dobrze możesz na seryjnej dyszy latac. ale na pewno na wiekszej dyszy lub wiekszym gaźniku skuter dostanie wigoru i góry obrotowej


dysza nie ma najwiekszego wpływu. czytaj uważnie. dysza tylko pozwala wycisnąć więcej. równie dobrze możesz na seryjnej dyszy latac. ale na pewno na wiekszej dyszy lub wiekszym gaźniku skuter dostanie wigoru i góry obrotowej
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
- lecimy_lecimy
- Świeżak
- Posty: 50
- Dołączył(a): 30/6/2011, 21:15
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości