Zobacz wÄ…tek - skuter 4T problemy PILNE!!!!!!!!!!!!!
NAS Analytics TAG

skuter 4T problemy PILNE!!!!!!!!!!!!!

i inne małe pojemności
_________

skuter 4T problemy PILNE!!!!!!!!!!!!!

Postprzez denis8888 » 7/7/2011, 16:17

witam. od jakiegoÅ› czasu mam problemy ze skuterem.
jakiś czas temu wymieniłem w nim cylinder na 80cm3. (skuter 4T)
docieranie standardowo trwało ok.500km.
mechanik powiedział że po dotarciu mam podjechać na regulacje zaworów.
cylinder został dotarty. wyregulować zawory nie zdążyłem ponieważ powstał następujący problem.
(w między czasie docierania z pod głowicy (na rozgrzanym motorze) zaczął cieknąć olej)
oleju było co raz mniej ale nadal skuter był używany.
pewnego razu gdy jechałem po prostu jakby brakło mu mocy (przy prędkości ok.65km/n) a z silnika odchodził biały dym (jakby się coś paliło) ale gdy motor ochłód odpaliłem go znów i jechałem dalej.
skuterek nadal był używany.
po jakimś tygodniu znowu mi zgasł ale już nie odpalił.
gdy już prawie w ogóle nie było oleju odstawiłem go na bok. ale raz czy dwa razy odpaliłem go i nie było problemu.
później stał jakiś czas nie odpalany.
teraz gdy kupiłem olej, paliwo i naładowałem akumulator nie chce odpalić.
co jest tego przyczyną? nie wyregulowane zawory? zatarty silnik raczej nie wchodzi w grę bo jak mówiłem kilka razy odpalił. co mam zrobić?
bo jeśli to coś drobnego nie chcę znów jechać do mechanika. z góry dziękuję! pozdrawiam. :)
denis8888
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 20/1/2011, 20:27


Postprzez henio12323 » 7/7/2011, 16:30

to moze nie jest zatarty tylko przytarty skoro jeździł bez oleju. oddaj do mechanika, niech zmierzy cisnienie w cylku. i niech posprawdza wszystko. od zaworów nagle nie mógł sie tak uszkodzic. pomału z czasem zaczał by ciezej palic np. ale nie żeby takie cyrki były. no i jak mówisz olej uciekał. wiec pewnie tego oleju juz nie było wiec mogło coś sie przytrzeć
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez Kamcio666 » 8/7/2011, 06:16

Jak kolega mówi to może być przytarty ale też mógł ci jeden pierścionek strzelić albo uszczelkę wydmuchało ;O
Kamcio666
Świeżak
 
Posty: 52
Dołączył(a): 8/7/2011, 05:46

Postprzez denis8888 » 8/7/2011, 15:21

a jeśli głowica nie jest szczelna i wlatuje lewe powietrze może to być przyczyna nie odpalenia?
denis8888
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 20/1/2011, 20:27

Postprzez henio12323 » 8/7/2011, 15:50

moze byc to tez przyczyna
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez f0rest » 8/7/2011, 23:49

Słuchaj, po pierwsze nie jeździ się bez oleju...
Mogło się wydmuchać uszczelkę pomiędzy głowicą a cylindrem, albo mógł się przytrzeć cylinder
a w ogóle co to za bajka, żeby przyjechać na regulację zaworów przy 500km. powinien zawory dobrze ustawić przy założeniu cylindra nowego i przyjechać na regulację hohohoho przy ok. 6000km jak się nie rozregulują same wcześniej.
Romet Ogar 900 > Honda CBR 125R> Honda NSR 125
f0rest
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 10/4/2011, 12:46
Lokalizacja: Błonie

Postprzez kamilos5 » 11/7/2011, 12:06

mogly ci takrze pojsc pierscienie i nie ma kompresji.
kamilos5
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 6/3/2011, 18:34

Postprzez denis8888 » 11/7/2011, 20:47

jak sprawdzic czy jest kompresja?
denis8888
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 20/1/2011, 20:27

Postprzez henio12323 » 11/7/2011, 21:49

podjedź do serwisu z motocyklem to ci zmierzą ciśnieniomierzem albo kup ciśnieniomierz na allegro ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê